veXed 4 Report post Posted November 10, 2009 Battlefield.no vs Battle.noIgjen skal to giganter møtes til strid, kun ett lag vil bli stående igjen på slagmarken etter at støvet har lagt seg. Vil du være på dette laget? Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted November 10, 2009 Fulltreffer: Ta den, din skitne Battle.no-spiller!(Battlefield.no): Søndag den 22. november klokken 20:30 braker det løs på slagmarken. På ukjente vidder skal spillere fra Battlefield.no kjempe mot spillere fra Battle.no, og nå kan du melde deg på og vise hva Battlefield.no er gode for!Kartene er ennå ikke bestemt, så husk å holde utkikk på forsiden de neste dagene for å finne ut hvor striden skal avgjøres! Hvor og når? Oppmøtet skjer på Battlefield.no sin Teamspeak-server som har følgende adresse: live.battlefield.no:8767 en time før oppstart, altså klokken 19:30. Her vil det bli diskutert taktikk mellom squadledere og commander. Planleggingen vil foregå på et program som kalles ATC, og dersom du ikke har dette eller Teamspeak RC2-klienten, så kan du finne en nedlastningslenke til disse lenger nede. Serverinformasjon vil bli kunngjort på Teamspeak. TeamspeakAdvanced Tactical Center Reglene og oppsettet er som følger: Fire runder på hvert kart (to kart totalt) 600 Tickets 25 minutter tidsbegrensning per runde Commander tillatt Ingen unlocks tillatt Alt av eksplosiver tillatt Baserape er ikke tillatt, dette betyr at du ikke kan angripe utagbare fiendtlige flagg med mindre du skal inn og blåse fiendens commanderleketøy til himmels! Påmelding Har du spørsmål, eller ønsker å vite mer om BigWar? Ta en kikk her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted November 10, 2009 Si i fra til alle du har lyst til å spille med å få dem til å melde seg på!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 10, 2009 Skal nok klare å få med to stykker til! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted November 11, 2009 (edited) Ønsker å være i samme squad som snowball... EDIT: Kom nær avmeld knappen men ønsker fortsatt å være med! Edited November 11, 2009 by HansenTHEmaverick Quote Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted November 11, 2009 Påmeldt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted November 11, 2009 EDIT: Kom nær avmeld knappen men ønsker fortsatt å være med! fixed Quote Share this post Link to post Share on other sites
premiumkiller 0 Report post Posted November 11, 2009 Æ E MED Quote Share this post Link to post Share on other sites
premiumkiller 0 Report post Posted November 11, 2009 Æ E MED Et spørsmål : gjelder adminstatusen fortsatt under denne kampen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted November 11, 2009 Æ E MED Et spørsmål : gjelder adminstatusen fortsatt under denne kampen? Det spørs hvem som stiller med server. Men å la BigWar-drifterne ta seg av adminting under en BigWar, er en fin huskeregel. Gengus Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted November 11, 2009 jeg er 100% med Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted November 11, 2009 hva er det ATC gjør? Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 11, 2009 Jeg stiller til kamp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 11, 2009 Det er et taktikk program for battlefield 2 og div. andre spill. Du kan se et eksempel her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted November 11, 2009 Pusser medpacken min etter gammalt Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted November 11, 2009 men, man kan jo ikke se den in-game kan man hvell? Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted November 11, 2009 Du har da en hukommelse og et kart å se på ingame har du ikke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted November 11, 2009 Nei, ATC er ett eget program som man kjører på frhånd. For å kjentgjøre taktikken til laget. Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted November 11, 2009 jeg er ikke spesilet god til å huske ting, må gjerne pugge en del før jeg husker det, men jag trro jeg kan huske det, hvis det ikke blir for komplisert da , for da må jeg ta fremm skriveren, eller blyant og ark Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted November 11, 2009 Er ikke så veldig mye å huske, taktikken er omtrent så komplisert som dette: Quote Share this post Link to post Share on other sites
siniestro 0 Report post Posted November 11, 2009 håer vi får en god commander, og ikke han der Quote Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted November 11, 2009 påmeldt... Veldig bra gutta, dette blir festlig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted November 11, 2009 Blir konge dette. Må bare passe på at micn min fungerer til da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted November 12, 2009 Jeg trur jeg skal være med på dette. Lenge siden bf2 og bigwar nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted November 13, 2009 påmelding feilet: IPB WARNING [2] array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array (Line: 372 of /home/server/lib/php/bootstrap/class_session.inc) FATAL ERROR: The class 'portal' depends upon the IPB objects 'ibforums' and 'DB', but they cannot be found. Exiting... Meld meg på takk: <TB>Punnaniboy samt: <TB>Mr.Bartsimpson. Battle.no blir nok gruset godt og lenge, en følelse nesten som euforia:) Quote Share this post Link to post Share on other sites