Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Holycrap

Afraid of Pickels

Recommended Posts

En dame i USA er visst veldig redd for argurker. Der er utrolig hvordan det er mulig å freake ut sånn som det, det er jo som hun så djevelen.

first-i-lold.jpg

det er også en video her fra samme episoden som viser en som er redd for ballonger.

:) så mye rart ute i verden

Uansett hvor sært det kan virke, så er frykt for noe uvanlig allikevel en virkelig frykt.

Fobier kan være morsomt for vi som ikke har dem.

Ikke mobb de som er redde for ballonger :)

Hihi, dette er en ganske vanlig fobi. Er det slik at du ikke engang klarer å være i samme rom som en ballong?

Oooooold og feil forum! :christmasph34r:

Anyway, hvis det ikke er fake så må dem være psykisk syke. Og isåfall er jo produsentene til det programmet onde, som får hu psykisk syke dama til å løpe rundt skrikende som en idiot foran sikkert 100 publikummere og flere millioner av tv-seere. Og da holder det ikke med at dama valgte å bli med selv, for hu er jo psykisk syk og burde ikke bestemme selv...

Dr. Sjulimann

Edit:

Ikke mobb de som er redde for ballonger :)

Hihi, dette er en ganske vanlig fobi. Er det slik at du ikke engang klarer å være i samme rom som en ballong?

Woot, er det vanlig at folk har en sånn fobi? Skulle ønske han programlederen spurte hvordan forhold hu hadde til uoppblåste ballonger. Det er jo bare en liten gummibit. Poseformet. Kanskje hu er redd for bæreposer som man blåser opp også da?

Ohlol, tenk å blåse opp en ballong for så å slippe den slik at den fiser rundt huet på henne, da må hu jo dø :)

Har en venninne som har angst for ballonger. Er det at de sprenger (og potensialet til å gjøre så) som plager henne ja.

Syns selv at ballonger kan være ubehagelig. Når folk gnikker og klemmer eller absolutt skal blåse dem mest mulig opp...

Haha dette var mer utbredt enn jeg hadde trodd!

Jeg syntes det gir et lite kick jeg, når man sitter der spent på om ballongen sprekker :)

Ballonger som smeller er en ting, men når dama grunngir angsten sin med "the way they float" og tilogmed er livredd Goodyear-luftskipet så er det nok ikke så vanlig likevel. Men er vel sagt at de fleste fobier har sine røtter i traumatiske opplevelser (spesielt klaustrofobi) og kan forplante seg til å bli mer omfattende.

Men er litt snodig å stille opp på sånne program likevel når man faktisk presterer å ta helt av foran både publikum og TV-seere. :)

Det er muligheten for at de sprekker jeg også er redd for. Gjelder også oppblåste plastposer og liknende :/

Klarer fint å være i samme rom som en ballong, men blir med ett verre om det er barn som holder dem. De skal klemme så fordømt mye på de!

Så et program på TV2 i kveld, Hjelper hjerne. Går vel neste torsdag også, og da skal det handle om frykt/fobier.

Er jo ganske à la det vi prater om her =)

Jeg har litt innsektfobi tror jeg, men er ikke redd for høyder, mørket eller trange rom f.eks.

Det er muligheten for at de sprekker jeg også er redd for. Gjelder også oppblåste plastposer og liknende :/

Klarer fint å være i samme rom som en ballong, men blir med ett verre om det er barn som holder dem. De skal klemme så fordømt mye på de!

:)

Merkverdig nok er det kun slik lyd som ikke er planlagt jeg hater. Utenom det funker det meste^^

Jeg var livredd for Hufsa og de små skikkelsene i Mummidalen når jeg var liten. Husker ikke hva de het. Nå er jeg ganske redd for hester, uten å egentlig ikke ha noen god forklaring på det.

Jeg var livredd for Hufsa og de små skikkelsene i Mummidalen når jeg var liten. Husker ikke hva de het. Nå er jeg ganske redd for hester, uten å egentlig ikke ha noen god forklaring på det.

Hattifnatter? Var generelt nervør rundt hele mummitroll-universet jeg. Makan til skumle ting^^

Hattifnatter? Var generelt nervør rundt hele mummitroll-universet jeg. Makan til skumle ting^^

hufsa er så sjukt skummel! :)