Mastiphal 0 Report post Posted December 22, 2009 Da jeg så denne artikkelen tenkte jeg med en gang på battlefield.no. Så, hvem av dere vil stå frem og erkjenne at dere har vært i Plymouth og sniffet rumpe? Sadolf? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583334 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 22, 2009 For en FANTASTISK mann! Og han ser ikke ut til å bry seg om at det er kunder i nærheten heller. Satser en 10`er på at det er maxi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted December 22, 2009 I en verden hvor drap og pedofili er temmelig normalt så er denne mannen virkelig interessant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 22, 2009 Er det ikke noe alle gjør? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 22, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted December 22, 2009 For en FANTASTISK mann!Og han ser ikke ut til å bry seg om at det er kunder i nærheten heller. Satser en 10`er på at det er maxi. Hadde helt klart tap'd dat ass, men jeg har nok ikke man boobs slik som denne mannen har! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 22, 2009 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fredd 0 Report post Posted December 22, 2009 haha, casual rumpesniff. Sikkert medlem av Brazillian farting. Quote Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted December 22, 2009 I en verden hvor drap og pedofili er temmelig normalt så er denne mannen virkelig interessant. ^2 Den artikkelen lyste opp dagen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 23, 2009 Da jeg så denne artikkelen tenkte jeg med en gang på battlefield.no.Så, hvem av dere vil stå frem og erkjenne at dere har vært i Plymouth og sniffet rumpe? Sadolf? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=583334 Nei, men en kompis av meg fra Arendal som er en meget rar person, som også har studert der i Plymoth, er ofte over på mistenkelige besøk. Skal poste dette på hans Facebook-wall tror jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 23, 2009 Synd, kunne blitt en ny hobby detta her... hadde jeg bare kunne lukte noe som helst :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 23, 2009 Artig forøvrig at han foretrekker manne-ræv. Om jeg først skulle sniffa underliv hadde jeg holdt meg til kvinnfolk. Menmen hver sin smak. Noen tenner tydligvis på pung-odør. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted December 23, 2009 Om jeg først skulle sniffa underliv hadde jeg holdt meg til kvinnfolk. Prøver du å innrømme at du er hetero?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 23, 2009 Lukter du på manneræv så lukter man vel bare svette Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 23, 2009 Lukter du på manneræv så lukter man vel bare svette Trooor ikke kvinneræv akkurat dufter lavendel heller da Quote Share this post Link to post Share on other sites
ondskap 0 Report post Posted December 23, 2009 I en verden hvor drap og pedofili er temmelig normalt så er denne mannen virkelig interessant. ^2 Den artikkelen lyste opp dagen. ^3 Haha, morosam hobby sikkert Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 23, 2009 Lukter du på manneræv så lukter man vel bare svette Trooor ikke kvinneræv akkurat dufter lavendel heller da "You have NO IDEA of what the stick up in there!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted December 23, 2009 Ganske uintressant dette, skjønner ikke helt. Hvorfor overhoved sniffe til underliv? One word, gay! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted December 23, 2009 Ganske uintressant dette, skjønner ikke helt. Hvorfor overhoved sniffe til underliv? One word, gay! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genetexx 0 Report post Posted December 23, 2009 (edited) X +Kvinne + underliv = gay sier du. X er i dette tilfellet sniffing. Tror ikke det mattematiske svaret blir gay. Er mye man kan skifte ut X med, men det blir fortsatt veldig sjeldent gay. Eksempel på X: Epplejuice Lastebil VG Gress Penis Vindu Brusboks Hest 0/8 er der Gay. Hva puttet du inn for å få detendelige svaret til å bli gay? Går ut ifra at du har tatt med noe i beregningen som vi ikke har. Takk. Edited December 23, 2009 by genetexx Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 23, 2009 Epplejuic er gay, eplejuice er ikke Men VG? VG er jo litt gay? Quote Share this post Link to post Share on other sites
genetexx 0 Report post Posted December 23, 2009 Min feilskriving der er gay, det er riktig. Vg er gay i seg selv men blir utlignet, for å så gå i +, av kvinne + underliv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 24, 2009 X +Kvinne + underliv = gay Dele på X, på grunn av faktoren "Kvinne" i ligningen blir Gay/X => Straight/X => Vippetiss Kvinne + Underliv = Vippetiss Siden Vippetiss er en universalkvantor som gjelder uansett, kan den erstattes med Sex. Kvinne + Underliv = Sex Siden Kvinne + Underliv alltid er Sex, får vi Sex = Sex. Q.E.D. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genetexx 0 Report post Posted December 24, 2009 Alt er sex. E = Mc2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted December 24, 2009 Mc2 - Mc = 2 + 40 = 42, som er svaret på alt. Så X + Kvinne + underliv = 42, uansett om X er eplejuice eller buttplug. MEN, om X (snifferen) skulle være Mummitrollet, så ville det blitt X + Kvinne + Underliv = Sort hull, for Mummitrollet har veldig stor nese. Du store min som tiden flyr, nå er det tid for eventyr... Quote Share this post Link to post Share on other sites