Sign in to follow this  
Tamx

Din "beste" anmerkning?

Recommended Posts

Aha! Så vi snakker forum "warns" her ja... Vel, et par fine har jeg jo:

[wcip]Angel Warned on 27 Aug 2009, 16:58

Added to warn level Rasisme, re: "Apeland"

Min omtale av Kongo i tråden om Moland/French.

Pazuzu Warned on 16 Jul 2009, 18:47

Added to warn level link til eskorteside = fyfy

Postet som hjelpsomt tips i tråden der vi diskuterte det å skaffe dame til Henrix.

PzN Warned on 1 Mar 2009, 23:03

Added to warn level Bildet taler for seg selv

http://www.battlefield.no/forum/index.php?...t&p=2078531

Poste en "FUUUUU"-tegneserie av en kar som cumma i kjeften sin for så å angre å hyle FFFFUUUUUUUUUUUUUU :D

PzN Warned on 18 Nov 2008, 22:12

Added to warn level Linking til warrez. 4 dager uten posting.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?...t&p=2051362

Istedet for å bare skrive navnet på sida så linka jeg til den :D

.. men det er selvsagt bare barnemat i forhold til min andre brukerkonto ("sadolf" med 10.000+ poster; som av en merkelig grunn ikke virker mer annet enn til å lese forumet). Pazuzu og co har ikke klart å låse den opp ordentlig enda? :D

---

Nixon Warned on 27 Feb 2008, 15:40

Added to warn level Ja, se til å ha deg vekk din prektige regelrytter. Slike som dere burde vært strupekuttet og puttet i en massegrav eller noe slikt. Det er den respekten dere fortjener.

http://www.battlefield.no/forum/index.php?...7276&st=200

Djiz. 1 uke.

---

Mulig jeg tok litt av her?

:D

Lite spennende fra min side, men en bekjent av meg fikk anmerkning for å klatre ut av vinduet i timen.

3. etasje.

Tror ikke jeg har fått noen warns på forumet. Men kan ikke se de uansett, siden jeg er rød og imun mot slikt. :-/

Ser den ikke lenger men husker den godt..

"Jeg fjerner sigen din, man kan ikke ha en sig på 1.3mb - Panic"

:D

På ungdomsskolen (i 10. kl) fikk lærerne for seg at det kunne vært fint å få til en frukt anordning. Men når dette involverte gammel, (til tider) uspiselig frukt så ble de brukt til mye kreativt. Krig med bananer og epler for å nevne noe. Også hadde vi blinkkasting på tavla med div. frukt, tavla sto ved siden av døra, og så kom selvfølgelig læreren inn akkurat når jeg kasta :D

Også hadde vi blinkkasting på tavla med div. frukt

Obligatorisk del av ungd.skolen! :D

Jeg gjemte en kiwi bakerst i ei hylle. 2 uker senere hadde en fluefamilie flyttet inn(Inkl onkler, tanter, tremenninger og svigers)

Good times. Husker spesielt godt innendørs fotball og skokrig. Nixon kan backe meg på denne, legendarisk!

Sjef Warned on 9 Jun 2009, 01:15

Added to warn level

Spam på serieux

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=104268

Er vel min eneste, og absolutt eneste anmerkning her, desverre. Er ikke ligefram noe jeg er stolt over.

Var vel litt "useriøs" når det gjaldt A strange thing called life, sorry, men flotte historier må jeg si.

Jeg gjemte en kiwi bakerst i ei hylle. 2 uker senere hadde en fluefamilie flyttet inn(Inkl onkler, tanter, tremenninger og svigers)

Endte med at vi ble fratatt frukten, blant annet på grunn av at vi hadde gjemt et lite laget foran en langhelg, noe som førte til at det luktet forferdlig når vi begynte igjen og dermed måtte ha uteundervisning :tafse:

Siste jeg hørte om den fruktordninga på gamleskolen var at de måtte slutte med det fordi de var så masse rotter i fruktlagrene :D

Flott gjort å ødelegge for fruktordning.. Nå tenker jeg du er stolt

Hadde du sett standen min ungdomsskole var i så hadde du forstått hvorfor den smileyen står der. Tviler på at den invasjonen hadde med noen elever å gjøre..

Åja, warns på bf.no også? :D

oteren

Warned on 8 Feb 2007, 12:27

Om du leser den tidligere warnen du fikk fra meg, så ser du at jeg ga deg advarsel mot å spamme.

Du operer virkelig etter post først, tenk etterpå prinsippet.

En egen topic "her kan dere spamme?", hva er det liksom?

FULL skjerpings, ellers blir den neste straffen av -betydelig- større lengde enn den uken uten posterettigheter du får nå.

Pazuzu

Warned on 4 Mar 2007, 16:12

Glemte du å ta pillen i går? Du flyr i strupen på en annen bruker fordi han mener bf2 er bedre enn 2142... Knappest noe å gå så til de grader til angrep for.

Pazuzu

Warned on 22 Nov 2007, 09:24

Flaming og krangling med Taken + fler. Fullstendig unødvendig og ødeleggende for topicer.

7 dager uten forum.

Fikk du annmerkning for og glemme kiwien?

Haha håreisene...

Her er et dypt spørsmål:

Hvor stor må en skjei være for å regnes for å være en spade?

Finnes det noen grense for hvor stor en skjei kan være?

forskjellen er jo ikke størrelse, men formen...

du kan jo ha en diger skei, og en liten kakespade..

Når jeg gikk i sjetteklasse, en gang på 80-tallet, hadde vi en ordning som gikk på at ordenselev skulle skru på fellesdusjen i garderoben etter gym/svømming. Husker jeg og en annen var særdeles utålmodig fordi han som skulle slå den på ikke kom, så vi gikk inn i avlukket og slo på dusjen selv. Fikk melding med hjem om overtredelse av ordensreglementet.

Har aldri sett foreldra mine le så mye.......

En annen en som kanskje var litt morsommere var at vi hadde ei vekkerklokke i skapet på klasserommet (aner ikke hvorfor). Vi satt den en gang til å ringe 10 minutter før et friminutt og satt den oppå et skap på gangen. Festlig når alle klassene i rommene rundt gikk til friminutt 10 minutter for tidlig. :D Vanket vel en melding da også.....

hmm..

2. eller 3. klasse på barneskolen fylte jeg og en kompis støvelen til ei jente i klassen med vann, hun var ikke så begeistra når hu tråkka nedi. Vi fant aldri ut hvordan de visste det var oss da. Ganske stygt gjort.

Good times ;>

Apropos støvler, jeg gjemte min venninnes sko ute under en trapp i andre klasse på barneskolen. Jeg har ikke peiling på hvorfor jeg gjorde det, men følte bare for å være slem. Muligens jeg syntest hun var irriterende. Hun begynte selvsagt å gråte, og klassen brukte en skoletime på å lete etter skoen hennes. Jeg ble så lei av letingen, så jeg hentet den frem igjen og fikk megselv fremstått som helt.

Ingen visste at det var jeg som gjemte skoen, siden jeg var den snille favoritteleven. Folk mistenkte bøller fra paralellklassen. Dæven, så utspekulert jeg var!

Jeg har ikke tenkt på dette før nå :D

Men on-topic - jeg har aldri fått en anmerkning.

Fikk aldri så grusomt mange anmerkninger egentlig, mest for litt uro i "balkan-hjørnet" der jeg satt og div. ting jeg glemte å gjøre.

Fraværet tho....heeeeeeeeelt anna historie :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this