Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Red Dead Redemption

Recommended Posts

Da er vi to tongue.png Er på andre playtrough nå. Tar det med ro og gjør alt underveis. Koser meg med poker og jakt=) prøve og få 100%

Tror jeg har fått en overdose Rockstar, fordi mye av det jeg har gått lei av i GTA, skinner igjennom i RDR. Dèt, og så jeg er lei av ridemekanikken. Litt synd, for ellers så elsker jeg også dette spillet. sad.png

Det har vært kaos for å si det mildt. Da jeg var og spurte så ble butikkene bare sure når jeg spurte omtrent. Tror dem sier Nei vi er utsolgt til en kunde hvert 5 minutt.

Men Platekompaniet i Dronningensgate eller på City Syd burde ha tror jeg. Sjekk der!

Det er en god måned senere og ståa er fortsatt sånn! Helt sjukt hvor dårlig dekning det er på PS3-versjonen! Oppi den verste tida, mens det fortsatt var streik, sa jeg seriøst nei bortimot hvert tiende minutt! Så du skal ikke se bort i fra at jeg sa nei til deg! :)

Uansett, sparer RDR til jeg enten får tilbake TV'n min (levert inn 22.mars, joohoo datakjeden) eller får kreditert den og kjøper meg en ny på jobb!

Kjøpte til ps3 på Trondheim Torg jeg.(huske fan itj ka butikken heite sad.png ) De hadde plenty kopier inne.

Edit: Gamestop eller nå sånt?

Edited by JihadNorge

RDR Exp

Kommer mer gosaker utover høsten og=) Spillet blir bare bedre og bedre. og jeg nyter det enda mer nå på andre playtrough. Syns multiplayer'n er najs også=) Dette spillet kommer jeg til å kose meg med i lang tid fremover

Kjøpte dette for en stund siden, og spilte kun singleplayer inntil nylig, da jeg først nå har fått PS3'en på nett.

Har koset meg skikkelig med singeplayer delen, og jeg synes multiplayer var minst like bra! Digg med gang matches, og free roam oppdrag med kompiser :)

Fantastisk spill! Terningkast 6 fra min side ^^

Undead Nightmare(eller noe sånt) kommer i morgen til Red Dead, noen som skal skaffe seg det?

Ser ganske kult ut, så må nesten prøve :-)

Spilte i et par timer i går, ganske artig å være 4 stk mot horder av zombier.

Hadde nå håpet at det var en free rome gamemode eller noe sånt, men har ikke sett noe enda :innocent:

Syns folket om Undead Nightmare da?

Kjøpte ikke! Har ikke hatt tid rett og slett. Forsetter det på "mainstory" eller?

har testet kun det første oppdraget. Virker jo litt artig egentlig. Du er fortsatt Marston og har kone og unge. Så er vel på en måte en fortsettelse på mainstory før helt på slutten

spiller i ny og ne. RDR er sykt bra spill,. og den zombie saken er morro som pokker.. beste zombie feeling since Resident Evil 1 ...

må nok skaffe meg det her snart

Red Dead Redemption er sykt bra spill ja, skulle ønske det var til PC så man kunne sitte på teamspeak og herjet sammen.

spilte litt mer nå tidligere i dag. Og si jeg syns det er konge. Morro at det er så forandret fra orginalen og. Kaotisk, dekning hjelper ikke så mye. Kule figrer med økser i hodet osv. Gleder meg til fortsettelsen. Rockstar kan sakene sine:D