TuxFluX 0 Report post Posted March 5, 2010 Kan sette klantag men da får jeg vel [dsr] foran nicket og det blir heeeeeeelt feil lol. Går mye i WoW i rotteskogene ja, men bak hver rotte er det en FPS tøs på lur!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 5, 2010 Kan sette klantag men da får jeg vel [dsr] foran nicket og det blir heeeeeeelt feil lol.Går mye i WoW i rotteskogene ja, men bak hver rotte er det en FPS tøs på lur!!! Ja nei, jeg ser jo den med taggen. Kanskje øst- og midtnorge-rottene tar til fornuft og slutter jogge rundt med sine semigaye NightElfs om ikke så lenge?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TuxFluX 0 Report post Posted March 5, 2010 Jeg la i hvertfall WoW på hylla for cirka et halvt år siden. Solgt kontoen så det er ingen vei tilbake! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sippe10 0 Report post Posted March 5, 2010 Sipps Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kåre Willoch 1 Report post Posted March 5, 2010 Kaare Willoch Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted March 5, 2010 Ketle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted March 5, 2010 Nå som spillet er ute og friendssystemet (forhåpentligvis) skal funke kan man dra god nytte av denne tråden. Dersom noen har endret nick siden betaen oppfordrer jeg til å gå tilbake og endre det, fremfor å skrive en ny post Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted March 5, 2010 Ikke skrik, OMG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Onkel Sammy 0 Report post Posted March 8, 2010 Noen som har tips for hvordan man skal få lagt til folk på friends lista? Jeg har klart å legge til 2 stk. Men vet jo ikke om de andre i det hele tatt har fått forespørselen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted March 8, 2010 Noen som har tips for hvordan man skal få lagt til folk på friends lista? Jeg har klart å legge til 2 stk. Men vet jo ikke om de andre i det hele tatt har fått forespørselen. Be til Gud om at EA klarer fikser det bedritne backend-systemet sitt.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkPassenger 0 Report post Posted March 9, 2010 DarkPassenger404 på PS3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted March 9, 2010 Stigum Quote Share this post Link to post Share on other sites
tmsg 0 Report post Posted March 9, 2010 tmsg :> Quote Share this post Link to post Share on other sites
PretzeI 0 Report post Posted March 9, 2010 Pretzel Quote Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 20 Report post Posted March 9, 2010 ScAVen6er, men 6 ser nesten ut som G ingame så jeg overlever vel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sombie 0 Report post Posted March 9, 2010 <------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
bChaos 0 Report post Posted March 9, 2010 bChaos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brutus 0 Report post Posted March 9, 2010 Stjerneskudd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velkator 0 Report post Posted March 9, 2010 Velkator Quote Share this post Link to post Share on other sites
MoonDawg 1 Report post Posted March 10, 2010 VI.MoonDawg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vargtass 0 Report post Posted March 10, 2010 hreple her. Flinke hreple <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roxar 0 Report post Posted March 10, 2010 Roxarthenoob Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Fumble- 0 Report post Posted March 10, 2010 FumbleNor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cream 0 Report post Posted March 11, 2010 Cream Quote Share this post Link to post Share on other sites