Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Ugle

Anbefalte spill!

Recommended Posts

Hei! Er begynt å bli veldig avhenging av annet enn FIFA på PS3.

Ja, jeg har andre spill, men nå har jeg i det siste gått til innkjøp av en god del andre spill, og dermed blitt veldig avhening!

Jeg ser helst at spillet har god historie, god grafikk, god sammenheng, og er veldig drivende. Og selvfølgelig tilgjenglig på PS3.

Har spill som

-Fallout 3

-Uncharted 2

-InFamous

Dette er alle spill som er vannvittig drivende og jeg virkelig har forselsket meg i!

Er det andre spill å anbefale som er ett must-buy!

Var selv mektig imponert over Batman: Arkham Asylum.

god historie, god grafikk, god sammenheng, og er veldig drivende beskriver dette spillet ganske bra.

Men har du spilt det en gang, har du spilt det alle gangene. Med mindre du samler på skjulte gjenstander for å nå 100% eller låse opp challenge-baner eller trofeer.

Challenge-banenene er rå (invisible predator), og vil nok okkupere tiden din selv etter du har fullført spillet.

Ikke nødvendigvis must-buy, men falt meg i smak.

Jeg må si at Mass Effect er en must buy, men det er jo en Xbox 360 og PC exclusive...

HVA? Er det til Xbox også ?

Genialt :)

Har absolutt ALLE Roller Coaster Versjonene orginalt så smile.png

Har nørdet det siden det kom ut !

Nå er jeg litt "old school"

Anbefaller alle Rayman til PS1. Serriøst det morsomte 2D spillet som eksisterer. Platform-spill som begynner lett, men som ender opp med å være veldig krevende. Spilt det utallige timer.

Et annet spill er Gran Turismo 1 til PS1. Kjempeartig bilspill som er ganske krevende og imponerende mtp dets gamle alder. Tidsfordriv.

I tillegg har jeg også kastet bort utallige timer på Need for Speed: Hot Pursiut 2 og Need for Speed: Underground (en, vell å merke). Abefaller dem også. Begge finnes til PC, men PS2 er anbefalt. Xbox veit jeg ikke.

Death Rally er ute som freeware nå til Windows XP/Vista/7, så anbefaler de av dere som enda ikke har rundet det minst 10 ganger, og kjører Windows, om å gjøre det.

edit: Jeg mener at jeg "abefaller" det. :) (ref: posten over)