Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Pretty Paul

Er det trygt å kjøpe konsertbillettar på Finn.no?

Recommended Posts

Det er, som mange veit, konsert med Metallica 13. og 14. april 2010. Eg er ein av dei heldige som greitt fekk billettar til dette, men slik er det ikkje for alle...

Eg har fått spørsmål om kor trygt det er å kjøpe billettar til Metallica på finn.no.

Det er jo ein del som tilbyr dette, til ein pris som ikkje er noko særleg høgare enn "originalprisen".

Er dette trygt? Risikerar ein å få falske billettar?

Finn har jo noko "Trygg betaling"-greier. Er dette tryggleik god nok?

Det er, som mange veit, konsert med Metallica 13. og 14. april 2010. Eg er ein av dei heldige som greitt fekk billettar til dette, men slik er det ikkje for alle...

Eg har fått spørsmål om kor trygt det er å kjøpe billettar til Metallica på finn.no.

Det er jo ein del som tilbyr dette, til ein pris som ikkje er noko særleg høgare enn "originalprisen".

Er dette trygt? Risikerar ein å få falske billettar?

Finn har jo noko "Trygg betaling"-greier. Er dette tryggleik god nok?

Vet det var et stort problem under Metallica-konserten i Bergen i fjor. Mange som kjøpte falske billetter over finn.no. Be om kvittering med kjøperens navn.

Hadde mulighet til å kjøpe billetter før de ble lagt ut for salg på billettservice, men gadd ikke :D

De 3 første skivene til Metallica kan jeg fint høre på hjemme!

Ville forøvrig aldri kjøpt billetter på finn.no eller lignende sites. Sjansen for å bli svindlet er MEGET stor!

Ikke verdt penga imo. - rutinesceneshow for ihuga fans som uansett kun ser stjerner.

Ikke verdt penga imo. - rutinesceneshow for ihuga fans som uansett kun ser stjerner.

Haha, frem med uke'n og bevis at du er noe te kar, Tommy! :D Metallica har jeg sett en gang, det holder. Oppvarminga var bedre, og det var en mann på fele! ^^,

Haha, frem med uke'n og bevis at du er noe te kar, Tommy! :D Metallica har jeg sett en gang, det holder. Oppvarminga var bedre, og det var en mann på fele! ^^,

Somewhere over the rainbow er like rundt hjørnet, henger litt på VTn deres med mulla ab und zu, stikker du innom tar jeg lett en trall på ukuen for deg :D

Kjøpt et par tre-fire ganger på finn, aldri vært noe stress med det. Tror det er mest svindel rundt de virkelig svære konsertene som f.eks Metallica. Men prisene kan jo være kjipe, det er større grunn til å ikke kjøpe en muligheten for å bli svindla.

Se an hvem du kjøper av. Jeg ville kun kjøpt av folk jeg kunne reist hjem til og hentet billetten personlig. Jeg ville også sett an om de hadde mange andre billetter på salg etc siden jeg ikke vil støtte billetthaier (nå er det vel ikke lenger lov til å videreselge til høyere pris enn pålydende, men likevel)

Når det er sagt så har jeg kjøpt billetter på finn.no flere ganger, og aldri hatt problemer (har fulgt forholdsreglene jeg nevnte over her).

Greit jeg solgte de forrige billettene til deg da punky ;D

haha, det har du rett i ! :D

men metallica var uansett på min "se for å ha sett"-liste, så greit å få kryssa dem av. Mangler ACDC nå så er lista komplett.

kjøpe fra ol`schoolers på forumet er verfall trygt :D

Har handlet konsertbilletter på finn.no en del ganger. Aldri blitt svindlet, men har også noen forhåndsregler:

1) Bruk Finn.no's betalingsgaranti hvis nødvendig. Denne fungerer faktisk, ihvertfall etter mine erfaringer.

2) Hent billetten personlig hvis mulig.

3) Snakk med selger på telefon, ikke sms. Veldig enkelt for banditter å snakke usant på sms.

Død over svindlere, lenge leve musikkelskere.

- Neck