Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tamx

Nyheter?

Recommended Posts

Hvorfor har det ikke kommet noen nye nyheter de siste dagene? Er lei av å lese de samme gamle sakene.

Kan dere ikke fiX en nyhet om kravene til BF:BC2 på PC? (Selv om jeg allerede har lest det på Battle.no :grr: )

Redaksjonen holder på med en liten omstrukturering i forbindelse med diverse endringer. Derfor har det ikke kommet noen nyheter i det siste, men vi regner med å være oppe igjen for full drift i løpet av uken :grr:

Har dere noe statistikk på hvor mange lesere nyhetene her på bf.no har nå for tiden versus 3-4 år siden ?

Jeg tipper vi har tallmateriale tilgjengelig ett eller annet sted. Men jeg har aldri lett etter det, og har sikkert ikke tilgang heller. :grr:

Hvem er Vexed.jr? Plager meg at vi ikke har fått noe svar på dette enda. Kan jo ikke være sønnen? Han er jo bare unggutten selv :grr:

Kanskje en fan? Så stor fan at han kaller seg VeXed.jr .... hvorfor eksisterer det ikke noe Avean.jr isåfall? Hmfff

<-- Avean :grr: :grr:

(Satster på at flere følger på trenden :grr:)

Jeg tipper vi har tallmateriale tilgjengelig ett eller annet sted. Men jeg har aldri lett etter det, og har sikkert ikke tilgang heller. :grr:
You wantz? I gotz! You mod, you have rightz!

Legger den ikke ut public, da man alikevel må ha riktig tilgang for å kunne se den.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...