Fett 24 Report post Posted July 10, 2010 Elsker dette spillet Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted July 10, 2010 Da er vi to Er på andre playtrough nå. Tar det med ro og gjør alt underveis. Koser meg med poker og jakt=) prøve og få 100% Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted July 10, 2010 Tror jeg har fått en overdose Rockstar, fordi mye av det jeg har gått lei av i GTA, skinner igjennom i RDR. Dèt, og så jeg er lei av ridemekanikken. Litt synd, for ellers så elsker jeg også dette spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted July 11, 2010 Det har vært kaos for å si det mildt. Da jeg var og spurte så ble butikkene bare sure når jeg spurte omtrent. Tror dem sier Nei vi er utsolgt til en kunde hvert 5 minutt.Men Platekompaniet i Dronningensgate eller på City Syd burde ha tror jeg. Sjekk der! Det er en god måned senere og ståa er fortsatt sånn! Helt sjukt hvor dårlig dekning det er på PS3-versjonen! Oppi den verste tida, mens det fortsatt var streik, sa jeg seriøst nei bortimot hvert tiende minutt! Så du skal ikke se bort i fra at jeg sa nei til deg! Uansett, sparer RDR til jeg enten får tilbake TV'n min (levert inn 22.mars, joohoo datakjeden) eller får kreditert den og kjøper meg en ny på jobb! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted July 11, 2010 (edited) Kjøpte til ps3 på Trondheim Torg jeg.(huske fan itj ka butikken heite ) De hadde plenty kopier inne. Edit: Gamestop eller nå sånt? Edited July 11, 2010 by JihadNorge Quote Share this post Link to post Share on other sites
bamsefar 0 Report post Posted July 11, 2010 Gamestop eller Spaceworld! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted July 11, 2010 RDR Exp Kommer mer gosaker utover høsten og=) Spillet blir bare bedre og bedre. og jeg nyter det enda mer nå på andre playtrough. Syns multiplayer'n er najs også=) Dette spillet kommer jeg til å kose meg med i lang tid fremover Quote Share this post Link to post Share on other sites
thyes 1 Report post Posted August 14, 2010 Kjøpte dette for en stund siden, og spilte kun singleplayer inntil nylig, da jeg først nå har fått PS3'en på nett. Har koset meg skikkelig med singeplayer delen, og jeg synes multiplayer var minst like bra! Digg med gang matches, og free roam oppdrag med kompiser Fantastisk spill! Terningkast 6 fra min side ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 25, 2010 Undead Nightmare(eller noe sånt) kommer i morgen til Red Dead, noen som skal skaffe seg det? Ser ganske kult ut, så må nesten prøve :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted October 25, 2010 Nei, jeg er redd for Zombier. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted October 25, 2010 Hadde kjøpt denne DLC'en om jeg fortsatt hadde vært interresert i spillet sånn ellers.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted October 25, 2010 Fikk sykt lyst på det etter å ha sett den nye trailern som kom for et par timer siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 27, 2010 Spilte i et par timer i går, ganske artig å være 4 stk mot horder av zombier. Hadde nå håpet at det var en free rome gamemode eller noe sånt, men har ikke sett noe enda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted October 27, 2010 Har ikke lasta ned Undead Nightmare, men har litt lyst. Noen som har sett dette? http://www.multigamer.no/artikkel/bigfoot_...dead_redemption Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 27, 2010 Så det var en som hadde funnet en på youtube Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 13, 2010 Syns folket om Undead Nightmare da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted November 13, 2010 Minner meg om at jeg må laste ned det soundtracket som fulgte med spillet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted November 13, 2010 Kjøpte ikke! Har ikke hatt tid rett og slett. Forsetter det på "mainstory" eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 13, 2010 har testet kun det første oppdraget. Virker jo litt artig egentlig. Du er fortsatt Marston og har kone og unge. Så er vel på en måte en fortsettelse på mainstory før helt på slutten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted November 13, 2010 spiller i ny og ne. RDR er sykt bra spill,. og den zombie saken er morro som pokker.. beste zombie feeling since Resident Evil 1 ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 13, 2010 Hadde det vært activision som eide RDR hadde dem kalt det expansion og tatt 400 kr for det. Beste DLC jeg har spilt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted November 13, 2010 må nok skaffe meg det her snart Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 13, 2010 Red Dead Redemption er sykt bra spill ja, skulle ønske det var til PC så man kunne sitte på teamspeak og herjet sammen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted November 13, 2010 spilte litt mer nå tidligere i dag. Og si jeg syns det er konge. Morro at det er så forandret fra orginalen og. Kaotisk, dekning hjelper ikke så mye. Kule figrer med økser i hodet osv. Gleder meg til fortsettelsen. Rockstar kan sakene sine:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 28, 2011 Mer innhold til Red Dead på vei. Quote Share this post Link to post Share on other sites