Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
gorres

Da drar jeg til politiet

Recommended Posts

Det var en gang Virtuals Nefne kom hjem fra byen. Han bega seg inn i BF2 med K9-Devils stolte logo i sportslighetens navn: [K9]. En fuktig kvelds verdige avslutning skulle koste Nefne den ulidelige redsel enhver riktig sammenskrudd person ville fått, når han får servert følgende melding på telefonsvareren:

Videre følger en småsinna xfire-samtale der situasjonen utdypes videre:

xfire logg
[K9]: kan du se til helvete å ligge unna K9 prefix .....jeg eier det

Virtual.Nefne: tagger ikke k9 nå så stfu

Virtual.Nefne: så gtfo

Virtual.Nefne: jævla emo

[K9]: du har en meldig på telefonsvarer

Virtual.Nefne: fint men skjekker den aldri så har sikkert 100 vis

[K9]: ser jeg deg med K9 i taggen din en gang til har du trøbbel ....

Virtual.Nefne: lol?

Virtual.Nefne: Sier du dette til hunde squadene i usa også? siden dem tagger k9?

Virtual.Nefne: kan du ikke skrive her ca du så på tlf svareren min? Eller er du ikke mann nok?

[K9]: jeg er mer mann enn du noen gang kommer til å bli

Virtual.Nefne: fint for deg

Virtual.Nefne: Gratulerer

[K9]: er det slik for alle som joiner virt at de blir shitkids med en gang ????

Virtual.Nefne: Lol du e latterlig dette er et spille det der er en TAG som ikke betyr noe RL og su fyrer deg opp for noe som sjedde Lødragen i fylla? Har ikke tagga K9 siden da og har ikke planer om det heller så ser ikke ditt problem

[K9]: fyrer meg fordi jeg har kjøpt rettighetene til [K9] prefix ...og nå er du bare en shitkid når jeg snakker til deg ....

Virtual.Nefne: Viste da vel ikke at du hadde kjøpt noen boksataver

Virtual.Nefne: hvorfor er jeg shitkid?

Virtual.Nefne: tell me

Virtual.Nefne: Så du stikker afk når du ikke tør eller ikke er mann nok til å svare?

Virtual.Nefne: Btw ingen som har tagge K9 bortsett fra meg og det var på Lørdagen men siden K9 oppfører seg slik så kommer det ingen unnskyldning som det skulle komme på deres forum

[K9]: da kan det hende jeg anmelder deg

Virtual.Nefne: Herregud man jeg tagga [K9] EN gang i fylla og ingen har tagga det siden

Virtual.Nefne: *mann

Virtual.Nefne: Ingen som har tagge det siden

[K9]: likefult tyveri

Virtual.Nefne: bortsett fra K9

Virtual.Nefne: har da vel ikke stjelt noe

Virtual.Nefne: Hva er det du har kjøpt rettighetene på [K9]? Dette ble brukt av meg en gang i fylla ikke siden

[K9]: K9-Devils er registtrert som bedrift og [K9] er vår logo ...

Virtual.Nefne: Ja [K9] men vis jeg bruker (K9) så kan ikke du si noe selv om dette er ikke noen som jeg kommer til å gjøre men bare nevner det

[K9]: sant nok ....om du ønsker å tagge [K8] så skal du bare gjøre det for min del

Virtual.Nefne: Me vil du anmelde så må du bare det men da anmelder jeg tilbake så kan vi jo se hvem som vinner ' />

[K9]: og du skal anmelde meg for ???

Virtual.Nefne: Trussler via tlf og xfire. Det er ikke lov å true folk bare så du vet det p

[K9]: hva har jeg truet deg med ????

Virtual.Nefne: tlf svarern?

[K9]: ja , jeg har gitt deg en advarsel om at det vil få følger om du bruker [K9] prefix flere ganger

Virtual.Nefne: http://www.youtube.com/watch?v=PMW3FSUoZ0Y

Beklager bilde men det var ikke jeg som lasta opp

Virtual.Nefne: Du sa siste advarsel men har jo ikke fått nr 1 men det kan være det samme.

[K9]: nice ...da stikker jeg til politiet i morgen ...glhf

Virtual.Nefne: ok

Dette kan på en måte gi et inntrykk av en delvis aggresiv klan!

La oss undersøke det nærmere.

Tidligere i dag fant også denne samtalen sted, vel og merke før samtalen mellom [K9](nevner konsekvent ikke spillerens navn) og Nefne.

xfire logg
[K9] connect jul.k9-devils.org:28961 Public Winter Crash CoD4, sier:

håper noen fra dere skal på tlan til våren

Mr.per sier:

Hvorfor det?

