Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Armin.Van.Buuren

CoD: Modern Warfare 2 ute!

Recommended Posts

Fy faen i helvete kor bra COOP greia er. Snike seg gjennom snøskog med silenced snipere. Dritvanskelig også men gud åh så herlig. Chat er ikke mulig så er nødt til å kjøre voice. Hvert skudd må planlegges. Ahhhhh DRØM DRØM !

Steam er noe dritt, hva er vitsen med preloading når man må vente 2 dager etter release med å spille spillet?

Jeg dreit meg ut og bestilte igjennom Steam, men kommer nok ikke gjøre den blemma igjen.

Jeg koser meg med mitt kjøpte spill akkurat nå, men ikke takket være steam men ****** :D

Jeg kommer til å spille på Xbox Live gjennom store deler av natta, om ikke hele. Igjen.

Bare å joine meg om det er ledig plass, eller send en melding så fikser jeg en invitasjon.

Har til gode å prøve Spec Ops. Får se om det blir i natt eller i morgen :D

Steam er noe dritt, hva er vitsen med preloading når man må vente 2 dager etter release med å spille spillet?

Jeg dreit meg ut og bestilte igjennom Steam, men kommer nok ikke gjøre den blemma igjen.

Jeg koser meg med mitt kjøpte spill akkurat nå, men ikke takket være steam men ****** :D

Gjorde det samme. Kanselerte hele dritten. For noe lureri. Står til og med at du kan starte så snart spillet er offisielt lansert. Men gikk greit å få refund. Tror jeg har hatt nok skuffelser og forbannelse over dette spillet nå, og bare lar det passere. Snakk om en lang nedtur de 3 siste uken har vært.

Fy faen i helvete kor bra COOP greia er. Snike seg gjennom snøskog med silenced snipere. Dritvanskelig også men gud åh så herlig. Chat er ikke mulig så er nødt til å kjøre voice. Hvert skudd må planlegges. Ahhhhh DRØM DRØM !

Nå må du holde kjeft! Seriøst klarer ikke å vente lenger på eksemplaret mitt som er på vei i posten, og du gjør det værre :D

Gjorde det samme. Kanselerte hele dritten. For noe lureri. Står til og med at du kan starte så snart spillet er offisielt lansert. Men gikk greit å få refund. Tror jeg har hatt nok skuffelser og forbannelse over dette spillet nå, og bare lar det passere. Snakk om en lang nedtur de 3 siste uken har vært.

Hvordan ordnet du refund igjennom Steam? Jeg finner ingen mulighet for dette.

Hvordan ordnet du refund igjennom Steam? Jeg finner ingen mulighet for dette.

logget meg inn på Customer support, og åpnet en ticket :

Refund
:Meg:Hello. i would like to cancell my pre-order on CoD MW2, since you don't release it on the official releaseday. How do I proceed?

De: « Message by Ryan on Tue, 10th Nov 2009 12:29 pm »

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

I can refund your pre-order for this game however it appears to have been part of a cart purchase.

In order to complete the refund the whole cart must be refunded and you will need to repurchase Mass Effect.

Unfortunately I cannot extend the discount you previously received on this purchase.

Please let me know how you would like to proceed.

Meg:Hello.

Thanks for quick reply. Please make a refund of the whole cart.

Thank you

Bra support, er i grunnen veldig glad i Steam, så kommer til å fortsette å handle der.

Etter 5 timer med MW2 i online spill så påstår jeg at dette er og forblir et konsollspill. Det skal MEGET STORE endringer til for at dette på noen som helst måte blir bra multiplayer. Du havner ALLTID på en server hvor en eller annen fjått skal bestemme det ene eller det andre og ikke ha ditt og ikke ha datt og i chat sies det at det er ikke tillatt å campe osv. Men det er jo ingen måte å administrere det pågående spillet!!!! WTF det er heller ikke mulig å sette op en map rotasjon du ønsker, neida da starter vi på nytt ja! Masse venting, ingen action i pausen, bare sitte der og glo på perks, fyttikatta for noen duster!

®

SPOILER
Ble sittende en del timer med coop jeg.Alt jeg kan si er gled dere noe vanvittig. COOP delen er svæææær og tviler noe man går lei av med det første.

Alle drømme actionsekvensene er her. Fra The Rock fengselscenen hvor du blir ambusha ovenifra til MI3 bruscenen hvor fly og helikopter angriper bruen og du bare styrter fremover og plukker alle du kan til sniking i skogen med sniper til å slåss mot russiske snipere i rene enemy at the gates stil. Det er det råeste jeg har spilt på lenge. Akkurat det sistnevnte var så digg, scoute etter snipere og er ca umulig å se de omtrent. Bare vente til de beveger seg så ser man refleksjonan av lyset fra scopen dems.

