Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
K3rmIT

VoksenLAN 10

Recommended Posts

Ja, jeg oppdaget det jeg også....

Jeg skal krype for EA, på tide de hører om VoksenLAN :)

Weee Pei01, nå er det offisielt at Meg, Litago og Riks er klar for V10 :tafse:

Henrix er selvskreven, og vi håper Hermie får anledning også :tafse:

Do i hear the word "|gb| lounge" ;)

Da banker jeg følgende multiplayer compoer:

CSS 5 vs 5

BF:BC2 (litt usikker på teamsize ennå)

I tillegg skal vi finne tid til litt Grid, FlatOut 2 og Dirt2

har godsnakka med entreri, mangler nå enda litt over ett år for å joine detta lanet hehe.

uansett, går det i boks om jeg får lov stille og har fri, kan jeg i det minste ta med 1 racingstol, ps3 og 2stk ratt og pedaler for compo med skikkelig kjøring ;)

Jeg hiver meg med på VLAN 10 dersom det er i midten av April :happybda:

Minibuss fra Trøndelag og sørover da Ramstad? Hvis Eirik og Home skal nedover fra Ålesund pluss meg så har vi jo 3 stk der i en og samme bil.

Hmmmm det her lover bra! ;) Og høgdepunktet på VLAN bli når ej krype oppi søvepøsen te Sadolf og kviskrer Modern Warfare 2 og får ei spade planta i

hjernebarken. :tafse:

Ting å ver passasjer når vi skal heimat :duske:

Dette lover VELDIG bra :tafse:

Når er påmeldingen! ;) og Ramstad og co skal vi planlegge turen nedover ? :tafse:

Dette høres jævlig kult ut :tafse:

Hørte jeg minibuss fra trondheim?

Hørtes jo interessant ut dette, og bare til info. Jeg har minibuss med 8 seter og bor på Lade i Trondheim. Samla tur til Østlandet høres jo morro ut det. ;)

=IRF= FrodeL70

tlf: 45275432

email: [email protected]

msn: [email protected]

faceboook: Frode Løtvedt

Edited by FrodeL70

Du kan jo være leder Sadolf, for du kjører jo standsmessig rundt i en hitlerbrakke. ;)

Du kan jo være leder Sadolf, for du kjører jo standsmessig rundt i en hitlerbrakke. ;)

Heller det enn ei Jøde-vogn (VW-Audi). Men jeg er ikke i slekt med Rinnan, noe alle med etternavn som slutter på -an er, og dermed må inn i TRL.

laster ned nå. Installeren er kjempeliten, men så kommer det en monsternedlasting når man har logget inn. Kreves at man har EA-account. Slik jeg ser det så må man (om man skal være god) kjøpe såkalte "cards" med abilitites og heroes og slikt på EA store. Skal teste spillet når det er ferdig å laste ned

1.5gb forøvrig så om dere planlegger å spille det på lanet så må nok folk begynne å laste det ned nå ;)

Gjør jeg rett i å anta at det man diskuterer her, er hvilke spill det skal arrangeres offisielle konkurranser i?

Eller avgjøres det her hva som er akseptabelt å spille generelt på VLAN?

Hilsen en som er lysten på sin første VLAN-tur, og som er forferdelig glad i ArmA2, et ordentlig voksenspill :D

Hilsen en som er lysten på sin første VLAN-tur, og som er forferdelig glad i ArmA2, et ordentlig voksenspill :D

Husk av vi på voksenlan kun er "voksne" på papiret, men ellers glade barn på 30-40 :D

Gjør jeg rett i å anta at det man diskuterer her, er hvilke spill det skal arrangeres offisielle konkurranser i?

Eller avgjøres det her hva som er akseptabelt å spille generelt på VLAN?

I hovedsak er det vel et fint sted å se etter hva som spilles.

Vi tar også hensyn til dette når vi velger kompoer, men er ellers veldig tradisjonelle på det. (F.eks. CS:S som aldri går av moten :D)

Så hvis vi blir en gjeng på ~10 stykker, som blir sittende i et hjørne og spille ArmA2 med hverandre (og evt. andre på VLAN som ønsker å være med), vil det bli "frowned upon", er det sånn å forstå?

Kan jeg vel aldri tenke meg - man er jo der for å ha det artig å kose seg med de spillene man liker best. Er bare det at det nødvendigvis ikke arrangeres en compo i ArmaA2 :D

Så hvis vi blir en gjeng på ~10 stykker, som blir sittende i et hjørne og spille ArmA2 med hverandre (og evt. andre på VLAN som ønsker å være med), vil det bli "frowned upon", er det sånn å forstå?

På ingen måte :D

Vi ønsker alle velkomne og hva folk spiller varierer veldig. Kompoene kjører vi i store velkjente spill - nettopp fordi vi ønsker flest mulig deltakere. Og det er vel derfor jeg valgte ordet tradisjonell. smile.png

I tillegg kan jeg nevne at vi kjører konsoll kompo hvor vi håper alle vil delta. Dette skjer på prosjektor med masse liv og morro. Hvilke spille annonseres aldri da vi ikke ønsker å gi folk mulighet til å trene i spill. Buttonmashing og psykologisk krigføring er ikke en uvanlig taktikk for finalister :D

Håper noen blir med på etpar games Starcraft 2 og da ;) ikke baare FPS hele lanet hehe.. ikke at jeg er veldig god, men gøy å ta etpar games med det og :)

Hvis noen føler for å børste støv og søppel av det fantastiske Westwood Studios spillet:

Red Alert 2

Så er jeg med anytime!

(har IPX/SPX patch så spillet virker på OS laget etter 2001)