Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Armin.Van.Buuren

CoD: Modern Warfare 2 ute!

Recommended Posts

Shut up med whining, jeg trenger hjelp:

Noen andre som har syke problemer med å joine/invite til party/invitere andre til å joine server? Tenker på PC, veit at det er et stort problem på PS3. Anyone?

Nat Type: Strict? Isåfall lest en av mine første poster i tråden her.

Da skal du ikke møte på noen problemer mer ihvertfall.

Så ville jeg også åpnet opp config_mp i mw2 mappen under steam. Ligger i players mappen.

Forandre seta_maxfps fra 85 til 200. seta_maxpackets fra 30 til 100 og seta_maxping fra 800 til 150 eller 100.

:D

fikk spillet i bursdags gave ' />

Noen andre som har problemer i sp, kommer til de der snøbrettet i starten. spiller ferdig missionet , når jeg kommer frem til helikopteret klikker spillet.

Etter dette må jeg restarte champaign for og få det til og funke igjen p

Men samma skjer på det mappet hver gang.

Så er stuck med 3 brett . fakk

Første jeg ville gjort var å kjøre verify game cache i Steam, i hvert fall.

Etter dag 2 med spill:

- SP er bra men kort.

- Spec Op med en kompis er gøy et par timer ' />

- Multiplayer matchmaking fyller spillet med random skill p

- Cheaters is part of the package :tafse:

- Det hagler med perks og achivements i tillegg til våpen

- Ser ikke helt hvordan dette skal brukes i kamper :D

Men det er vel greit å betale 450,- for moroa som vel varer et par tre uker.

®

Fullførte sp nå, må helt et 100% ærlig si at jeg trur aldri jeg har spilt noe så insane sinnsykt rått. jævlig trist at det bare varer 5-6 timer:p men sånn igjen det er faen meg ikke noe dødtid, bare hardcore sykt smooth action hele veien. Føler meg nesten frelst!

Nat Type: Strict? Isåfall lest en av mine første poster i tråden her.

Da skal du ikke møte på noen problemer mer ihvertfall.

Så ville jeg også åpnet opp config_mp i mw2 mappen under steam. Ligger i players mappen.

Forandre seta_maxfps fra 85 til 200. seta_maxpackets fra 30 til 100 og seta_maxping fra 800 til 150 eller 100.

:D

satser på at det hjelper for noe! takk! hehe

Noen som har problem med voice ingame? har forsåvidt samme problem i borderlands. Miccen reagerer bare om jeg nærmest stappern i kjeften.

den funker perfekt på vt og steam. men ingame i spillene ern helt mongo.any ideas?

Etter dag 2 med spill:

- SP er bra men kort.

- Spec Op med en kompis er gøy et par timer ' />

- Multiplayer matchmaking fyller spillet med random skill p

- Cheaters is part of the package :D

- Det hagler med perks og achivements i tillegg til våpen

- Ser ikke helt hvordan dette skal brukes i kamper :D

Men det er vel greit å betale 450,- for moroa som vel varer et par tre uker.

®

cheaters? er vel aldri for tidlig men. har rota meg til lvl 16 eller noe online kan ikke si jeg har møtt på en eneste haxxor. eller hvem vet, kanskje jeg bare eide han i såfall.

Nå har jeg testet MP i et par timer.

Jeg har kun testet Ground War slik at jeg fikk spille med fler enn 6vs6.. Har du 4 bars så er spillet spillbart, men du legger fortsatt godt merke til at det ikke er optimal tilkobling.

Det og finne Hosten er ikke spesiellt vanskelig, det er som oftest han som vinner 9 utav 10 dueller, og på killcam ser du ikke engang at du skjøt på han...

Veldig mange som spiller vet heller ikke hva hele systemet går utpå engang, da jeg har kjeftet opp endel "hoster" for at nettlinja suger, hvor de da sier "Its not me, its the server!".. Så må jeg forklare hvordan det funker, men enda så blir de ingame og lar folk lagge rundt med 2 bars. Easy frags for Host. Og de få gangene de forlater serveren så er det jo hipp som happ om den jævla IWnet host migration funker.

Ofte så henger den, og du mister all kontroll over spillet og må kjøre en Ctrl+alt+del for og løse problemet...

Spillet er gøy så lenge man innseer at det ikke er det man håpet på. Er så trist hvor bra spillet egentlig kunne ha vært med skikkelige dedikerte servere.. Det som gjør meg så forbanna. Noe som er så bra, blir så ødelagt pga noen mennesker stahet.

Av perks så er den beste comboen for de som faktisk kan fragge litt denne:

-Den perken som gjør at du plukker opp skudd fra folk du dreper, perfekt for lange killstreaks

-Cold Blood, ikke sett på av UAV, Heli eller noe... Så slipper man slike kjedelige kills.