Og noe annet nyskapende her, i enkelte missions hvor det er chopper og AC-130 så kan man velge en som pilot eller gunner. Det er utrolig bra gjennomført.

Administrering av servere ville vært bra men spillet har så SYYYYKT mye annet bra at man kan ikke klage. Hadde spillet KUN bestått av COOP delen så burde det fått 10/10 alene. Er så mye innhold i spillet her! Har sittet konstant siden klokken 16:00 og har ikke lyst til å sove engang .....

GLED DERE ! KJØP SPILLET FOR GUDS SKYLD :D

SPOILER
Ble sittende en del timer med coop jeg.Alt jeg kan si er gled dere noe vanvittig. COOP delen er svæææær og tviler noe man går lei av med det første.

Alle drømme actionsekvensene er her. Fra The Rock fengselscenen hvor du blir ambusha ovenifra til MI3 bruscenen hvor fly og helikopter angriper bruen og du bare styrter fremover og plukker alle du kan til sniking i skogen med sniper til å slåss mot russiske snipere i rene enemy at the gates stil. Det er det råeste jeg har spilt på lenge. Akkurat det sistnevnte var så digg, scoute etter snipere og er ca umulig å se de omtrent. Bare vente til de beveger seg så ser man refleksjonan av lyset fra scopen dems.

Og noe annet nyskapende her, i enkelte missions hvor det er chopper og AC-130 så kan man velge en som pilot eller gunner. Det er utrolig bra gjennomført.

Administrering av servere ville vært bra men spillet har så SYYYYKT mye annet bra at man kan ikke klage. Hadde spillet KUN bestått av COOP delen så burde det fått 10/10 alene. Er så mye innhold i spillet her! Har sittet konstant siden klokken 16:00 og har ikke lyst til å sove engang .....

GLED DERE ! KJØP SPILLET FOR GUDS SKYLD :D

Jeg skal nok få kastet en kniv i ryggen på deg i løpet av neste uke!

Koser meg digger det ! (PC) ( veldig lite lagg(long server frames) og jeg er nå lvl 35 /flex )

overasket over hvor bra det nye systemet virker ! (mp)

For dem som ikke har kjøpt spillet går glipp av noe stort !

man kan joine verandre sine partys og joine sammen drit nice for venne gjenger etc ! (som vi er =) )

Det er greit at folk digger SP og CO-OP, men kan dere avstå fra å dele ut gedigne spoilere? :D ( For de som eventuelt ønsker å spille spillet uten å ha lest om alt som skjer.)

Blei overasket over hvor mange som faktisk likte dette, men sta som jeg er. Står jeg på mitt, så blir ikke noe kjøp.

Skal sitte å kose meg med bf2 og cod4 fram til BfBC2 kommer isteden!

Anbefaler dette. Er for dumt å gå glipp av et så bra spill bare pga dedikerte servere, synes jeg :D

Edit: Top post motherfuckers!

Synes det er veldig bra jeg, litt mye perks men på enkelte maps så funker det veldig bra, hjelper også om du er heldig og får folk som ikke har fullt så mye latterlige perks/streaks.

IWnet funker.....vel trenger ikke si mere, det funker. Greit nok at det ikke er dedicated og det suger skikkelig ja, kommer aldri til å bli enig med IW når det kommer til den delen men det er et jævlig bra spill rent teknisk og gameplaymessig så jeg kommer til å nyte det en god stund hvertfall.

Vi satt 5 stk og spilte sammen fra gamle Commando Nord idag, og gud så gøy dette spillet er, folk skal jobbe imorgen, men vi ga oss ikke før nå! Jeg tror om man faktisk vil, få til ett bra clan miljø i dette spillet. Ikke som før, men bra nok til at det skal fungere!

Jeg har spilt på nettet fra 3 tiden idag, altså 12 timer, vi hadde 1 host som byttet iløpet av denne tiden ingame, resten er flinke til å leave da det er pause mellom kartene !! Underholdene spill ! for all del, ikke hør på disse sytepavene som er stae som esler !! kjøp spillet, det er verdt det! bare dumt å tenke "IW og Activation skal ikke få mine penger da jeg ikke får alt som jeg vil"

Verdt hver eneste krone :D

Jeg tror om man faktisk vil, få til ett bra clan miljø i dette spillet.

Snakker vi nå om den type klan som herjer sammen public, ofte befinner seg i grupper på 15-30 og klør seg i hodet når utrykket PCW dukker opp på skjermen deres?

Jeg venter for å se om dere er like fornøyde om noen uker. At folk er fornøyde første dag er ikke noen bombe. Liker ikke det Rusty skriver heller.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...