Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Red Dead Redemption

Recommended Posts

Håper jeg får tak i det idag, herregud aldri hatt mer lyst på et spill før.

Så er det rett online og danne Young Guns.

Holdt på å gjøre det samme selv Avean :) Men sjekk ut platekompaniet, bestiller du i dag har det før helga, de har igjen LE.

Leste her at kodene i LE har fucket opp et bounty-hunter quest, fiksa det seg? eller er det fler som har samme problemet?

dro at last over til Mexico..og har blitt en misbruker av fast-travel. det er så svært der nede, sliter med og finne treasure #5. ridd over hele greia snart :)

Hahaha har blitt alkoholiker jeg ass. Finnes ingen grenser for hvor mange måter man kan tryne i fylla eller hvor langt man kan gå bare man holder balansen :tafse: (Håper jeg ikke støter noen) Holdt på å bli drept av en fjell-løve i sted, ikke fullt så gøy og satans stressende og selvfølgelig tok den hesten min :) Møtte forresten en kineser i dag, hørtes ikke helt kinesisk ut though

DETTE ER DET MEST FANTASTISKE SPILLET JEG NOENSINNE HAR SPILT OG MEST RÅESTE MULTIPLAYEREN NOENSINNE !!!?!

Sorry! måtte bare få det ut.

Den er grei nok, men neppe den råeste multiplayeren noensinne. Jeg hadde det riktignok kjempeartig og koste meg med å spille med venner en stund, men det ble kjedeligere og kjedeligere etterhvert.

Er langt bedre enn GTAIV multiplayeren som jeg spilte siden lansering (fremdeles spilte til dette kom)

Men har en del venner med voice jeg spiller sammen med som gjør det en del artigere :) Så er det dødskult bare å ferdes alene også.

Masse å ta tak i. Rimelig nice game.

Noen som vet om det er mulig å finne RDR i Trondheim en plass atm? eller må man vente til streiken er over?

Lefdal har på lager på Lade her. Ellers prøv Siba på Tiller. (Inn på stormsenteret)

np forutsetter selvsasgt at du kjøper PS3 utgaven og at du joiner min Posse ikveld.

Ingen av de nevnte plassene som haddet det Avean, jeg har skanna hele byen :) Jeg som gleda meg til RDR etter eksamensperioden.

Fant ut at jeg ikke kan skifte outfit etter at Marston har tatt på seg den rancher-outfiten. Er det en bug eller skal det være sånn?

Fant også ut at hvis du bruker dead-eye på dynamitt, fire bottle eller kasteknivene, så blir de "varmesøkende", pluss at dynamitten eksploderer "on impact"

Maxi, hvorfor ikke bestille fra nett? Gamezone har hatt i lengre tid og platekompaniet også visstnok. Sender som brevpost og da får du det rimelig raskt..

Etter det jeg har skjønt så går det ann å bestile fra nettet og forsatt få det i postkassa selv om det er streik?

Frister sjukt mye å kjøpe det men det er utsolgt på elkjøp i halden :) Vurderer å bestille fra CDON som også selger Limited Edition for 449,- Er den en grei pris?

Vil også gi et lite tips om du bestiller et spill fra cdon så får du gull konto på xboxen for 350,-

Koser meg godt, ikke prøvd online enda. Syns jakten på outfits scraps kan være kjip, f.eks må du søke gjennom hele thieves landing for å få tak i en, går rimelig fort lei da :)

Koser meg godt, ikke prøvd online enda. Syns jakten på outfits scraps kan være kjip, f.eks må du søke gjennom hele thieves landing for å få tak i en, går rimelig fort lei da :)

Søke gjennom? :tafse:

Søke gjennom? :tafse:

må innom varehuset der å stjele den fra en kiste

Ingen av de nevnte plassene som haddet det Avean, jeg har skanna hele byen :) Jeg som gleda meg til RDR etter eksamensperioden.

Ring Platekompaniet i Dronningensgate i byen. Har dem ikke noe jeg tviler men så prøv Game i munkegata. Også hør med Platekompaniet på City Syd.

Feiler alt her så dra på Tiller ved City Syd og Stormsenteret. Her har du 2 elkjøp, lefdal, siba, Toys R Us, Elprice, Expert. Der skal du nok finne det ............

Alt på tiller er tomt :tafse:

Gamezone skal visstnok få det inn på lager i dag, bestiller nå og satser på å få det over helga :)

Har ikke sett snurten av RDR i en eneste butikk i Trondheim.. :tafse: Bestilte det iallefall fra Gamezone for noen dager siden, og som Maxi sier så skulle de visst få det inn idag.

I hodet mitt så betyr det at jeg har det idag og at det ligger i postkassa, men jeg er livredd for å gå ut å sjekke og motbevise megselv. :)