[K9] connect jul.k9-devils.org:28961 Public Winter Crash CoD4, sier:

kom og se

Mr.per sier:

Lykke til med bedriften din Jørn!

For etteretningens skyld skal det sies at begrepet tlan i denne sammenheng betyr TromsøLAN 2010.

Vel, man skal ikke dra forhastede konklusjoner, men når såpass seriøse sanksjoner antydes mellom linjene, er det naturlig å stille spørsmålet:

Hvor mye betyr en prefix? Grensen mellom liv og død, mellom heder og ære?

Videre skulle man gjerne sett et skjult kamera i Otto Jespersen-stil plassert ved Politistasjonen, for å ta for seg det humorøse spill som er dømt til å innfinne seg når vedkommende fra det ærede enkeltmannsforetaket K9-Devils henvender seg i skranken, og vil levere en anmeldelse på bakgrunn av at noen har "brukt vår prefix" i BF2. Enhver kan jo forestille seg betjentens spørrende ansiktsutrykk, som om mulig vil bli desto mer overasket når vedkommende forstår hva saken dreier seg om.

De forskjellige loggene bidro til flere gode lattere på ventrilo, og etterhvert kom idéen på banen: Å idle igang TV2 - 27 Karkand Heaven med en gjeng [K9]-fans med [K9]-prefix for å vise sin uendelige respekt for klanen. Som et videre tegn på vår respekt har vi lagd en xfire-fanclub: http://www.xfire.com/communities/k9inf/

Resultatet av TV2 - 27 Karkand Heaven prosjektet kan ses ved illustrasjon under:

1969a13a31d6330339eba9506e095daec2305755.png

en siste xfire-logg, med et annet K9-medlem
[01:53] [K9]Z O R I N mix me ?: hva kalte du deg?

[02:25] WeaseL: ?

[02:25] [K9]Z O R I N: hva?

[02:25] WeaseL: [01:53] [K9]Z O R I N mix me ?: hva kalte du deg?

[02:26] [K9]Z O R I N: var du på tv2 27 og kalte deg noe med K9 ?

[02:26] WeaseL: jeg er ikke med i K9? :s

[02:26] [K9]Z O R I N: nei men noen har gjort det

[02:26] [K9]Z O R I N: og de skal bli anmeldt

[02:26] [K9]Z O R I N: stor sak

[02:27] WeaseL: håper dere får tatt de :grr:

[02:27] [K9]Z O R I N: ja

[02:27] [K9]Z O R I N: virtual og shitkids vettu

Vel, det blir mange anmeldelser.

"nice ...da stikker jeg til politiet i morgen ...glhf"

Innlegget er skrevet i et samarbeid mellom samtlige deltakere i fanklubben.

Wooot, jeg syntes det var interesant jeg ' /> Latterlig av dem, men er jo bare tomme trusler, ingen som anmelder noen for noe sånt. Og i så tilfelle, vil dem ikke komme langt. Jeg kan fint kalle meg Coca-cola Sjulimann i et spill. Blir ikke saksøkt av den grunn... Er jo bare reklame for Coca-cola det.

Og hvis serveren dere spilte på står et annet sted enn i Norge så har dem hvertfall ikke noe dem skulle sagt, for dem har garantert ikke kjøpt rettighetene på det navnet i noe annet land (Hvis dem i det hele tatt faktisk har gjort det i Norge) p

Men ja, det er bare en barnslig fight om bagateller og tomme "trusler", som egentlig ikke er verdt noen diskusjon da ingenting er reelt eller alvorlig...

Shit så d e going down på TLAN 2010? Fuck! E så jævli der, K9-oppgjør!"!!

Kjøpt rettighetene til K9 faktisk. Lurer virkelig på hvordan det skal ha gått for seg.

Gøy å se at noen tar klanspill i bf2 seriøst fortsatt da. På en måte.

Føler ikke denne tråden lever opp til legendestatusen en del av trådene i klanforumet hadde.

Hvor pokker skal hundene gjøre av seg når K9 er kjøpt opp!? :grr:

Lurer på om jeg skal starte å spille BF2 igjen med K9-prefiks bare på faen :grr:

Skjønte ikke helt dette her.

Har han registert K9 som navnet på enkeltmannforetaget sitt?

Heter han i så tilfelle Kevin 9 , finner han ikke i telefonkatalogen.

:grr::grr: blir "hooligansstyle" i en gamerklan. Kan ikke annet en og le av dette. FJOTT!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...