Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Hva ville du gjort dersom det ble Zombieapocalypse?

Recommended Posts

Her er zombietorsken fedon får i garnet

1003.jpg

The mutation has already started! :D Derfor fikskeridepartementet nølte med å slippe ut bildene! Oh my!

Har folk her tenkt på utdanningen og kunnskapen som trengs for å gjøre flere av disse planene? Alt der ute har ikke kun et ratt og noen pedaler :D

Har folk her tenkt på utdanningen og kunnskapen som trengs for å gjøre flere av disse planene? Alt der ute har ikke kun et ratt og noen pedaler :D

gaar fint det, hvem vil sitte paa i fly bort fra apokalypsen ;p

Fly er feigt. Ville hentet frem minigun'en fra det hemmelige rommet i klesskapet mitt og gitt zombiene noe å tygge på!

Napalm.

Du trenger ikke det. Jeg har hørt at Zombier eksploderer av at man snakker nynorsk til dem!

Ville dratt til Guadalest litt nord for Alicante og bosatt meg i slottet på fjellet med våpen

guadalestoverview.jpg

guadalestcastelll.jpg

Klipper på alle kanter, kun én vei inn. Og er et vakkert område, og det skader jo ikke :D

Ikke for å skryte, men jeg synes fortsatt jeg selv har det beste forslaget hittil, jmf. post nr. 48. :D

Njaaa.. Veit ikke det.. Du er så klart garantert at det ikke banker på døra der oppe på ISS, evt. garantert et hjerteinfarkt om det banker på. Men hur skal du komme deg opp dit? Om så romferga står klar til avgang på Cape Canaveral, så tviler jeg på at det er bare å hoppe i forsetet og satse på learning by doing der.. Og forsyninger blir jo fort et problem. :D

Napalm.

Du trenger ikke det. Jeg har hørt at Zombier eksploderer av at man snakker nynorsk til dem!

Den e brun!

Då kan eg berre fortelje om barndomen min, evt. lese litt frå Per Sivle sine samla verk.

Klipper på alle kanter, kun én vei inn. Og er et vakkert område, og det skader jo ikke :D

Men også bare en vei ut :\

Boredom + fantasy =

i6221_zm.jpg

Edit, det röda är lava .............................................. :)

Edited by Mentalpro

Innbiller meg jeg ville vært vanvittig pysete i en slik situasjon. Etter all sannsynlighet ville jeg blitt vettskremt og tatt livet av meg selv, i tro om at jeg aldri ville overlevd uansett :S

Vel du hadde ikke vært alene med og ha vært vettaskremt :)

Det mest sannsynlige jeg hadde gjort var og lett etter andre overlevende, eller lett etter hjelp som fks militæret eller lignende.

Funnet meg en solid bil og funnet meg noe våpen og ja... levd i konstant redsell.

Siden zombier suger i å klatre (dårlig koordinasjon), så hugger jeg vekk trappa opp til meg og er trygg.

Ville dratt til Guadalest litt nord for Alicante og bosatt meg i slottet på fjellet med våpen

guadalestoverview
guadalestoverview.jpg
.jpg[/img]

Castel
guadalestcastelll.jpg

Klipper på alle kanter, kun én vei inn. Og er et vakkert område, og det skader jo ikke :)

Hadde lett vært med på den, vært der før fine bratte bakker ned mao rulle steiner tongue.png Passer fint med et krigskip i den kunstige innsjøen