Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
sadolf

Fredag den 13.-tråden.

Recommended Posts

Gikk på trening 2 timer tidligere i dag for å slippe unna noen folk jeg er lei av, utrolig nok hadde alle andre også bestemt seg for å trene tidlig i dag. Grrrr

Min eneste trøst er at det kanskje var like nedtur for dem at de ikke slapp unna meg :D

Gikk inn i feil garderobe på jobben... trøtt og jævlig går jeg inn i damegarderoben... der står ene salgslederen i kun i undertøy og skifter..... jeg blir helt rød i trynet og snur i døra :/

Forstår ikke hvordan dette kan sees på som uflaks :D

Poenget er at det var min tidligere sjef :D

Men herre...!

herre, hvordan ser tenna dine ut?!!

Fikk vist skapt et dårlig bilde av meg selv via det bilde der, men jeg har helt fine å hvite tenner. Fakktisk er de mere hvite end det normale, så ingenting galt der :D

Er vel bare å børste tennene litt grundiger, men bemerk dette var på omkring litt over 5 dager jeg hadde drukket disse. Bedre end å drikke cola? Hmmm, dunno. Skifter til saftevann en gang imellom :D

Jobber i Flytoget.

Det skal komme inn et dobbeltsett på Oslo S som skal deles, det forreste skal kjøres til vedlikeholdsbase mens jeg skal kjøre det bakre opp til Gardermoen med passasjerere.

Vel så får vi et helvetes problem å dele settene, avgangstiden både kommer og går, men til slutt så får vi det til. Men da har selvsagt fyren på settet forran meg et problem med en stor luftlekasje, og jeg kan jo ikke kjøre når det står et tog forran meg...

Ender opp med at vi må lempe passasjerene over på sporet ved sidenav og få dem på toget fra Drammen, så folk i mitt tog ble vel ca. 12 minutter forsinka opp til Gardermoen, ikke krise akkurat, men typisk at slik skjer på Fredag den 13.

Fikk løst problemet etterhvert, så da fikk jeg spurte opp til Gardermoen uten reisende og klarte å fortsette turneringa fra Gardermoen igjen i rute :D

På fredag den 13. fikk jeg matteprøven min tilbake. Aldri fått så bra karakter i matte på VGS før, nemlig 5-. Jeg ble så stolt av meg selv. Også var det helg da skolen sluttet. Det var skikkelig nedtur å endelig kunne slappe ordentlig av etter en stressende og fæl uke. Fysj og fysj for en ond fredag. :D

Det var noe problemer med en av maskinene på kjemi-sida på jobb, så produksjonslinja vår stod til omtrent 19:30. Ikke kjedelig når man kommer på jobb klokken 15:00 og er ferdig klokken 23:00 :D

Dette ser kanskje ledelsen på som uflaks, men for oss ansatte var det smooth.

Eneste kjipe med fredagen for min del, var at jeg merka noe slapphet og tretthet etter vaksinen jeg tok på torsdagen ^^

hadde litt småtrøbbel med pc'en på lanet eg var på, men utan om det så fekk eg for eksempel nokon sjuke frags på cs, og hadde eit flott lan.

traff òg ei heit dame, som faktisk fekk sansen for meg :D

Når jeg ser tilbake; så var det nok på denne dagen jeg fikk svineinfluensaen!

Syns du sa du hadde flaks på denne dagen jeg :grr:

Syns du sa du hadde flaks på denne dagen jeg :grr:

Klina med en MILF på et utested. Mente det var flaks akkurat da... :grr:

Syns du sa du hadde flaks på denne dagen jeg :)

Klina med en MILF på et utested. Mente det var flaks akkurat da... :grr:

:grr: :grr: :grr: