dirle 6 Report post Posted April 18, 2010 hiihhi, rank 10 lolol 16 takk, statsen har ikke oppdatert seg på evigheter. spåilær kuk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Norsk-Agent 0 Report post Posted April 22, 2010 KoZeBamsen =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
micromidas 0 Report post Posted April 25, 2010 Coltrane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 25, 2010 RokZor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ultron2k 0 Report post Posted April 26, 2010 ultron2k, lamt, någen har stokke av me nicke mitt (sannsynligvis andre sitt og) Quote Share this post Link to post Share on other sites
STaTiiC HD 0 Report post Posted April 30, 2010 TheOpTicDot ' /> Funker det... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kielland 0 Report post Posted May 1, 2010 torrke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sullik1337 0 Report post Posted May 2, 2010 Sullik Det er bare å adde meg.. Altid kjekt å ha noen å spille med Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlsTer 0 Report post Posted July 18, 2010 OlsTer Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted July 19, 2010 Svovelsyre Quote Share this post Link to post Share on other sites
VX2GO 0 Report post Posted July 21, 2010 (edited) vx2go Level 25 snart 26 Kills 2 354 Deaths 2 034 K/D RATIO 1.16 Edited July 21, 2010 by VX2GO Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted August 1, 2010 Gengus BTW, kapra jeg, battlefield.no, som mitt alias. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fedon_Lindberg 0 Report post Posted August 1, 2010 Herremann heter jeg da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted August 2, 2010 Homer Killsome med prefix gb Spilte for første gang i går og det var helt *elsk* Regn med å treffe (på) meg flere kvelder på battlefield.no sine servere! Dessverre var det et kart med snø som gjorde at når jeg kikket i scopet ble alt veeeeldig lyst. Regner med at det er en bug med det kartet siden det funket på de andre med snø. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted August 2, 2010 Homer Killsome med prefix gbSpilte for første gang i går og det var helt *elsk* Regn med å treffe (på) meg flere kvelder på battlefield.no sine servere! Dessverre var det et kart med snø som gjorde at når jeg kikket i scopet ble alt veeeeldig lyst. Regner med at det er en bug med det kartet siden det funket på de andre med snø. oioi klart å riva deg fra team fortress 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blade666x 0 Report post Posted August 8, 2010 Blade666x Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted August 10, 2010 Hei! Helt ny her, min første post Battlefield - Bad Company 2 nick: SniperRiper. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted August 10, 2010 Du bør skifte navn til assaultmannen istedenfor, ingen liker snipers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sticer 0 Report post Posted August 11, 2010 XBOX 360 Sticer Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoktSkinke_ 0 Report post Posted August 13, 2010 Fikk BC2 idag, kjørte gjennom singel player, og herrigud for ett deilig spill jeg ble så elsk, så jeg måtte bare gjennomføre og nå er jeg firkanta i hele trynet. Nick: KoktSkinke. PS jeg er noob Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted August 15, 2010 Ikke vær redd, vi skal bruke vaselin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mrpoltergeist 0 Report post Posted August 24, 2010 (edited) Trollefant Edited September 2, 2010 by Mrpoltergeist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mcraa94 0 Report post Posted September 2, 2010 Kom med soldatnavnet på personen din i denne tråden. Så kan vi adde hverandre. Jeg er OptimusCrime Jeg heter Mcraa94 Quote Share this post Link to post Share on other sites
6h0st_rider 0 Report post Posted September 2, 2010 Jeg kaller meg : 6h0st_rider Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nurdie 0 Report post Posted September 9, 2010 Nurdie Quote Share this post Link to post Share on other sites