nublic 0 Report post Posted January 31, 2010 Skvadj! nublic Kalte meg Prawler før i tiden når jeg spilte css, så HEIA~~ hvis det er noen kjente fjes her ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZeqTr 1 Report post Posted January 31, 2010 ZEqtrrr or Homingzz:> Quote Share this post Link to post Share on other sites
glost 31 Report post Posted January 31, 2010 Glost Quote Share this post Link to post Share on other sites
Habitats 0 Report post Posted February 2, 2010 (edited) []Habitats Edited February 2, 2010 by Habitats Quote Share this post Link to post Share on other sites
WarMastodon 0 Report post Posted February 2, 2010 Holder tradisjonen tro og da blir det: WarMastodon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted February 2, 2010 Navn: Settepotet Clantag: GfC Kommer vel som en bombe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted February 2, 2010 CRABMAYNE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted February 2, 2010 Cappadocius Klantag: =BsE= Neppe noen bombe det heller.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FRlTZ 0 Report post Posted February 2, 2010 hmm, Fritz var tatt, kjipern !! ok, da blir den nye variasjonen: FRlTZ altså frLtz om en bytter på størrelsen av bokstavene og ja, da jeg så og si er fastgrodd Hellfragger inventar, så har jeg sikkert en [hf.no] clan tagg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LovXX 0 Report post Posted February 2, 2010 LovXX Quote Share this post Link to post Share on other sites
Murre 0 Report post Posted February 2, 2010 Murre.no Klantag: Lions Quote Share this post Link to post Share on other sites
Borre 0 Report post Posted February 4, 2010 Jeg har sikret meg Cupcake, Borre og Litago. Bruker Cupcake for det meste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted February 4, 2010 Hauger Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 4, 2010 ble MaddaHoady Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted February 5, 2010 "bullseye"Steiner Quote Share this post Link to post Share on other sites
Silverstone 0 Report post Posted February 5, 2010 Silverstoneftw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted February 5, 2010 Nick: Ramstad Prefix: [xo] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted February 5, 2010 LoFFeN Quote Share this post Link to post Share on other sites
kickass. 0 Report post Posted February 5, 2010 Ryern tag PRETRY Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dipso 0 Report post Posted February 5, 2010 Dipso[NOR] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted February 5, 2010 Coq-Pat (Ja, gode gamle Pat er innom, add meg gjerne) ((En dag skal jeg tøffe meg og slenge på en [xo] for gamle dagers skyld også)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roaa 0 Report post Posted February 6, 2010 Roaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
TriggerTk 0 Report post Posted February 6, 2010 Trigger clantag = <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FRlTZ 0 Report post Posted February 6, 2010 CoqRouge-Pat(Ja, gode gamle Pat er innom, add meg gjerne) ((En dag skal jeg tøffe meg og slenge på en [xo] for gamle dagers skyld også)) Dæven...har ikke NRK tatt livet av deg enda?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted February 6, 2010 DurinVIII Quote Share this post Link to post Share on other sites