Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Tamx

Din "beste" anmerkning?

Recommended Posts

Vi skrudde av varmtvannet inn til jentegarderoben, men det fikk vi ikke noe melding for. Ståpupp gjennom t-skjorter skader da ingen? ^^,

Anmerkning får man kun når man gjør noe galt Henrix..

Husker jeg og en kamerat måtte inn til rektor i 3. året på VGS, på grunn av en oppgave jeg hadde skrevet da jeg boikottet Operasjon dagsverk. Den var av lettere kritisk og fremmedfiendtlig karakter mot OD. Jeg fikk bare beskjed om at jeg "ble holdt under oppsikt"... At det tilfeldigvis var OD og første russefest på samme dagen, og vi hadde vorspiel i gymgarderoben i løpet av denne skoledagen gjorde ikke saken bedre.

På forumet har jeg kun én warn:

Ghad Warned on 15 Sep 2005, 23:19

Added to warn level Eh.... han poster altså en film av ei dame som... føder en amerikansk fotball!

På skolen fikk jeg ikke all verden. Fikk faktisk ikke noe da jeg stakk en vikar i rumpa med passer, og ellers har jeg vel ikke gjort så mye galt. Føler det er unødvendig å liste opp tusenvis av anmerkninger for "glemte" lekser...

På rekruttskolen fikk jeg og 2 andre refs (tror vi fikk 7 dager perm-nekt) for å komme 17 minutter for sent tilbake til leiren etter en fuktig kveld på et av de fantastiske vannhullene i Stjørdal. På rekrutten er alt litt ekstra strengt så vi ble da ropt opp og måtte frem og få denne lest opp foran en fulltallig leir på oppstillingsplass den påfølgende mandagen.

Jeg fikk en irettesettelse/advarsel (nummeret før refs) fordi jeg hadde glemt ett stykk rødplast igjen i feltjakken etter øvelse. Denne ble seff funnet under en plutselig inspeksjon. Måtte inn til avhør og fikk advarslen tildelt forran hele "kompaniet" på oppstilling.

Morro!

Eksessiv papirflykasting og tegneserietegning i timen, tidlig på barneskolen. Kunne allerede lese og regne grunnleggende matte da jeg begynte på skolen så kjeda meg ofte i matte- og norsktimene, og det gikk nok litt utover de som ikke hadde lært det ennå... :D

Har to "artige" anmerkninger, som begge skyldes at jeg suger hardt til å kaste ting. Ene gangen skulle jeg kaste en svamp, og traff først lærern, og så alle prøvene, så jeg ødela prøvene til klassen. Andre gangen skulle jeg kaste en hard snøball av is på en på skolen, og bomma noe helt grassalt og traff en lærer i en helt annen del av skolegården, og traff i tillegg veldig bra og hardt i huet. Følte meg passe dum :D

Min mest episke anmerkning i skole sammenheng må være "angrep på lærer" etter jeg og en kompis på barneskolen kjørte kjelke i skolegården og klippet ned en lærer :D

Ellers er det de vanlige, snus i timen, boikotte skrivedager på grunn av dårlig luft og ubrukelige PCer i klasserommene etc

pulte en venninne engang i friminuttet. men læreren kom før jeg rakk og bli ferdig. Dette var da i klasserommet. Ble endel leven med rektor og sann men kom da oss gjennom det der og:)

Digg var ho og verdt alt stresset i ettertid:D

"stort"..?

Vel.. for de som trenger en substitutt så regnes kanskje kritt som hakket større.. Det er jo.. 6-7 cm.. noen millimeter i radius.. mjo..

Og er jo ikke til å unngå at "krittdytting" er den beste form for sex!

åh, din lille råtass.. Da leste jeg ikke rett.

Men da kobler vi videre til noe annet iom at dette er en tråd om anmerkninger hvor flerparten er småbarn. Denna diskusjonen her leder jo kun til 18+ grense

neida. en gang fikk jeg anmerkning fordi jeg fingra rektor i rompa.

digg var han og verdt alt stresset i ettertid.

Edited by voltaire

Ah, når jeg tenker meg om fikk jeg brev med hjem i 7. klasse da noen venner av meg tok med softgun på skolen. Greia var bare at pistolen skulle overleveres fra den en personen til den andre. En lærer så oss langt til helvette inne i skogen, rett til rektor, som gjorde en stoooor sak ut av hele greia. Han hevdet at vi hadde avfyrt skudd med et livsfarlig våpen. Våpen var tydeligvis en stoooor interesse for han også. Da vi satt på kontoret hans fortalte han oss om en mindre hyggelig episode han og en kamerat hadde opplevd på skytebanen med en automatrifle som ble glemt igjen av tyskerne.

|EDIT| Når jeg tenker meg om, så mente han også at våpnet var av den typen terrorister bruker... Jadaaa

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...