Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Battlefield Bad Company 2 Beta ? Så langt..

Recommended Posts

Har prøvd det i en del timer nå og kan med hånden på hjertet si at den gode gamle bf feelinge begynte å demre.

Kan ikke si annet enn at jeg elsker dette spillet, så langt iaf.

håper på å få spille med dere imorra, har vært borte fra pcen i hele helga :)

på den gode siden så slapp jeg alt bøget i starten

Så lenge nirex ikke fjoller rundt og suicider tanksen min med C4, er det ganske kult.

Hahaha det var så epic, tok nettopp trippel kill med anti-tank mine. La den der fienden sin tanks spawna. Litt gay er det, men sånn er det å hide inn i buskene bak fiendens linjer!:)

Så lenge nirex ikke fjoller rundt og suicider tanksen min med C4, er det ganske kult.

Hehe Nirex nya vapen, c4 på Quad och kör rakt in i folk/objectives! :)

ligger konstant på 30-35 fps, utrolig irriterende! har 3Ghz c2d og 8800 Ultra skjermkort.

ligger konstant på 30-35 fps, utrolig irriterende! har 3Ghz c2d og 8800 Ultra skjermkort.

Vell, det er ikke akurat "high-end" du sitter med der...

Prøv å juster ned grafikken..

"Recommended:

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

"

Lydbildet er fantastisk! Helt sinnsykt faktisk.

Møkka beta, får ikke en gang kommet meg online.

Kom deg online landstrykern! :)

Kasta ut et par landminer i bakken på siste punkt, og sprang inn på A. Plutselig rushet det 5 stykker inn en dør, og samtidig som jeg tømte magasinet mitt på stakkars russere, kjørte en tank med gunner og engie bak seg. Var vel rundt 1000 poeng på 3 sekund eller noe. :)

Har samme CPU, men 8800 GTS. Har satt ned grafikk til medium og fjernet bloom. Ligger vel på 40-50 FPS.

Oppdater driverne dine. nVidia slapp nettopp nye drivere der BC2 er hensyntatt.

Oppløsning?

Får elendig FPS selv (1920x1200 på "medium"). Det må være en fps-lock et eller annet sted? Eller er det bare jalla-engine som vanlig? Har HD 4890 og Core i7.

Oppløsning?

Får elendig FPS selv (1920x1200 på "medium"). Det må være en fps-lock et eller annet sted? Eller er det bare jalla-engine som vanlig? Har HD 4890 og Core i7.

Kom nye drivere til ATI den 27., anbefales.

Kom nye drivere til ATI den 27., anbefales.

Ah, stemmer. Jeg tenkte legge dem inn, men kom ikke så langt. 10.1. er det ikke?

Kjører 1920x1200 og high settings med i5 quad core, 3 gb RAM, 8800 gtx og w7. Ligger på stabilt 50-60fps.

Laggen begynner å bli litt vel plagsom nå... Kjører konstant med 20-25 fps, gjerne enda lavere, selv om jeg kjører laveste mulige oppløsning og laveste grafikkinnstillinger. Har ikke den kraftigste maskina, men at det er null forskjell i ytelse på medium innstillinger i 1680*1050 og laveste mulige innstillinger taler for seg selv.

Maskinvare: E6400/2 gig minne, 9600gt. Nyeste drivere installert. Xp 32 bit.

Har i7 920, XFX 275GTX, Raptor 10000, 6g DDR3 og ASUS Rampage 2 gene. Er ikke mye og rope hurra for når det gjelder fps her heller. Kan heller ikke legge til throttel på stikka mi, har en Logitech Freedom2.4 trådløs.

Glemte å si at jeg kjører Win7 64bit

Edited by smugler

E6600 2.4ghz

4850 HD (nyeste driver)

4mb RAM

Alle instillinger satt til laveste

DirectX 9

Probably 20-25 fps her og (skal teste med fraps senere).

Men cpuen min (som er svakeste ved maskina mi) ligger på 70-90%, denne ligger ofte på 100% i en del andre spill. Så trøster meg med at det ikke nødvendigvis maskina som er for dårlig :)

Om de får fiksa laggen i løpet av betaen kjøper jeg lett BC2 :)

Har samme problemet som flere av dere, har stilt ned grafikken til low og oppløsningen til 1024*768, men fortsatt ligger jeg mellom 30 og 60 fps.. med intel core 2 qaud 6600, 4 gig ram og 4870 kort. Får håpe det bare er betaen.

Vell, det er ikke akurat "high-end" du sitter med der...

Prøv å juster ned grafikken..

"Recommended:

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

"

jeg kjører allerede alt på low.

oppløsning 1024x768

skal prøve å oppdatere driverne

edit:

ja jeg har xp og kommer ikke til å bytte.

Ser det er flere som skriver at de har problemer med lagg. Det postes ofte hvilken HW de har, men ikke OS. Etter det jeg har sett, så er det spillere med XP og/eller ATI kort som oftest melder om problemer (Spesiellt folk med XP). Selv om XP står som et minstekrav, så har vel også DICE sagt at spillet i utgangspunktet ikke bør kjøres på XP i det hele tatt.

Selv jeg med en "dritt PC" (begynner å bli litt gammel og skulle ha byttet ut flere ting), Windows Vista™ Ultimate 64, Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz, 4094MB RAM, GeForce 8800 GTX. Med dette holder jeg i overkant av 40FPS med 1900 oppløsning og det meste på høyt (bortsett fra skygger som med fordel kan holdes på medium).

Opplever lite lagg og i går spillte jeg i 5 timer i strekk uten CTD eller disconnects.

Etterhvert som folk får unlocka godsaker, så ser jeg at selve gameplayet forandrer seg og alt i alt ser det veldig balansert ut. Hadde noen runder hvor Apachen regjerte og irriterte meg grønn over det, men når ingen på vår side hadde tracer eller målsøkende snadder så ble det litt i overkant, men det må man bare leve med hvis teamet har mangel på slikt. Det vil jo selvsagt jevne seg ut på litt sikt.

Alt i alt, storkoser jeg meg med dette spillet allerede, men sliter litt med "hvor jeg er" enda. Jeg er av så gammelt kaliber at det tar litt tid (og særling når bygninger som sto der, ikke er der lenger og skog som var der, plutselig er åpen flatmark). :) At kartene forvandles fra et sted med vegetasjon og bygninger til den komplette ruinhagen, store kratere og bare stubber igjen av vegetasjonen er imponerende. Og at jeg kan kjøre med såpass instillinger og opplever så lite lagg i ett slikt miljø er enda mer imponerende. Ser jo selvsagt litt hvor de har "spart inn" på tunge texturer, men gameplayet sitter godt og da får det heller være :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...