Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fensone

Noen som fortsatt spiller Battlefield 1942?

Recommended Posts

Hei Fensone,

Jeg er ikke helt på nett enda (ny kåk), men så snart jeg ordnet med uttak på "kontoret" blir det BF1942 gaming. :yahoo:

Var innom spillet i dag (på trådløst nett :hmm:) og kan melde om at det fortsatt er godt om folk som spiller (usikker på om noen fra Norge spiller).

Om en tilstrekkelig stor gjeng begynner å spille igjen ser jeg meg nødt til å installere good ol' vanilla på nytt :D

Yep. Spillet kan hentes gratis via Origin ifm 10 års jubileumet.

Gamet 4 runder (Market Garden og Battleaxe) i kveld via wifi. Det funket ganske greit.

Utrolig gøy! :-)

Wifi?!?! :iiiiik:

Høres ut som ekstremsport, tenk om du taper en nærduell pga. spike i latency??? :p

Gleder meg til kablet igjen ;-)

Fantastisk spill, back in the day :)

Vanskelig å gå tilbake med tanke på hvor utdatert og [..] det egentlig er.

:ohmy: Verste jeg har hørt, Daniel - gå og vask munnen din!

Faktum er at stemningen i 1942 fortsatt er ubestridt den dag i dag, uansett hvor polert og frostbite-my-ass de nye spillene har blitt...

• Like 2

Agreed med sussi. Ja, det er gammelt, og ja, men ser det lett, men alt det andre (gameplay, feelings mm), veier så sinnsykt mye mer.

1924 vil være et kosespill til den dagen jeg dør. Blir definitivt ett av de spillene jeg viser til ungene mine når jeg skal fortelle om barndommen min.

:wub:

Haha, Sussi! :-) Spot on!

For min del så har jeg spilt klankamper i samtlige BF spill, men inget spill har vært like gøy som 42.

Communityt rundt 42 var også fantastisk og den magien vil vi dessverre aldri oppleve igjen.

Kanskje har jeg blitt for gammel? :--)

...og spot on, OptimusCrime :-))

Cri74, jeg ser mange servers. Ser du absolutt ingen?

I found :)

Var update knappen :p Noen spesielt gode servere som dere pleier å spille på ?

Når vi snakker om Bf 1942, så er vi 6 mann her på The Gathering som laner sea battle nå på Battle of Midway :D

Om en tilstrekkelig stor gjeng begynner å spille igjen ser jeg meg nødt til å installere good ol' vanilla på nytt :D

Sussiebassen, tror ikke man kan forvente seg at en stor gjeng fyrer opp spillet igjen (men man kan jo håpe :wub: ).

Jeg tror at man selv må ha lyst og fyre det opp av ren spilleglede - så følger kanskje noen etter :egyptian:

Når vi snakker om Bf 1942, så er vi 6 mann her på The Gathering som laner sea battle nå på Battle of Midway :D

@Zenox , Kult at 42 fortsatt får spilletid på et stort LAN som TG :)

I found :)

Var update knappen :p Noen spesielt gode servere som dere pleier å spille på ?

@cri74 , Disse server har jeg funnet gode:

1. "Schindler's List" (2 stk)

2. --=[ aX ]=--

3. SiMPLE | BF1942

4. The Torture Box (med 110 spiller slots)

Trenger ikke flere alternative p.t.

Vi sees! :tafse:

Ikke si at den Midway-only serveren lever ennå? Husker den var eneste server med folk (og grei ping) en gang i tiden når jeg hadde abstinenser og MåTTE spille... HERRE jeg var drittlei det kartet :p

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...