Tamx 0 Report post Posted November 24, 2009 HeI oG hOpP Hva er din "beste" anmerkning? Se min beste i signatur. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted November 24, 2009 kasta nudlesaft Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 24, 2009 HeI oG hOpPHva er din "beste" anmerkning? Se min beste i signatur. Du er 17, går på videregående og fikk en anmerkning for å stikke på butikken? Hva slags barnehagevideregående går du på? Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 24, 2009 Kan tenkes han gikk midt i timen vettu.. Friminuttet er en ting, men å skippe timer jo å skulke.. Hvor stort det er å legge det ut på nettet for å få reaksjoner (for det er vel grunnen iom at det er en knapp måned siden det skjedde), fatter jeg ikke.. Og hvorfor i alle dager har man laget en signatur som viser "atferd" fra videregående!? Anyways så har det vært bra mange "sjekk hva jeg har gjort" tråder i det siste ala fartsbot-tråden. Klart meg helt fint uten fartsbøter og anmerkninger, så det er mulig det og Share this post Link to post Share on other sites
fredd 0 Report post Posted November 24, 2009 Bibliotekar for nesten en hel dag, til jeg ble busted. Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted November 24, 2009 Er det her light-utgaven av fartsbøtetråden, eller? Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 24, 2009 Guess so. Jeg kasta svamp på en medelev i 7. klasse. Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyr 0 Report post Posted November 24, 2009 HeI oG hOpPHva er din "beste" anmerkning? Se min beste i signatur. Du har ikke signatur? Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted November 24, 2009 Guess so. Jeg kasta svamp på en medelev i 7. klasse. Amatør. Jeg kasta ei flaske korrekturlakk på en. Han måtte vaske jakka! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 24, 2009 Tja, nå fikk jeg drøssevis av anmerkning, fordi lærerne (på ungdomsskolen vel å merke) satte det for minste tingene. Men av de "bedre" fikk jeg for å sende "net send"-meldinger til samtlige av datamaskinene på nettverket til skolen, ødela et "kunstverk" da vi prøve å lime sammen en glassplate med trelim, satt i stykker en benk, latterlig svar på spansk-oversetting og...hm...herming av lærerens dialekt. Alle jeg kommer på i farta. Share this post Link to post Share on other sites
voltaire 0 Report post Posted November 24, 2009 syns denne tråden bør bli fjernet, siden den oppfordrer de lett påvirkelige her til å gjøre ugjerninger på skolebenken. Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 24, 2009 Tror vexed.jr er lett påvirkelig hvertfall, siden han fjerna siggen sin etter innlegget til Zaxo Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted November 24, 2009 2009-08-27 2STSP1A/091 Spansk I Uro (Atferd) 1435-1520 8. time Småprat - som forstyrrer både lærer og medelever når disse snakker, eller blir spurt om faglige forhold Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted November 24, 2009 Ble utvist for ulovlig overvåkning i 7. klasse(1990), 3 dager hjemme sammen med en særdeles sinna mor. Anbefales ikke! Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted November 24, 2009 Har fått anmerkning for å henge på battlefield.no. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 24, 2009 Ble utvist for ulovlig overvåkning i 7. klasse(1990), 3 dager hjemme sammen med en særdeles sinna mor. Anbefales ikke! Ble nysgjerrig nå, hva og hvordan overvåket du i 7. klasse? Har styrt unna de fleste anmerkninger (bortsett fra en del for å ikke gjøre lekser), men var et par turer hos rektor etter en episode med snøballkasting på vikar i ungdomskolen EDIT: Slapp anmerkning btw Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 24, 2009 Henrix ble så busta når han tittet under sprekken til jentegarderoben.. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted November 24, 2009 Henrix ble så busta når han tittet under sprekken til jentegarderoben.. Du mener tittet på sprekken til jentene i garderoben? Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 24, 2009 Åkaayh.. Vet ikke hva som tenner deg her sektleder, men jeg liker faktisk ikke rørleggersprekk på damene.. For all del, vi har hver vår smak. Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 24, 2009 12 August 2007 fikk jeg en feet anmerkning az. 1 uke ban. Dette er den ørtende advarselen du har fått for å slenge med leppa til folk. Ta kritikken til deg og gjør noe med det. Neste gang blir det 1 måned. Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted November 24, 2009 Åkaayh.. Vet ikke hva som tenner deg her sektleder, men jeg liker faktisk ikke rørleggersprekk på damene.. For all del, vi har hver vår smak. det er flere sprekker en rørleggersprekker Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 24, 2009 12 August 2007 fikk jeg en feet anmerkning az.1 uke ban. Dette er den ørtende advarselen du har fått for å slenge med leppa til folk. Ta kritikken til deg og gjør noe med det. Neste gang blir det 1 måned. For min del var det 19 November 2006: "Syv dagers ban for pissposting på Kjøp & Salg." Sånn kan det gå! Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted November 24, 2009 Hint: Klasserom, båndopptager, mikrofon, elever og rektor (som var vikar for en av lærerne). Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 24, 2009 "Å spille cs i det hele tatt er lol, jævla tapere"Lignende stunt vil medføre pause. Er jeg kul nå? Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted November 24, 2009 Nei, du må ha fått ban for å være kul. Share this post Link to post Share on other sites