Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield Bad Company 2 Beta ? Så langt..

Recommended Posts

Jeg spiller det smertefritt på 1920x1200 med 4x AA og alt på High.

Men jeg forcer DX10, selv om den ikke burde bruke DX11 siden jeg kun har DX10 kort men virker som det hjalp.

Og ikke vsync selvsagt.

GTX 280 XXX, 8gb minne og quad 2.4ghz.

Men uten tvil at det kan optimaliseres mer, dette er en BETA. Mange folk som ikke skjønner det enda. Nekter å kjøpe spillet pga bugs, tror dem har misforstått kraftig gitt.

At spillet er mer prosessoravhengig er jo åpenbart, all fysikken regnes ut av CPU i BC2 ikke av GPU. Kulebaner, åpent miljø som kan ødelegges, folk og kjøretøy som flyr til alle kanter, det krever sitt. Merker også ganske godt at spillet er optimalisert til 24 spillere, med en gang man passerer 24-26 kan man merke lag-tendenser.

Alt går fint her etter at jeg skrudde av HBAO.

-Vista 64-bit

-ATI 4870x2

-6GB RAM

-Intel i7-940

Alt på high bortsett fra Vsync og HBAO som er skrudd av, ligger på rundt 50-60fps.

må være noe annet enn rene specs som gjør at ting lagger, her går alt smertefritt på rundt 45 fps med 8800gtx og e6600

Alt går fint her etter at jeg skrudde av HBAO.

-Vista 64-bit

-ATI 4870x2

-6GB RAM

-Intel i7-940

Alt på high bortsett fra Vsync og HBAO som er skrudd av, ligger på rundt 50-60fps.

Har samme speccs som deg og oppnår 60-100fps på high, max AA og AF og 1280x1024.

Massiv fps drop når A10a flyr over mappet men.

DIGGER DET MER OG MER! :) storkoser meg faktisk!

Kjører Knirkefritt! har skrevet inn den derre fullproc, HBAO hadde jeg tydeligvis aldri på, liten mix av high/med på settings.

win7 64 bit

I7-920

8gb ramz

gtx 295

F**n skjer med at det ikke er mulig å bytte fra seg det forp**te invert kontroll saken i fly osv da? Skulle fly den lille Uav saken, men gikk jo alltid feil vei, så prøvde å fikse det i kontrollene men det funka ikke...

F**n skjer med at det ikke er mulig å bytte fra seg det forp**te invert kontroll saken i fly osv da? Skulle fly den lille Uav saken, men gikk jo alltid feil vei, så prøvde å fikse det i kontrollene men det funka ikke...

Det er en BETA Hauger, ro ned! :)

Kutta HBAO og da forsvant nesten all lagg :)

Brukte fullproc kommandoen jeg også..

Nå opplever jeg flyt i spillet så det holder. Har faktiskt tro på at dette kan bli bra i mars :)

Var inne å spillte med Artha nettopp! MORRO :)

La ut noen miner for å kveste de forbanna firhjulingene, og skal si de røska rumpeulla av de :)

Var inne å spillte med Artha nettopp! MORRO :)

La ut noen miner for å kveste de forbanna firhjulingene, og skal si de røska rumpeulla av de ' />

Vi pwna! p

F2000 var jo kung! Skuddhastighet som bare det. HS-mode!

Har slått på fullproc, men ligger fortsatt rundt 20-25 fps med laveste settinger :)

Fikk også testa hardcore mode inatt på en UK server. virkelig digg;. no radar, no xhairs, dobbel dmg. endel xhair justeringer trengs på noe hw etc.

XM8 Prototype 4 life

man lar bc2 beta'en ta alle cpu kjerner i bruk når den legges til forexample slik;

"G:\Steam\steamapps\common\battlefield bad company 2 beta\BFBC2Game.exe" +fullproc

Ok, så du legger til .exe" +fullproc i navnet på fila i hovedmappa ? Ble litt usikker :)

Edited by smugler

Ok, så du legger til .exe" +fullproc i navnet på fila i hovedmappa ? Ble litt usikker :)

lag en snarvei av BFBC2Game.exe til skrivebordet. høyreklikk på snarveien, velg egenskaper. og under mål vil du se noe lignende som det jeg kopierte inn i forrige post. sørg for at det ser slik ut.

Håper virkelig de kommer med conquest, for som flere skriver, det er masse rot med rush og ser ikke om det fiende eller lagkamerat man skyter på :) har spilt i ca 5 timer nå, og merker nå nesten ikke lagg, med vista home premium.

Det var Conquest i BC1, så det hadde vært veldig rart om de utelatt det fra BC2.

Håper virkelig de kommer med conquest, for som flere skriver, det er masse rot med rush og ser ikke om det fiende eller lagkamerat man skyter på :) har spilt i ca 5 timer nå, og merker nå nesten ikke lagg, med vista home premium.

De på eget lag har jo sånn blå duppeditt over hodet... Ennå ikke opplevd problemer med dette.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...