Sign in to follow this  
Nirex

Hva ville du gjort dersom det ble Zombieapocalypse?

Recommended Posts

Hadde kjøpt masse hermetikk. Har akkurat lastet ned over 2TB med film og serier fra en kompis. Det jeg hadde gjort var å sette meg ned, sett film og spist hermetikkmat under zombie-apocalypsen. Etter noen måneder er jeg dritt lei av å se på serier/film, og spise hermetikkmat. I løpet av den tiden har nok alle zombiene blitt bedervet og død av sult.

Så helt konge ut, men er dessværre for langt unna hvor jeg befinner meg! ^^ Bor for langt unna kysten til at jeg kan våge meg ivei til ei sånn øy blir for mange store byer jeg må igjennom. Holder meg til egen plan! I alle fall til jeg finner noe bedre :p.

Jeg må si jeg er meget fornøyd med at denne tråden fortsatt lever. regner med det er ett par her inne som ser på The Walking Dead og kanskje henter tips derifra ? :D

Hadde aldri turt å satse på en øy. Zeds er jo vandøde. Hva om de ikke trenger å puse? Resultatet er jo at de kommer vandrende på havbunnen - bare at nå ser du de ikke komme før det er for sent engang!

Bedre å holde seg mobil eller bygge seg et fort spesialdesignet for å motstå store mengder zeds.

Har et feriehus som ligger perfekt til. Mat fra sjøen og fjellet, ferskvannstilgang fra elv... i det store og hele. Jeg hadde tatt med hele storfamilien og bygget høyere gjerde rundt eiendommen. Du må ta tre ferger for å komme dit. Jeg hadde vært trygg nok.

Hadde chilla foran pcen med kontrollen i venstre hånd, og smertedempende midler i motsatte. Da får jeg spilt så lenge som mulig, og blit spist uten å merke det ;)

Hadde aldri turt å satse på en øy. Zeds er jo vandøde. Hva om de ikke trenger å puse? Resultatet er jo at de kommer vandrende på havbunnen - bare at nå ser du de ikke komme før det er for sent engang!

Bedre å holde seg mobil eller bygge seg et fort spesialdesignet for å motstå store mengder zeds.

Man må huske at zombier er råttnende mennesker, og det vil si at de inneholder mengder med gass innvendig. Det vil da også si at de flyter, og jeg tviler egentlig på at de er særlig dyktige svømmere! ;)

L4D2 style med øks!

hva med blodsmitte? Om du blir smittet av å få deres blod inn i ditt?

Kommer et langt innlegg fra meg nå snart, må bare få skrevet det ferdig i notebook!

Om det kommer idag, eller i morgen. For se hva jeg har tid til.

Venter fortsatt !!!!

Jeg må si jeg er meget fornøyd med at denne tråden fortsatt lever. regner med det er ett par her inne som ser på The Walking Dead og kanskje henter tips derifra ? :D

Det er faen så lite smart som gjøres i Walking Dead at jeg kunne gjort det x mye bedre sjøl på stående fot. :p

Hente tips i fra Walking Dead? Du får mere tips og triks ved og lese Donald!

Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang :p

haha Multicyber, jeg hadde glemt den :p

Aner ikke hvor jeg lagret det, så den er tapt... :(

Men kort fortalt, så hadde vi nok barikert oss en liten stund hjemme, eller samlet det vi kunne av mat på kjøkkenet. Og kjørt inn over i landet, litt øde.

• Like 1

Sjekk denne campingvognen da !!

Perfekt til overlevelse !! :)

http://www.wimp.com/wantedtrailer/

Men problemet med en apocalypse sånt generelt, er at ALLE kommer til og dø, nesten uansett hvor i verden du vil befinne deg.

For casen er at samtlige, eller ALLE atomkraftverk / atomlagrings depoer må ha tilsyn og folk som er der. Og forsvinner arbeiderene og strømmen, så vil kraftverket og kjølingen virke i 30 dager på automatiske backup systemer!

Men når disse 30 dagene utløper så vil Fukushima og Tjernobyl bli en peanut i forhold.. Det som vil skje at brennselsbassengene, og reaktoren forsåvidt vil begynne og koke, og tilslutt tørrkoke. Og til syvende sist ta fyr og brenne. Akkurat som i Tjernobyl, bare der fikk de slukket det. Det blir ikke casen her! Og vi har vel totalt ca 500 rundt om i verden. Og tenk disse gange det med x antall Tjernobyl, husk det var kun 1 reaktor som gikk i luften!

Chernobyl2.jpg

Du gjør regnestykket! :)

Tull å tøys Zen0x, dette er bilen du vill ha Night Vision Surveilance System, joystick kontrollert søkelys..

Conquest-Vehicle-Evade-SUV-e1344565070549.jpg

Eller denne

Desert-Challenger-Lead.jpg