Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChoppaBaby

BFBC2 Beta info?

Recommended Posts

Link til nyheten finner du her.

A Russian Battlefield site, totalbf.ru; has posted new information regarding the BC2 PC Beta. In the post, they mention the file size, and exact time and date that the demo will go live. Listed below is a full quote from their website.

The 1.5 GB client will be available the morning of January 28th with testing scheduled to start at 20:00 (GMT+3), which if I did this right works out to be 10am PST.From the forum representative office in Russia Electronic Arts has learned a little more information about the beta launch game Battlefield Bad Company 2.In particular, managed to learn that DICE plans to publish a link to download the beta version on January 28 (morning), and 20:00 (GMT +3) will be launched beta testing. Client Beta Battlefield Bad Company 2 will weigh about 1.5Gb.

----------------

Jeg hadde håpet på at vi fikk lov til å laste ned allerede idag og logge oss på imorgen. Men det ser ikke sånn ut.

Jaja , er bare en dag igjen - skal bli så digg dette.

P.S: Bare så det er sakt så tar jeg ingen creds for dette - jeg vil bare dele infoen jeg finner med dere.

//Oscarmr

Big Battfield Bad Company 2 PC Beta Blog of Epic Goodness!

Link til bloggen her.

When's the Beta

First, let's start by making the official time and date of the Beta the start of this Blog in what will be and EPIC moment in DICE's PC History! The PC Beta begins this Thursday, January 28th at approximately 6pm CET, 12pm EST, and 9am PST time!!!!!!! :-D

Where to Get It

The Client will be downloadable from server partner websites and Steam starting at the above listed time at a file size of 1.5GB. Here's a hyper-link reminder http://bit.ly/4GJk2a on which retailers will provide PC Beta access through pre-ordering.

Why we're Having a Beta

The Beta is happening for many reasons, like testing the infrastructure, hosting stability, and gameplay tuning (FOV, Weapon Balance, etc...) that no amount of internal testing could provide better than real world exposure. This means there will also be times of choppiness, lag, disconnects, CTDs or other issues a Beta version of any MP game would have. We'll have feedback methods similar to the PS3 Beta as well to ensure your input is gathered and heard.

Advanced warning: there will be things updated in the final game, like a Server browser with more functions, optimizations, performance tweaks, and learning's from the Beta.

This truly is a Beta, so remember that all feedback is appreciated and wanted! :-)

Hosting the Beta

Renting of Beta servers will not be possible, but we'll work closely with all our RSPs* to ensure there is always enough capacity for each individual regions.

Where to Download the Beta

We'll distribute with many partners as possible to ensure the fastest DLs no matter your location around the world. Current know locations and methods will be EADM, Steam, Torrents (only get this from legit sources, i.e. an RSP*), and all our RSP's.

Getting Started In the Beta

STEP 1: Make sure you have at least 5GB free on your HDD and then download and Install BFBC2! :-D

STEP 2: Once installation is completed (install size will be around 1.5GB) start the client and click the login button. You will then be prompted to sign in with your EA Account. If you don't have an EA Account you'll be able to create one in the same screen. (You may also create your EA Account in advance HERE)

STEP 3: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta.

Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it).

Note: You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated. After the Beta Key is registered it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations. Our game will use SecuROM for the Beta and Final games .exe, for more info on how SecuROM works in BFBC2 please read this Blog to learn about it in more detail.

* Ranked Server Provider (RSP)

I følge bloggen så har folk begynt å få beta key'n.Jeg har ikke sett noe av min enda og jeg pre ordra på steam ,;-)

Den kommer nok snart får vi håpe.

Our game will use SecuROM for the Beta and Final games .exe, for more info on how SecuROM works in BFBC2 please read this Blog to learn about it in more detail.

noen som vet om en dvd spiller/brenner som ikke tørner etter å ha fått securom inn på pcen?

Our game will use SecuROM for the Beta and Final games .exe, for more info on how SecuROM works in BFBC2 please read this Blog to learn about it in more detail.

Herre...........

/quit

:)

åssen funker det med Steam ?

Helvettes singelplayer-møkk, uten det hadde SecuROM vært totalt unødvendig. ( Noe det forøvrig er uannsett.)

åssen funker det med Steam ?

Hei Steiner

Jeg vet ikke helt hva du lurer på her - men jeg kan prøve å svare.

Vi som pre ordra på steam får ikke beta key.

Betan vil automatisk dukke opp under "My Games" list når det er klart for nedlastning

Jeg er ikke helt 100% sikker på dette men det ville være det mest sannsynlige.

Er det kommet noe info om systemkrav e.l.?

Du kan jo kjøre testen her FredsmeglarN

yougamers.com <-- synes denne er mer nøyaktig

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Official Requirements

Minimum PC Specifications

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Main memory: 2GB

Graphics card: GeForce 7800 GT / ATI X1900

Graphics memory: 256MB

Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version [bFBC2], 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version [bF1943]

Recommended PC Specifications

Processor: QuadCore

Main memory: 2GB

Graphics card: nVidia GeForce GTX 260

Graphics memory: 512MB

Free HDD space: 15GB for Digital Version, 10GB for Disc Version [bFBC2], 10GB for Digital Version, 4GB for Disc Version [bF1943]

Så, har de sagt noe om hvor mange ganger vi får innstallere spillet? :)

EA har tross alt gjort det samme som 2K Games før...

Uansett kjedelig at jeg ikke vil kunne spille dette spillet, siden jeg

bruker daemon tools

bruker ms visual studio

bruker process explorer

bruker en haug av andre verktøy for utvikling eller å holde kontroll på maskina

ikke finner det fristende å innstallere malware som krever et eget removal tool for at du skal bli kvitt det igjen...

SecuROM er et stykke software som hindrer viktig programvare på maskina i fra å kjøre, gjør maskina langt mer usikker, og ikke lar seg fjerne uten et removal tool. Google har talt, og det er tydelig hva slags software-familie SecuROM hører til...

Nei, nei, nei Securom er og blir noe dritt! Ikke rart at folk går over til konsoll når en må slite med slik drit på PC.

Hmmm, var litt mer hyggelig lesning det der ja. Lurt av de å gå ut med slik info, for jeg lurte virkelig på hva som fikk de til å velge securom igjen.

Mulig jeg er litt mer positiv nå, men vil fortsatt gjerne se ting i praksis før jeg bestemmer meg.