Tamx 0 Report post Posted December 2, 2009 Hvorfor har det ikke kommet noen nye nyheter de siste dagene? Er lei av å lese de samme gamle sakene. Kan dere ikke fiX en nyhet om kravene til BF:BC2 på PC? (Selv om jeg allerede har lest det på Battle.no ) Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted December 2, 2009 Kan ikke denne brukeren få seg smekk på pung snart? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 2, 2009 ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted December 2, 2009 Kan ikke denne brukeren få seg smekk på pung snart? Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted December 2, 2009 Redaksjonen holder på med en liten omstrukturering i forbindelse med diverse endringer. Derfor har det ikke kommet noen nyheter i det siste, men vi regner med å være oppe igjen for full drift i løpet av uken Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 2, 2009 så detta er ikkje litlebror din som mobbe deg fordi du ikkje får ut nyheter? Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 2, 2009 Hahaha var innom samme tanke selv ! Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted December 2, 2009 Har dere noe statistikk på hvor mange lesere nyhetene her på bf.no har nå for tiden versus 3-4 år siden ? Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted December 2, 2009 Jeg tipper vi har tallmateriale tilgjengelig ett eller annet sted. Men jeg har aldri lett etter det, og har sikkert ikke tilgang heller. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 2, 2009 Hadde det vært mulig og fiske opp ? Share this post Link to post Share on other sites
Tamx 0 Report post Posted December 3, 2009 Jeg er i alle fall en ivrig leser, og kan ikke vente på nye nyheter lenger. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 3, 2009 Hvem er Vexed.jr? Plager meg at vi ikke har fått noe svar på dette enda. Kan jo ikke være sønnen? Han er jo bare unggutten selv Kanskje en fan? Så stor fan at han kaller seg VeXed.jr .... hvorfor eksisterer det ikke noe Avean.jr isåfall? Hmfff Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted December 3, 2009 <-- Avean :grr: (Satster på at flere følger på trenden ) Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted December 3, 2009 Tja, han hette jo Grandis jr. før Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 3, 2009 <--- <-- Avean :grr:(Satster på at flere følger på trenden ) Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 3, 2009 Ja, det holder jo ikke med 1 Avean. Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted December 3, 2009 Jeg tipper vi har tallmateriale tilgjengelig ett eller annet sted. Men jeg har aldri lett etter det, og har sikkert ikke tilgang heller. You wantz? I gotz! You mod, you have rightz!Legger den ikke ut public, da man alikevel må ha riktig tilgang for å kunne se den. Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted December 3, 2009 Lå statistikk på forsiden før, men vet ikke hvor langt tilbake den gikk. Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted December 3, 2009 Kan ikke denne brukeren få seg smekk på pung snart? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted December 4, 2009 Google analytics anyone? Share this post Link to post Share on other sites
Tamx 0 Report post Posted December 4, 2009 Kan ikke denne brukeren få seg smekk på pung snart? Jævlig fet du er som quoter andre a... Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted December 4, 2009 Vi er beintøffe Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 4, 2009 Og steinharde Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 4, 2009 Og spammende. Forslag tatt til etteretning. Share this post Link to post Share on other sites