Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Martyrium

iPod syncer ikke

Recommended Posts

iPoden min synker ikke med iTunes, og pcen oppfatter ikke at jeg kobler til. Har prøvd 3 ledninger og 3 pcer, og så prøvd samme med andre iPoder, og de andre synker og blir oppfattet som tilkoblet av pcene. Trodde først det kunne være feil i kontakten på iPoden eller noe i den duren, men den lader fra stereoanlegget som har iPoddock, og den funker utmerket fra docken, så er ikke noe gærent med selve hardwaren.

Noen som har opplevd det samme og har løsningsideer?

Er en 120gb nyeste generasjon

Har resetta sikkert 25 ganger, kjørt den i disc mode, prøvd på andre pcer, kryssjekka med kabler osv. Så lurte på om noen hadde ideer. Hvis ikke må jeg stikke en tur ned til butikken å klage, men de pleier å være kranglete, så vil helst unngå det :)

Dette er sikkert obvious, men har du sjekka at du ikke har huka av boksen for manuell oppdatering av ipod? eller den heter noe lignende... lett å overse.. Det er en instilling som går på ipoden, så uansett om du prøver på andre maskiner vil det ikke ha noe å si.

Tenkte bare å nevne det...

Takk for tipset :D Har ikke huka av boksen nei, pluss at da burde jeg vel fortsatt ha muligheten til å se iPoden på "my computer" eller på en eller annen måte spore den opp på pcen. Det er ingenting som tyder på at den er kobla på, så er ikke bare itunes som ikke gjenkjenner.

Har reinstallert alle USB driverne, prøvd å koble til uten å ha noe koblet til de andre usbportene, men ser ikke ut til å hjelpe. Blir nok å krangle seg til en ny på Elkjøp smile.png