Sign in to follow this  
Sjulimann

Jeg vil ha ny bil

Recommended Posts

Anbefalt!

Hun som leder er ei skikkelig sleip slugge. Spiller på at hun er alenemor. Hun skulle vært diskvalifisert for å skræve slik til gud og hvermann !

har til nå gitt deg ca 40 anbefalingar. Fekk veldig lyst å bli med i konkurransen, men fristen for å melda inn er vel i dag. Litt kort frist til å laga eit bra bidrag. Dessuten har eg egentlig ikkje lyst å konkurrera mot deg ' />

eit lite tips: om du har stemt eller ikkje blir lagra som ein cookie. Denne er lett å sletta, berre ikkje ta for mange anbefalingar på samme ip-adresse p

har til nå gitt deg ca 40 anbefalingar. Fekk veldig lyst å bli med i konkurransen, men fristen for å melda inn er vel i dag. Litt kort frist til å laga eit bra bidrag. Dessuten har eg egentlig ikkje lyst å konkurrera mot deg ' />

eit lite tips: om du har stemt eller ikkje blir lagra som ein cookie. Denne er lett å sletta, berre ikkje ta for mange anbefalingar på samme ip-adresse div

Hehe ja vet det går ann, men jeg gidder ikke gjøre det tongue.png

Da ønsker du deg ikke bilen hardt nok.

enig! juks! ellers så vil du ikke ha den nok!

enda et par stemmer fra talg.

gogo.

forventer bf.no logo på verson ja

Stemt :)

Vi gjør oppmerksom på at antallet som anbefaler en historie ikke har direkte innvirkning på hvilke bidrag som blir trukket ut til finalen

Helt bortkastet altså. Tipper de ha innsett at man kan promotere slike avstemninger på f.eks. forum (eller enkelt jukse seg til en haug med stemmer) :D

Ja de endret dette underveis, slik at nå heter det ikke anbefalinger lenger, men bare "Jeg liker denne historien"... Men er ikke noe gale i å gi linkene ut. De hadde tilogmed sånn egen facebook-knapp for å linke til bidraget sitt på facebook.

Hvordan ligger du ann til og vinne ?

Nei som sagt så vet jeg ikke, da dem ikke går etter antall anbefalinger. Dem trekker ut 8 finalister til fredagen, så vi får se.