Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
eSkills

Bedriftscup BFT2004

Recommended Posts

Hei, jeg husker da det ble arrangert bedriftscup i Battlefield i 2004, Komplett spilte mot Funcom ellerno i finalen, og deretter en kamp mot DICE. Jeg har prøvd å finne disse broadcastene av disse kampene, men har vært uten hell så langt. Er det noen på forumet her som kanskje har muligheten til å laste disse opp et sted?

Damn, satt og lette etter akkurat det samme for noen dager siden. Fant heller ingenting. Og ja, det var komplett vs funcom i finalen (som om du ikke husker den legendariske [FC] Fox :lol:)

Du finner selve finalen her

Med frosken i tafsetrøye og delcasa som kommentatorer :)

BFT2004 var i BF1942, ikke et fjollespill som BF2, som ikke var utgitt engang :)

BFT2004 var i BF1942, ikke et fjollespill som BF2, som ikke var utgitt engang :)

AOL.

Forøvrig mener jeg å huske at det var DelCasa og Airboy som kommenterte noen av kampene - og finalen.

Finalen mellom Komplett og Funcom ble dekket av meg med en "provisorisk" videostreamsending.

Kampen mellom Komplett og DICE ble dekket på NRK-NettTV i programmet Nerd. AirBoy var med meg der.

BF2-finalen ble dekket av K3rmit og meg i NRK's studio på Marienlyst (ikke samme studio som Nerd året før).

Den første sendingen har jeg fil på, men den er latterlig dårlig desverre ettersom det ble brukt Desktop Capture til Windws Media Server som ikke fungerte spesielt bra. Bildet flimrer endel mellom desktop og spillet - bla.a står musepilen statisk midt på skjermen.

The memories... Håper vi kommer igang med noe lignende når BF1943 kommer til PC - det er ihvertfall jeg klar for! :)

Ai ai ai! Blingsa litt her ja :)

But still, good times, gooooood tiimeeees

The memories... Håper vi kommer igang med noe lignende når BF1943 kommer til PC - det er ihvertfall jeg klar for! :)

Oh, yes! Klar som.. Som.. Noe som er veldig klart! :)

Damn, satt og lette etter akkurat det samme for noen dager siden. Fant heller ingenting. Og ja, det var komplett vs funcom i finalen (som om du ikke husker den legendariske [FC] Fox :))

BFT2004 var i BF1942, ikke et fjollespill som BF2, som ikke var utgitt engang :lol:

Haha husker det. Du fakenicka som Fox og jeg som [K]Ramp fordi vi egentlig ikke var gamle nok til å være med i turneringa. :)

Men argh, ingen som har noenting å vise til? Jeg har sjekket nrk.no, men klarte ikke finne det der. De ligger vel kanskje i et eller annet nrk arkiv, men det har jeg ikke adgang til. Kanskje Kong Kord kunne fått fiksa noe? tongue.png

Damn, satt og lette etter akkurat det samme for noen dager siden. Fant heller ingenting. Og ja, det var komplett vs funcom i finalen (som om du ikke husker den legendariske [FC] Fox :))

BFT2004 var i BF1942, ikke et fjollespill som BF2, som ikke var utgitt engang :lol:

Haha husker det. Du fakenicka som Fox og jeg som [K]Ramp fordi vi egentlig ikke var gamle nok til å være med i turneringa. :)

Men argh, ingen som har noenting å vise til? Jeg har sjekket nrk.no, men klarte ikke finne det der. De ligger vel kanskje i et eller annet nrk arkiv, men det har jeg ikke adgang til. Kanskje Kong Kord kunne fått fiksa noe? ' />

Husker ikke at / visste ikke at det var aldersgrense, jeg. Gjorde det vel mest siden jeg tross alt ikke jobbet i funcom, og syns det var litt lamt, selv om jeg kjente folk der. Ble vel foreslått at jeg skulle ansettes som noe fjall, hvis det var det det sto på. Det hadde jo tatt seg bra ut på CV'en. 2004 - Funcom, pilot p

. Ble vel foreslått at jeg skulle ansettes som noe fjall, hvis det var det det sto på. Det hadde jo tatt seg bra ut på CV'en. 2004 - Funcom, pilot :)

såvidt jeg husker så måtte man hoste opp ansettelsesnummer osv.. lukter fusk her lang vei,(grave opp gamle økser)

Blir lett nødt å spille omkamp, her kommer det jo fram fjusk og fanteri!

Regner med at battlefield.no stiller med server, jeg kan være admin for kampen.

Funcom gikk vel rimelig att skogen uansett i den turneringa. AZO kan ikke skape mirakler vet dere.

Til dere som sier fusk: Det eneste vi brøt var aldersgrensen, hvert lag var tillatt å ha et visst antall spillere som ikke jobbet i bedriften for å gjøre det enklere for folk å stille lag.

zomg, jeg fant, jeg fant, i de uoversiktlige backupene mine - funcom vs komplett-shoutcasten

delcasa hadde rett, though, det var temmelig laber kvalitet på bildet :) Men en shoutcast er en shoutcast, og denne har til og med bilde for å sukre på den allerede søte stemmen til casa. HER er den. Merk at det ikke går å søke i den første fila, så når du har startet, ikke prøv å skipp framover. Da starter den på nytt

Til dere som sier fusk: Det eneste vi brøt var aldersgrensen, hvert lag var tillatt å ha et visst antall spillere som ikke jobbet i bedriften for å gjøre det enklere for folk å stille lag.

Uansett måtte vedkommende "gjestespillere" jobbe for en annen bedrift. Og en regel om en aldersgrense er en regel. Som tydeligvis har blitt brutt? Husker ikke regelsettet fra den turneringa gitt. Begynner å bli lenge siden..

Så - siden k.no og Funcom juksa.. Hvem kom som nr 3 og 4?

Uansett måtte vedkommende "gjestespillere" jobbe for en annen bedrift. Og en regel om en aldersgrense er en regel. Som tydeligvis har blitt brutt? Husker ikke regelsettet fra den turneringa gitt. Begynner å bli lenge siden..

Er du 100% sikker på dette? Er ganske sikker på at det var lov med noen utenfor bedrifter i den første turneringa, og at de i de senere turneringene skiftet på dette for å hindre dominering fra leiesoldatene.

Jises, er det rart vi klarte å lage så mye drama i glanstiden

Offisielle regler
En virtuell turnering Norske Bedriftsidrettslag
Denne turnering er kun for Norske Bedriftslag i Battlefield. Hvert lag stiller til kamp med 10 mann hvorav minst 6 av lagmedlemmene må være ansatte på bedriften. For å forenkle lagoppbygging i mindre bedrifter så kan et lag bestå av opp til 2 bedrifter..

Her. (direktelink til regler)

- Minimumalder på spillerne er den samme som spillets aldersgrense.

Visste jeg faktisk ikke om

Haha var ikke meningen å skape drama her, men jeg kan nå trygt si at jeg ikke hadde så veldig mye å si for resultatene i cupen!

Edit: Tusen takk for filene Azo, gadd faktisk å se gjennom hele greia, savner BF42 noe helt sinnsvakt nå. Er det ingen som hadde vært med på å prøve å få spilt litt igjen? Har vel blitt forsøkt før med varierende resultat, men hadde vært artig om bare noen få var med.