Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fensone

Noen som fortsatt spiller Battlefield 1942?

Recommended Posts

Tja spiller FH sånn stort sett hver dag ...

Det er ikke mange FH servere i live for tiden, men Pixel-fighter har en som til tider er besatt med 64 spillere...

Tja spiller FH sånn stort sett hver dag ...

Det er ikke mange FH servere i live for tiden, men Pixel-fighter har en som til tider er besatt med 64 spillere...

EDIT

Edited by Fensone

Lurer på EA games noen gang vil gå til det klassiske Battlefield som detta hvor gameplay var viktigere enn penger.

jeg horer litt public for tiden, og Tryll-tryll ser jeg rett somd det er... svenske illuminators er aktive, spilte nettopp en tysk cup. Ellers ser jeg lite til gamle kjente...

Keh spiller sikkert ennå. Alexei spiller for illuminators. Har selv for dårlig nettlinje til å spille bf42 om dagen.

Jeg og kompis spilte 3 dager på rad i forrige uke. hvor mye jeg kommer til å spille framover er usikkert, men når man først er inni internetten og headshotter med garange,da ere gøy :)

Keh spiller sikkert ennå.
Hehe... :) Har lasta ned Bad company 2 fra steam i natt så det så.

Det er vanillasesong igjen i BF42-liga og mange klaner som trenger folk hvis noen andre enn biodroid skulle få et akutt nostalgi-anfall.

jeg joina bmc i går , nå blir det dasking av illuminators :)

http://bf-league.eu/index.php?option=com_l...&Itemid=100

:D

hva er nivået på folket som spiller i denne liga.. beyond ! eller game for fun :) ?

Mest for moro ja. Sånn middels nivå generelt. Et godt stykke unna Up North-nivå fra gammelt av =) Mer vekt på lagspill og flyt nå, uten rape og pixelskyting osv...

To-tre av klanene i første divisjon holder rimelig høyt nivå sammenlignet med tidligere, men ikke i nærheten av de "gamle" topplagene i storhetstiden til spillet.

Keh spiller sikkert ennå.
Hehe... :D Har lasta ned Bad company 2 fra steam i natt så det så.

Det er vanillasesong igjen i BF42-liga og mange klaner som trenger folk hvis noen andre enn biodroid skulle få et akutt nostalgi-anfall.

Skulle gjerne fått testa BC2 jeg og. :)

Ja, merket det. Logget på xchat for første gang på et halvt år for et par uker sida, og TnS spurte om jeg var interessert i å spille for dem. Kjipt med dårlig nettlinje, savner bf42.

Kan vel ikke være så mye som skal til for å oppgradere linja di da kake. Det er vel ikke Bouvetøya du bor på =)

Spiller noen runder i ny og ne nå! Blir nok bare public, men det holder i lange baner. :)

Sykt mye idioter dog..

edit: Hadde visst en Xfire account også, med brukernavn nwsjef!

I går fyrte jeg opp 1942 for første gang på... tja, en del år... og for første gang siden tiden FØR bf2 fikk jeg den genuine, gode følelsen som bare vanilla kunne varte opp med i gamle dager.

Good times :-)

I går fyrte jeg opp 1942 for første gang på... tja, en del år... og for første gang siden tiden FØR bf2 fikk jeg den genuine, gode følelsen som bare vanilla kunne varte opp med i gamle dager.

Good times :-)

Susse :D

Gjorde det samme for et par mnd siden. det hold et par kvelder i 2 uker så gidder man ikke mere.. "desverre" men de to ukene mer morsomme da !!

Men ingenting slår en Go BFBOYS fest :D

Etter å ha sett tempo settinga til DICE

1942 slow (perfect)

Vietnam faster

Bf2 fast but still ok.

2142 getting crazy

Badcompany 2.. oh shit..

BF 3 å faen...

Så er det vel bare å innse at det blir ALDRI som i gamle dagger,,, ihvertfall ikke i et dice spill ..

Mindre kart og raskere tempo har gjort BC2 mer som MW2 med heli og tanks. Det er fremdeles bedre men jeg savner den litt mer avslappede følelsen i 1942/DC der det ikke var pins, awards, ranks og unlocks.

Conquest feks. som er den game moden som er battlefield serien fungerer etter min mening rett og slett ikke i BC2 siden kartene er alt for små.

Får håpe neste spill i serien blir som 1942 bare med destruction 2.0 og den fete grafikken

Mindre kart og raskere tempo har gjort BC2 mer som MW2 med heli og tanks. Det er fremdeles bedre men jeg savner den litt mer avslappede følelsen i 1942/DC der det ikke var pins, awards, ranks og unlocks.

Conquest feks. som er den game moden som er battlefield serien fungerer etter min mening rett og slett ikke i BC2 siden kartene er alt for små.

Får håpe neste spill i serien blir som 1942 bare med destruction 2.0 og den fete grafikken

Amen :D

Lager ikke ny tråd så jeg spør her; er det noen som fortsatt spiller BF1942? Noen som kanskje lastet ned gratis versjonen via Origin?

Merkelig, men jeg går aldri helt lei dette fenomen av et spill :wub:

Oisann!

Tror sist gong eg logget på dette forumet var i slutten av 2010. Reine tilfeldigheter at eg såg på denne tråden igjen.

@Ribbentrop blir gjerne med om det er ein gruppe med folk, som gjerne vil blåse støv av spillet.

Edited by Fensone

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...