Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
veXed

Battlefield.no vs Battle.no

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7226&g2_serialNumber=1 Battlefield.no vs Battle.no

Igjen skal to giganter møtes til strid, kun ett lag vil bli stående igjen på slagmarken etter at støvet har lagt seg. Vil du være på dette laget?

BF2_6.thumbnail.jpgFulltreffer: Ta den, din skitne Battle.no-spiller!(Battlefield.no): Søndag den 22. november klokken 20:30 braker det løs på slagmarken. På ukjente vidder skal spillere fra Battlefield.no kjempe mot spillere fra Battle.no, og nå kan du melde deg på og vise hva Battlefield.no er gode for!
Kartene er ennå ikke bestemt, så husk å holde utkikk på forsiden de neste dagene for å finne ut hvor striden skal avgjøres!

Hvor og når?

Oppmøtet skjer på Battlefield.no sin Teamspeak-server som har følgende adresse: live.battlefield.no:8767 en time før oppstart, altså klokken 19:30. Her vil det bli diskutert taktikk mellom squadledere og commander. Planleggingen vil foregå på et program som kalles ATC, og dersom du ikke har dette eller Teamspeak RC2-klienten, så kan du finne en nedlastningslenke til disse lenger nede. Serverinformasjon vil bli kunngjort på Teamspeak.

Teamspeak
Advanced Tactical Center

Reglene og oppsettet er som følger:

• Fire runder på hvert kart (to kart totalt)
  • 600 Tickets
  • 25 minutter tidsbegrensning per runde
  • Commander tillatt
  • Ingen unlocks tillatt
  • Alt av eksplosiver tillatt
  • Baserape er ikke tillatt, dette betyr at du ikke kan angripe utagbare fiendtlige flagg med mindre du skal inn og blåse fiendens commanderleketøy til himmels!

Påmelding

Har du spørsmål, eller ønsker å vite mer om BigWar? Ta en kikk her.

Si i fra til alle du har lyst til å spille med å få dem til å melde seg på!!!!!!!!

Æ E MED :D

Et spørsmål : gjelder adminstatusen fortsatt under denne kampen? :D

Det spørs hvem som stiller med server. Men å la BigWar-drifterne ta seg av adminting under en BigWar, er en fin huskeregel.

Gengus

Nei, ATC er ett eget program som man kjører på frhånd. For å kjentgjøre taktikken til laget.

jeg er ikke spesilet god til å huske ting, må gjerne pugge en del før jeg husker det, men jag trro jeg kan huske det, hvis det ikke blir for komplisert da :D, for da må jeg ta fremm skriveren, eller blyant og ark :D

Er ikke så veldig mye å huske, taktikken er omtrent så komplisert som dette:

vgcats_bf2.jpg

:D

påmelding feilet: IPB WARNING [2] array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array (Line: 372 of /home/server/lib/php/bootstrap/class_session.inc)

FATAL ERROR: The class 'portal' depends upon the IPB objects 'ibforums' and 'DB', but they cannot be found. Exiting...

Meld meg på takk: <TB>Punnaniboy samt: <TB>Mr.Bartsimpson.

Battle.no blir nok gruset godt og lenge, en følelse nesten som euforia:)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...