Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield Bad Company 2 Beta ? Så langt..

Recommended Posts

Spillet er kos, men håper virkelig det kommer noen gode "Conquest"-map, spillmoduset "Rush" falt ikke helt i smak her. :)

Spillet er kos, men håper virkelig det kommer noen gode "Conquest"-map, spillmoduset "Rush" falt ikke helt i smak her. :)

Helt enig. er ikke helt fornøyd med rush

Har fått et av mine beste onlinemoments med dette spillet. En helt sinnsyk hus til hus/etasje til etasje krig ved første landsbyen. Var helt rått! Hus sprenges i fillebiter rundt deg, trær faller ned, A10 tar airstrikes og en jævlig god squad = en ufattelig god krigsopplevelse.

Må si det igjen, lyden er helt rå.

Bortsett fra problemer med kontrollene til heli så begynner jeg virkelig å like detta. Lydbilde røsker i meg så jeg nesten får flashback til tjenesten i midt-østen. I LØØØØVE :)

Jada, dette er stas!

Men LAG gir lite FRAG...

Og usedvanlig passende med vinterkrig nå! :)

Virker lovende, dog ikke så imponert over inf. delen følelsen (etter å ha spilt masse mw2 for better or worse) Grei grafikk og tanks og annet HW fungerer bra syns jeg. Syns forsåvidt den sniper-scope "effekten" er litt merkelig :) Har ikke spilt noen bf-spill siden i slutten av bf2.

Faen, dummeste ever var jo å lese dette.

*ønske seg*

Syns kontrollene var litt for stive, føltes ikke som om at jeg styrte han i realtime. Virket som om det var en liten merkbar delay når jeg tryket og han utførte selv med lav og fin ping. Syns det var utrolig mye dritt og virrvarr i lufta som gjør at du ikke ser en dritt.

Bortsett fra det elsket jeg betaen iaf.

Følte det samma. At det var vanskelig å styre, klarte å løpe på trappa fra sida et par ganger osv. Det skjer aldri i CoD MW2. Ja, det var også svært tåkete og enda værre ble det da når jeg skulle bruke sniper. Var ikke helt førnøyd med helien, liker heller ikke at jeg må holde inn © crouch for å crouche selv om det har vært sånn tidligere i BF spill. Synes Rush personlig er svært kaotisk til tider vanskelig å skille lag og fiende.

Føler at jeg savner Wake Island allerede :)

Og uten at jeg snakker av erfaring, så hadde vel også W:ET (og RTCW?) dette?

Det stemmer vel det, finnes ut utall av mods i alle retninger av en hel del spill som også har objectives :)

Fornøyd? geezes ...

Neh

Me neither :)

Lagg, Lagg, Lagg..

Kjører q9450, xfx280GTX 1GBDDR3 og 4GB DDR2 Ram..

Så er nok ikke kun Ati folk som sliter med fpsn...

kjører win 7 X64.

1680*1050, vil d gå bedre med 1920*1600?

Håper fullversionen er bedre, nedjustering av AA/AF har lite og si... Noen som vet hva HBAO = on/off er?

HBAO står for Horizon Based Ambient Occlusion.

Prøv å skru denne av dersom du har dårlig FPS.

Hjalp litt med 10.1 driver og når jeg skrudde av denne + AA. Spiller fremdeles i 1920x1200. Men det er kanskje påfallende at oss som opplever dårlig FPS kjører Win 7 64bit. Kanskje det er samme problemet som for når man kjører medieavspilling i Win 7 - at ting går mye bedre med "Basic Theme"? Kanskje verd å prøve...

1680*1050, vil d gå bedre med 1920*1600?

Håper fullversionen er bedre, nedjustering av AA/AF har lite og si... Noen som vet hva HBAO = on/off er?

Hjelper nok lite å faktisk øke oppløsningen hvis du sliter med lav FPS...

Har sjøl en billig pc til 3000, og bc2 går fette smooth i full hd på Win7 64 bit. Har skrudd av BLOOM og Antialiasing og har resten på standard. Kun litt slowdown når det er mye røyk etter en explosjon, dice har visst forsikra folk om at denne beta'en er en gammel build og enginen er langt ifra optimalisert. (sagt av folk ingame)

Intel Core2 Duo CPU E7400 @, 2.80 GHz

ATI Radeon HD 4770 512mb

Creative SB X-Fi

4gig DDR2

Lydbildet er fantastisk! Helt sinnsykt faktisk.
Møkka beta, får ikke en gang kommet meg online.

Kom deg online landstrykern! :)

Sette! *tafsepå* :)

Har desverre ikke kommet meg online pga feilmelding på hver bidige server jeg prøver å koble til. Har prøvd det meste og funnet ut at det antageligvis har med ruteren å gjøre. Bah, også jeg som har så lyst å spille litt BF :lol:

Når folk med high-end kort sliter med lav fps og det heller ikke nytter å stille lavere instillinger, så tyder det på at det så og si ikke er optimalisert i det hele tatt. Ville nok ventet til release med å investere i masse nytt hw.

da må folk slite med noe mere da, hva er en "high end" pc i disse dager med dx11 på banen? min low end pc spiller dette helt fint.

Mistenker at BC2 er mer CPU-intensivt enn mange andre spill, så det er ikke sikkert at bra grafikkort alene er nok.

Var et tips i en av trådene på BC2-forumet om å legge til +fullproc i kommandolinjen for å tvinge spillet til å utnytte alle CPU-kjerner, mulig det kan hjelpe litt. Skal teste det selv når jeg kommer hjem.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...