Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Guest Mendez

BFBC2 ( 2 Dager igjen til betaen )

Recommended Posts

I omtrent alle tråder om BC2 kommer det så mange kommentarer om hvor dårlig MW2 er.

Får da inderlig håpe at dere kommer til å like BC2, ellers blir det vel å gå tilbake til BF2 eller COD4.

Jeg ble lei BC etter en stund, vet ikke om BC2 kommer til å holde meg interessert så mye lenger.

Tror du kommer til å holde ut lengre med BC2 lygre :)

Nå har du jo verdens beste community til å spille sammen med :)

Forresten, hvor mange spillere støtter pc-versjonen ?

Stemmer. Det er maks 32 spillere på PC.

Spillet lover ekstremt bra. Testa litt i går kveld, og det ga skikkelig BF-følelse. Gled dere til i morgen kveld! :)

I omtrent alle tråder om BC2 kommer det så mange kommentarer om hvor dårlig MW2 er.

Får da inderlig håpe at dere kommer til å like BC2, ellers blir det vel å gå tilbake til BF2 eller COD4.

Jeg ble lei BC etter en stund, vet ikke om BC2 kommer til å holde meg interessert så mye lenger.

Tror du kommer til å holde ut lengre med BC2 lygre :)

Nå har du jo verdens beste community til å spille sammen med :)

Det var gøy å spille BC når man var i squad med folk man hadde på vennelista, men det ble monotont med Rush-modusen etter en stund, og følte ikke at Conquest-modusen som kom mange måneder etter lansering var like bra som i de tidligere BF-spillene. Nå har jeg bare en bærbar PC, og det er veeeldig lite spilling på den. Det blir spennende å se om BC2 vil slå an hos folket her, eller om det har blitt for konsollifisert. Dere må ikke forvente BF 1942 eller BF2 med bedre grafikk og fysikk. Bad Company føles ganske annerledes ut.

Dere må ikke forvente BF 1942 eller BF2 med bedre grafikk og fysikk. Bad Company føles ganske annerledes ut.

Nå har jeg spilt PS3 betaen og vil vel si at folk kan forvente seg seg BF2 med bedre fysikk og grafikk. De kunne nesten like gjerne kalt dette BF3 eller BF2.5. Uansett, det er ikke viktig. Det som er viktig er at man får den gode BF følelsen av å spille MP i BF BC2. Det er viktig!

Noen som vet om det blir noe friend saker, slik at man lett kan spille med venner etc i betaen?

noen som vet når vi kan laste ned klienten? for man kan det før serverene åpner i kveld eller?

Noen som vet om det blir noe friend saker, slik at man lett kan spille med venner etc i betaen?

noen som vet når vi kan laste ned klienten? for man kan det før serverene åpner i kveld eller?

Det ser ut til å være innebygget et friend-system, ja. Har ikke testa det, men det var en liten fane/boks der ihvertfall.

Klienten skal ikke slippes før 18, når alt går live. Dessverre tilsier erfaring at en eller annen slaskeside sprer den før

tida likevel.

woop woop der kom det noen koder på mail:)

noen koder? så det er noen til overs? :)

hehe noen ja;) fikk noen fler av en kompis på spaceworld nu. hirrhirr. men alle er nok "reservert" bort. hehe

Det ser ut til å være innebygget et friend-system, ja. Har ikke testa det, men det var en liten fane/boks der ihvertfall.

Klienten skal ikke slippes før 18, når alt går live. Dessverre tilsier erfaring at en eller annen slaskeside sprer den før

tida likevel.

takk for info:)

ses on the battlefield!

Sendte Mail til EA ang et spørsmål jeg hadde om spillet, fikk da dette svaret:

Hej,

Dessvärre har spelet försenats något, men vi hoppas lösa detta inom kort.

hmm, lyder ikke bra folkens :)

Jeg er litt seint ute, og har ikke forhåndsbestilt enda. Hvis jeg bestiller over Steam nå, får jeg forsatt betakey?

ja, det står på steam store at du får det enda, men kan være lurt å dobbeltsjekke om det står der når du kjøper