Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
3ng3l

vil min rigge klare dette ?

Recommended Posts

Vil min rigge klare dette ? (BC2 altså) :D

Intel core duo 3.00GHz

GeForce GTX 260

4GB RAM

Windows Wista

:D

hvis ikke må det oppgraderes her :tafse:

Jeg tiper: Ja, men ikke nødvendigvis på high! De har sagt: Xp, Vista eller W7, direct-x 9, 10 eller 11, og x64 eller C2D, så det tyder bra! ^^,

Jeg tiper: Ja, men ikke nødvendigvis på high! De har sagt: Xp, Vista eller W7, direct-x 9, 10 eller 11, og x64 eller C2D, så det tyder bra! ^^,

hehe javel er da noe :D

*men ikke nødvendigvis på high!* noen tips til eventuele oppgrades som må til da ?

nytt skjermkort og prossesor ? eller bare en av dem HJELP !! !! ! :D

Skal selv oppgradere etter jul, både for å spille BC2 men mulig enda mer siden rammen tok kveld. Kjører ustabilt etter å fjernet en synder men resten følger rett etter.

Svaret er utvilsomt ja. Hvis ikke en så ny PC klarer dette spillet så har det ikke noe marked. Ren logikk.

jeg tipper jeg var en av millioner som kjøpte ny pc når battelfield 2 kom. så hvorfor ikke når bc2 kommer? og alle vet at pc versjonen blir skikkelig bad-ass i forhold til konsoll.

jeg tipper jeg var en av millioner som kjøpte ny pc når battelfield 2 kom. så hvorfor ikke når bc2 kommer? og alle vet at pc versjonen blir skikkelig bad-ass i forhold til konsoll.

kan vi gifte oss ? :grr:

kan vi gifte oss ? :grr:

din rigg skal nok klare brasene, mulig du blir og trenge nytt grafikk kort om du er sugen på directx11 og jalla.. om det blir store forskjellen da smile.png

finner det ut i tide i alle fall, kommer demo til pc etter nyåret en gang.

Edited by tykjen

Akkurat nå så får jeg CTD når jeg skal refresh server list.Men det er ikke bare jeg som har problemet kan jeg si. EA har sakt at de jobber med saken.

Min opplevelse hitill - WOW.For en sinnsyk bra lyd dette spillet har.For min del har lyd mye å si.

Grafikk messig så har jeg lyst til å gråte ,jeg trodde pc'n min var bra nok for dette. men ser ikke sånn ut.

Her har du min rigg:

Hovedkort: asus p5e

CPU: intel core duo E8500 @ 3160 MHz

Ram: Kingston HyperX DDR2-1066 2GB (2x1024) altå 4gb tilsammen

Psupply: MIST Modulær 1000W

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870 512 MB x2 i crossfire

Kjøler: Thermalright ULTRA120 Extreme

HD: Western Digital VelociRaptor 300 GB

Kan noen si hva som brude skiftes ut her?

Edit: Etter litt research fant jeg ut av problemet. Nå kjører jeg det meste på max.

Edited by Oscarmr

Dette er BETA! Jeg ville ikke skiftet ut noenting som helst før du har fått den endelige versjonen. Ting er ikke optimalisert i BETAen.

Nå har jeg spilt PS3 versjonen et uendlig antall timer og en time med PC versjonen. Kan ikke si at bortsett fra at det er tast/mus på PC og kontroller på PS3 at det er så veldig stor forskjell i selve gamingopplevelsen. Serverbrowser er selvsagt ett stort pluss på PC.

hmm jeg ligger på 20 - 30 FPS uansett om jeg har på lav - medi eller full graffik er det laggen som gjør det ?

:) blir helt stresset av det greiene her

Edited by 3ng3l

Uff...

E6600 @ 2.4ghz

ATI Radeon 4850 HD (eller så var det 4800, litt usikker 4800-serien iaf)

4gb ram

Windows 7

+

Laveste grafikk på alle punkter

Laveste oppløsning

=

Laaaav fps :)

Spesielt når jeg ser fiender på middels/close avstand. Om jeg skal skyte i closecombat ser jeg noen få bilder hvor geværet peker i en 3-4 forskjellige retninger før jeg er død......... Umulig å spille, håper det er manglende optimalisering i betaen sad.png

Vil min rigge klare dette ? (BC2 altså) ' />

Intel core duo 3.00GHz

GeForce GTX 260

4GB RAM

Windows Wista

p

hvis ikke må det oppgraderes her :)

Sitter med samme oppsett selv og jeg er fornøyd.

Hovedkort: 780i

Cpu: E8400

Gpu: Gtx260

Ram: 4gb 6400

Det meste på medium-high.

1280x1024

ting går smooth og jeg har en fin opplevelse av spillet.