Its a war out here 235 Report post Posted January 28, 2010 Kom med soldatnavnet på personen din i denne tråden. Så kan vi adde hverandre. Jeg er OptimusCrime Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted January 28, 2010 faldmo fallmo (den jeg kommer til å bruke) Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted January 28, 2010 veXed Klarte heldigvis å holde av nicket mitt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted January 28, 2010 Henrix.no henrix Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted January 28, 2010 Oscarmr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted January 28, 2010 Take a wild guess Quote Share this post Link to post Share on other sites
Potetmos1 0 Report post Posted January 28, 2010 -CN-Potetmos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted January 28, 2010 Ketle Quote Share this post Link to post Share on other sites
chanassa 0 Report post Posted January 28, 2010 chanassa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted January 28, 2010 maxi Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 28, 2010 barezell Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted January 28, 2010 SirTommy Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted January 28, 2010 FredsmeglarN meglarN Bare å adde, så lenge jeg har litt peiling på hvem du er Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted January 28, 2010 friends greiene funker ikke i beta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted January 28, 2010 Freeplay Sliter enda med å komme inn grunnet det at spillet krasjer hver gang jeg åpner server browsern. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nixon 0 Report post Posted January 28, 2010 -CN-Potetmos1 AWESOME Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted January 28, 2010 Cromsen Quote Share this post Link to post Share on other sites
CookiE` 0 Report post Posted January 28, 2010 CookiE Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted January 28, 2010 trckdck Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted January 28, 2010 Crazy_Mann måtte legge til en ekstra 'n' men det må jeg nesten alltid, eller skrive datomerkinga elns Quote Share this post Link to post Share on other sites
KoseBamsen 0 Report post Posted January 29, 2010 <--- KoseBamsen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Potetmos1 0 Report post Posted January 29, 2010 -CN-Potetmos1 AWESOME Potetmos1 da ........................... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted January 29, 2010 Stigum Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted January 29, 2010 zpam zpam.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 29, 2010 Jackal.no med [xo] clantag seff Quote Share this post Link to post Share on other sites