Sign in to follow this  
Mastiphal

Hva er din største fartsbot?

Recommended Posts

latt oss bruke sykkel da;D

Ja! hvor mye over fartsgrensen har alle kjørt på trøsykkel?

40 km/t er rekorden min, men det var ikke fartsgrense på stedet.

Ohh. Du må fortelle meg hvor i Norge du finner en vei uten fartsgrense :D (Om det ikke var gangvei du snakka om da).

91 km/t i 50 sone ( maks ifølge computeren), med tråsykkel i 1992. Har tryna i samme bakken i noe lavere hastighet, venstre lår og hofte så ut som rå kjøttdeig. Blei ikke noe bading den sommeren... :D

Tråsykkel? Vel har ikke vært litt over 60 i 30 sone (også målt med computer), og maks hastighet har vært ned fjellvei i 82. Mulig noe raskere men hadde mer å gjøre enn å se på farta hele tiden.

latt oss bruke sykkel da;D

Ja! hvor mye over fartsgrensen har alle kjørt på trøsykkel?

40 km/t er rekorden min, men det var ikke fartsgrense på stedet.

Ohh. Du må fortelle meg hvor i Norge du finner en vei uten fartsgrense :D (Om det ikke var gangvei du snakka om da).

Grusvei ned fra fjellet.

klina te med 4200 spenn i går. Laser i 50 sona og jeg hadde 66 kmt. Ingenting og utsette på den bota, var tross alt litt heldig med tanke på t jeg kjører rundt med 4 stk 1000 metere som ikke er godkjente og noen flomlys som arbeidslys på pickup'en som heller ikke er godkjente. Men polisen var snill og lot det passere.

Det som derriomt er jævli irriterende er at han foran meg hadde akkurat samme fart men slapp glatt unna.

Men men, var lønning i går så den forsvant fort

Fartsgrensene på norske veier er 50 og 80. Hvis det står skilt kalles det fartsgrensesoner (som er det du tenker på Reinsdyr) og de gjelder da til de blir opphevet eller endret av ett nytt skilt, eller til første veikryss. :D

hva faen er km/t ?

Her skulle man oppgi hastighet i antall giske, ellers er tråden: meh!

Og du bør oppgi den i korrekt format, dvs antall Giske, hvor 1 Giske = 140 km/t.

Halve moroa er giske-enheten, resten av infoen her er jo blanding av trønderskrøner og ville overdrivelser.

doh`

Jeg stemmer for at vi går over til furlongs per fortnight.

Jeg stemmer for at vi går over til furlongs per fortnight.

:D

Blir fort høye tall da ja!

Sånn, nå er artikkelen oppdatert med bilde. Jeg måtte nesten ta et bilde når jeg venta på NAF-bilen. Så jeg sendte mail til han som skrev artikkelen og spurte om ikke han var interessert i bildet slik at han kunne bruke det i artikkelen, og det var han så nå kan dere se det fine bildet i linken fra forrige post! :grr:

Etter å ha bladd meg helt til side 17 på generelt, og brukt søkefunksjonen bestemte jeg meg for at dette var den beste tråden å sparke litt liv i igjen.

*Han brukte søk istedet for å lage en ny tråd? OWMAIGADD!*

Anyways, jeg har fått meg et lite trivelig og ganske så latterlig forelegg på 5000, for en... trafikkrelatert hendelse.. ikke noen fartsbot dog.

Det er lite aktuelt å godta forelegget, og i brevet jeg fikk er grunnlaget syltynt for å si det mildt.

Spørsmålet er om jeg har rett til innsyn i min egen sak og se igjennom alle papirene politiet har på saken? Fant ikke noe spesifikt på nettet, og her er det jo dømt til å være noen med erfaring. :)