-Scrambler slik at du fucker opp enda mer for dem i close quarters.

Dette sammen med en Mp5k med rapid fire så er du set to go for som seriøs fragging.

Haha, den juridiske avdelingen hos Activision gjør hva de kan for å stoppe negativ omtale av spillet. YouTube-filmer og annet forsvinner jo kun timer etter at de blir lagt ut, med unnskyldning om at de bryter copyrights mm. ^^,

Finnes det ingen Indie-utviklere som har ett potensielt bra klanspill på trappene? At Valve skal gi ut ett godt FPS som ikke er basert på Source-engine kan vi jo bare glemme.

Svar til smaringen under:
babysnail.JPG

Når de store regelrett har forlatt PC plattformen, så vil det nok komme noen små og prøve å ta over plassen. Crytek var et slik firma for noen år siden som kom litt fra det store intet og sjokkerte alle med teknologien de presenterte.

Når det er sagt så ville jeg vel ikke spyttet veldig mange kroner inn i å oppgradere PC'n for spilling de nærmeste åra.

håper du har rett Ketle, det er jo merkelig at pc skal tape nå som grafikkorta bare blir bedre å bedre

Er ikke alltid den teknisk beste teknologien som vinner, men de som har den beste business-konseptet. Feks så var Mac veldig mye bedre enn PC veldig lenge på 80 tallet, men pga deres lisensierings-og prispolitikk så vant MS pga billigere pris og "bra nok" funksjonalitet. Finnes masse andre eksempler også fra andre bransjer. Når en 360 elite ikke koster mer enn ett bra grafikkort (ca 2000,-), så mener nok de fleste at det er "bra nok". Det handler om å prioritere. Feks så kunne jeg kjøpt meg en mye dyrere bil enn jeg har ved å feks ha en mindre leilighet, men det er ikke slik jeg prioriterer.

Dette er kynisk markedsføringstrategi, de satser der hvor pengene ligger. Pr nu er det konsoll-gamers.

Verre er det ikke.

Trenden som viser seg her er at jeg fremdeles ikke kjøper MW2.

Å spille random public er jeg rett og slett for gammel til.

Synd MW 2 bare ble portet over fra consol til PC.

Moriarte: Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?

Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings. :D :D

Spillet i seg selv er ikke så værst, men å sitte å kjede seg i 1 minutt mellom hver kamp er gørt. Bli satt på servere sammen med en haug med lame finner som blokkerer innganger osv er heler ikke gøy.

Jeg savner å kunne ha favorittservere som man vet hvordan folk er på og som har admins. Ikke minst en server som har restriksjoner på granatkastere og heartbeat sensor.

Heartbeat sensoren er jo like godt som en lovlig hack siden folk kan se hvor du er om du har 10 meter betong imellom eller ikke.

Kartene mangler også struktur og blir dermed extremt kaotiske, spesielt med en gjem mongoer som ikke kan annet enn å skyte med newbtube siden de ikke har aim.

Det er også extremt artig når man sniker seg innpå noen så kommer den fine Host Migration skjermen, når spillet starter etter å ha funnet ny host så lagger det som pokker i noen sekunder. Dermed er jo den personen man skulle snike seg innpå "teleportert" lang unna.

Fornøyd jeg ihvertfall og mener det er bedre enn COD4 faktisk multiplayer. Men nå er jeg fan av perks og sånt jeg da :D

IWNet funker også like kjapt som cod4 selv om jeg absolutt ville foretrukket dedikerte servere. Men det er ingenting å klage på når spillet er så fordømt bra.

Og activision trenger ikke å stoppe negativ markedsføring når de største gaming sidene i verden har gitt dette spillet minimum 9/10. :D

Snakket med flere på jobben som har spilt i klan i COD4 og de er like fornøyd som meg, uvant men de digger multiplayeren.

Men da må du huske på at de reviewene er gjort før spillet kom ut. Altså testet de multiplayer før det ble mye trafikk. :D

En annen ting, de har med det som var så forpult irriterende med CS 1.6, "Riot shields" .

Det er noe urealistisk dritt. En fyr kommer med skjolded sitt og setter seg ned bak det, jeg kaster granat etter han i håp om at han dør av det. Men hva skjer? Vel, ingenting faktisk, fordi dette skoldet er tydeligvis laget av kryptonitt armert med diamanter og titan.

Altså Multplayeren er bra for 1 time eller 2 med lolling rundt. Men for og spille klankamper er det ubrukelig.

Har tilovers å se en eneste klanspiller (på PC) omtale multiplayerdelen positivt, ekskludert de imaginære vennene til Avean.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...