Nirex 26 Report post Posted November 15, 2009 I kveld satt vi som vanlig å administrerte våre deilige publicservere da noen kom på en brilliant ide, ideen utfolte seg og her ser dere resultatet. Admins vs Players! Som alle profesjonelle lag måtte vi ha lagbildet: Til tross for vårt dårlige public teamplay som resulterte i at vi faktisk tapte noen runder fant vi ut at "heeey la oss rushe A" og alle sprang B. Kassehopping er visst ikke vår greie: Som sakt, hellfragger.no Admins er ikke som andre admins! Gud så gøy vi hadde det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 15, 2009 0-7 :lol::lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted November 15, 2009 Yay, koselige tider Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted November 15, 2009 Sweet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 15, 2009 Arranger ny kamp! snillg torres bloo apollo CampyCamper vs 5 valgfrie admins. IMO! MAP: CS_OFFICE Quote Share this post Link to post Share on other sites
z0et :3 0 Report post Posted November 15, 2009 bloo er på admin laget da Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 15, 2009 Er'n faen ikke! Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 15, 2009 jep r me på dete Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted November 15, 2009 Arranger ny kamp!snillg torres bloo apollo CampyCamper vs 5 valgfrie admins. IMO! MAP: CS_OFFICE eh.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 15, 2009 nei virre, du får ikke være med. Du ekke god nok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 15, 2009 Er ikke noen ny ide ' /> Vi har bare ikke klart å gjennomføre det før (som jeg vet om), wish I'd been there tho Quote Share this post Link to post Share on other sites
virrevapp 2 Report post Posted November 15, 2009 men apollo er? lol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Apollo 0 Report post Posted November 15, 2009 you know it BITCH Quote Share this post Link to post Share on other sites
Singo_snus 0 Report post Posted November 15, 2009 (edited) Lett at jeg greide å smyge meg inn på lagbildet ^^ Forsåvidt jævla kjedelig at jeg var den eneste som greide å hoppe opp de kassene, og møtte hele CT i trappa Edited November 15, 2009 by Singo_snus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 15, 2009 Makan til sprø admingjeng! . Ikke gode for fem flate øre noen av de... Må bli noe admin vs håpløseonlyofficetrådenungersomtrordeergode ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted November 15, 2009 Lett å se hvem som banka admin ræv der ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 15, 2009 Lett å se hvilken admin ræv som blir banket mest i det minste *host host* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted November 15, 2009 Men han liker det jo Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted November 15, 2009 Likte lag-bildet jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted November 15, 2009 var ikke jeg med da Hadde jo players vunnet stygt Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted November 15, 2009 Teamstack er jo ikke lov på våre deilige publicservere!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthedain 1 Report post Posted November 15, 2009 Teamstack er jo ikke lov på våre deilige publicservere!! Hvem er du og hvor har du vært? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted November 15, 2009 hihi, jeg er her ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HrimneR 0 Report post Posted November 15, 2009 mhm... punky faktisk... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted November 15, 2009 Kjenner ikke til fyren jeg.. Quote Share this post Link to post Share on other sites