Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Red Dead Redemption

Recommended Posts

Endel en ny dag. RDR på maskina, solen steker. CL finale. Øl'en er kald. Ahh life is great

Noen som spiller det mye på nett? Det var helt konge å starte posse og angripe hideouts. MEN seff så rir folk bare rundt og dreper hverandre og prater fransk :tafse: Legg meg til hvis noen vil spille sammen på PS3, helst med mick så man kan planlegge :) PSN Mikael_87

Ingen tvil om at tiden flyr, har passert 12 timer nå :)

Men litt merkelig hvordan prosentene går myyye tregere senere i spillet enn helt i starten, hadde jo klart 10% på 2-3 timer, og nå er jeg vel på ca. 30% selv om jeg har tatt 3x flere missions per prosent :/

Dere som har PS3: Hva med å samles ikveld en gang, og spille litt flerspiller sammen? Danne et private party, og invitere alle som er med inn :)

Ligger på 7 timer, med 24,9% ferdigspilt. Har kuka mye rundt og utforsket det som er å utforske. Spillet er jo sjukt! Alt man kan se og høre av random events, og bare generelt landskapet og naturen er jo MEGA!

Inntrykket og gleden over RDR sålangt, er sammenlignbar med den forrige storsuksessen (i mine øyne) til R*, nemlig GTA:San Andreas. I likhet med dette, byr også RDR på uendelig mye å gjøre!

Det blei storm her om dagen, og da kom jeg tilfeldigvis over den forlatte spøkelsesbyen (Tumbleweed), og en tur innom det svære huset på toppen var forbanna skummelt!

PROTIP: Se opp for slanger når dere plukker blomster :tafse:

Noen av dere som har funnet den andre skatten forresten? Den ved Rio del lobo..

Slanger? Jeg har plukka forferdelig mye blomster :tafse:, men har ikke sett noen slange enda ' />

Mulig jeg joiner online, aldri spilt online på ps3 før, prøv å add 'meglarN' p

Dere er jo helt gærne på de derre sidequestene. MQ er for spennende for meg å forlate, får ta for meg verden senere! :)

spiller folk som good guy eller bad guy?

Jeg tenkte jeg skulle være så ærlig og snill som mulig og heller ta en playtrough senere som bad to the bone

Tenkte akkurat det samme. Er selv Mr. nice himself nå. Har begått tre små lovbrudd, hvorav et av de ble gjort i forbindelse med oppdraget med han fæle narvern som gravde opp lik.

Føler jeg stundom får skikkelig Ocarina of Time-vibber med all hesteridningen :) Har nettopp kommet meg over grensa til Meehiiico nå, så blir spennende å se hvordan historien utløper seg der. Litt kjedelig at man ikke nødvendigvis trenger å bruke penger på gønnerne. Tabba meg ut på det to ganger nå, med Winchesteren og Springfielden - begge finner man jo i MQ uansett.

@veXed jeg er med på online ikveld/natt/morgen :) kaller du deg bare veXed??

Spiller som bad guy men ALLTID i "forkledning". Kjøpte "skjerf" i den Thiefs retreat eller hva den byen heter. Kjekke greier. Skulle gått ann å temme hester og selge de. På den ene ranchen man skal temme hester får man jo bare 3$ jo!

Uansett. Hvis dere spiller mye så add meg på ps3!!! Mikael_87

Skulle absolutt vært med online, men posten kom ikke fram i dag :)

Edited by Cathode

For de som vil spille litt ikveld/whenevva, legg til: iksen

Går rykter om at det gjemmer seg et lite påskegg i ørkenen rundt Diez Coronas i ørkenen. Har leita men finner ikke noe :) Fant dog en sjuk villhest, fineste jeg har sett! Men så blei den spist opp av ulver - og det ble forøvrig jeg også - da jeg skulle prøve med på Hunter lvl 3-utfordringa.

Noen som veit sånn ca. hvor mye man får for fjæra til de små blå fævvlane? Har sett dem flere ganger, men de er jo så små og raske at man ikke rekker å skyte dem før de har flydd sin vei ' />

Slangeskinn og kjøtt får du en del for, vanskelig å finne. Jeg fant to feite klapperslanger rundt det skuret nedenfor Fort Mercer (nedenfor høyden liksom), mens jeg plukka blomster. Den ene hadde allerede dævva, tenkte ikke mer over det. Så skulle jeg plukke Red Sage for han tullingen utti skauen, da det kom enda en slange bort og beit meg p

FØrste gang i mitt liv jeg gleder meg til CL finalen blir ferdig så jeg kan fortsette :)

Tar det med knusende ro i spillet, tar side quests, er snill mann og hjelper damer i nød og koser meg med landskapet mens jeg rir på missions. Skal til å begynne å skrape sammen alt for et kostyme og ta noen challenges før jeg går i gang igjen med MQ i Armadillon (eller hva det heter).

Dette syns jeg virkelig er kos=)

Noen som veit sånn ca. hvor mye man får for fjæra til de små blå fævvlane? Har sett dem flere ganger, men de er jo så små og raske at man ikke rekker å skyte dem før de har flydd sin vei :)

Dead Eye? :tafse:

man får jo cheaper goods av å være snill. får man noe bonus av å være slem? har liksom ikke sett noe om det.

Må vel bare starte på nytt nå.. har en quest på kartet, det er til han derre medisinselgern. Hesteløp, hele driten er bugga og alle hestene står fast i bakken. GG. Awesome rockstar.

man får jo cheaper goods av å være snill. får man noe bonus av å være slem? har liksom ikke sett noe om det.

Masse bountys å betale ' />

Jeg er stort sett snill selv, men tenker det blir en badass-save når jeg har fullført denne her p

Absolutt null perks om du velger å bli bad to the bone, bare av å være snill du får noen form for "belønning".

Det eneste du oppnår er å bli hatet, miste noen ?-quests og generelt ha lovens lange arm etter deg langt oftere. Om det høres gøy ut, go for it! :)

Må vel bare starte på nytt nå.. har en quest på kartet, det er til han derre medisinselgern. Hesteløp, hele driten er bugga og alle hestene står fast i bakken. GG. Awesome rockstar.

ROFL XBOX SUX ROFL ROFL LOL ROFL

:)

Absolutt null perks om du velger å bli bad to the bone, bare av å være snill du får noen form for "belønning".

Det eneste du oppnår er å bli hatet, miste noen ?-quests og generelt ha lovens lange arm etter deg langt oftere. Om det høres gøy ut, go for it! :)

Man får rabatt i Thieves Landing av å være slem tongue.png

Er det ikke en belønning i seg selv å være slem? :) Hva er den største bounty'en noen har fått på hodet?

Edited by Cathode

100$? :tafse:

Herre jessus, har spilt nesten nonstop idag - 12 timer så langt, og ennå er jeg bare på 41% :) Det er så mye å gjøre og kose seg med her! Fant en utpost idag hvor du kunne bryte håndbak og greier haha.

Fant til slutt et par nye skatter, og har fått samlet et nytt antrekk: Bandidos.

Poncho-drakta var sjukt fet, og får JM til å ligne på Monco i "For noen få dollar mer" biggrin.png