Kevor 0 Report post Posted September 14, 2010 MViper Vet det er gammel og oppbrukt for lengst men så er jeg gammel også da og har brukt det nicket for as long as i can remember... Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted September 14, 2010 thinkATHEISM Share this post Link to post Share on other sites
Frikish 0 Report post Posted September 21, 2010 Frikish Share this post Link to post Share on other sites
~PD~Selena 0 Report post Posted September 28, 2010 ~PD~Selena Se opp for kompisen min ~PD~Nagilum også. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 4, 2010 Buck3n Ikke fått gjort noe ennå, har blåskjerm issues (som jeg ser mange har med BC2).... Share this post Link to post Share on other sites
lemort 0 Report post Posted October 19, 2010 Jeg pleier å hete LeMort rundt omkring, men i BF:BC2 hadde noen stjælt navnet Da blir det alterego: LeMortyblack Share this post Link to post Share on other sites
zNEX 0 Report post Posted October 21, 2010 Hei folkens, Selv ny her, har prøvd å registrere meg flere ganger men fant ikke ut av den antispam greia før nå! Nick er : zNEX oh yeh! Share this post Link to post Share on other sites
Mlohre 0 Report post Posted November 17, 2010 Mlohre her... Share this post Link to post Share on other sites
[pWn]Rajcapone 0 Report post Posted November 21, 2010 Rajcapone med pWn som prefix - [pWn]Rajcapone Share this post Link to post Share on other sites
straff 0 Report post Posted December 1, 2010 har 2 nick jeg Straff og TheMorganKane Share this post Link to post Share on other sites
MW2 FTW 0 Report post Posted December 1, 2010 (edited) MW2 FTW - for å irritere han som fikk meg til å kjøpe BC2 i utgangspunktet. Nå er det kun BC2 for alle penga Edit: Har også TysterN... Edited December 2, 2010 by MW2 FTW Share this post Link to post Share on other sites
Petter'n ^.- 0 Report post Posted December 4, 2010 Tatt frem igjen bc2 nå nick: PAK47 Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted December 9, 2010 Shawwshank prøver på nytt etter en pause fra spillet Share this post Link to post Share on other sites
Psychojoe 0 Report post Posted December 13, 2010 Psychojoe , ey! Share this post Link to post Share on other sites
AmyJames 0 Report post Posted December 14, 2010 AmyJames Men spiller kun CSS Share this post Link to post Share on other sites
Knalleknall 0 Report post Posted December 18, 2010 KNALLEknall er nicket mitt. Stort sett nattspiller .. Share this post Link to post Share on other sites
JELIASSEN 0 Report post Posted January 16, 2011 CLWFNGR Stammer fra ClawfingeR som er nicket mitt som var opptatt. Share this post Link to post Share on other sites
Runematis 0 Report post Posted January 26, 2011 Runematis Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted January 26, 2011 Rekelake/Tbagdurmom Share this post Link to post Share on other sites
KanariPippen 0 Report post Posted January 27, 2011 KanariPippen Bedre seint en o.s.v... Share this post Link to post Share on other sites
viking-alta 0 Report post Posted January 30, 2011 viking-alta altsååååå på ps3 da :-) Share this post Link to post Share on other sites
VX2GO 0 Report post Posted February 2, 2011 vx2gomini Spiller på PC. Share this post Link to post Share on other sites
reg0r 0 Report post Posted February 3, 2011 reg0r (its'ah null, keke?) Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted February 4, 2011 AbdullahKEBAB på PC. Rank 25 atm Share this post Link to post Share on other sites
Herkommerjompa 0 Report post Posted February 8, 2011 (edited) Herkommerjompa er mitt nick. Spiller på PC. treg på avtrekkeren men en god lagspiller. Edited February 8, 2011 by Herkommerjompa Share this post Link to post Share on other sites