Its a war out here 236 Report post Posted October 26, 2009 Jessda, lager opp til Halloween-fest og trenger noen kreative ideer til kostyme. Kan godt være ting jeg må kjøpe inn, men helst ikke mer enn 200,-. Ikke standard stuff som alle andre har sett før. PLZ Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted October 26, 2009 I say no more Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 26, 2009 (edited) NOT SAFE FOR WORK Edited October 27, 2009 by =BsE= Henrix plz Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 26, 2009 I say no more Faens! God ide! Hmm, må undersøke denne. 350,- daa... Hmm Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted October 26, 2009 Å jada! Knall den der. Bestilte meg en selv her om dagen. Har litt blandede følelser når det gjelder det kostymet der + x antall pils og da eventuelt buss/taxi hjem osv, men skulle ikke tru noe annet enn at det blir ekstremt god stemning! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 26, 2009 Her er jo et par utdrag av hva du kan bestille http://www.elegant-party.com/Sykepleier-dr...en-p/010183.htm http://www.elegant-party.com/Hvit-engel-drakt-p/010250.htm http://www.elegant-party.com/Sykepleier-ko...le-p/010331.htm Happy Halloween Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted October 26, 2009 I say no more Faens! God ide! Hmm, må undersøke denne. 350,- daa... Hmm 350 er da søren ikke gæærnt for den der. selv kjører jeg russisk zombiesoldat, for da trenger jeg bare å mekke litt falskt blod og søle, og kline det inn i fjeset, resten har jeg fra før av. EDIT: http://www.elegant-party.com/Kylling-drakt-p/010270.htm Cock a doodle-do! Hope you choke on a bone Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted October 26, 2009 1200,- spenn!? Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted October 27, 2009 Moon costumes velg og vrak! den her e jo litt "funny" Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted October 27, 2009 Hva med denne? Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted October 27, 2009 Av erfaring kan jeg trygt si at det er kulere å lage ting selv ' /> Man blir mye mer fornøyd, og man sparer penger. Har dessverre ingen ideer. Har ingen ideer til meg selv heller Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted October 27, 2009 Spise mye på 4 dager: kle seg ut som heavy ;D Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted October 27, 2009 Chewbacca!! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 1 Report post Posted October 27, 2009 Jessda, lager opp til Halloween-fest og trenger noen kreative ideer til kostyme. Kan godt være ting jeg må kjøpe inn, men helst ikke mer enn 200,-. Ikke standard stuff som alle andre har sett før. PLZ Stikk på Nille. De har mye rart ræl i forbindelse med Halloween. Alternativt ta på gamle klær og rull deg i møkk - så kan du si du er utkledd som uteligger. Evt et par "=Oslo", og du kan være eksnarkoman. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 27, 2009 Var kreativ på egenhånd, har kjøpt meg ansiktsmaling. Nå blir det The Joker for 50,- Noen tips til å få til scarsa, bortsett fra å måtte bruke barberblad? Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted October 27, 2009 En eller annen form for kniv! Share this post Link to post Share on other sites
Liger 0 Report post Posted October 27, 2009 Av erfaring kan jeg trygt si at det er kulere å lage ting selv ' /> Man blir mye mer fornøyd, og man sparer penger.Har dessverre ingen ideer. Har ingen ideer til meg selv heller True that. Jeg synes Cookie Monster (til venstre) er så jævla kul: Bilde Share this post Link to post Share on other sites
Muldvarpen 0 Report post Posted October 28, 2009 Var kreativ på egenhånd, har kjøpt meg ansiktsmaling. Nå blir det The Joker for 50,- Noen tips til å få til scarsa, bortsett fra å måtte bruke barberblad? Nå husker jeg ikke hva det heter helt nøyaktig, men på lekebutikker med godt utvalg (Festmagasinet Standard i oslo f.eks) har de noe som man kan lage falske arr med. det ser ut som klar neglelakk som man har på huden. når dette tørker trekker det huden sammen og det ser ut som et realistisk arr. når man ikke vil ha det der mer er det bare å pille vekk uten problemer. Det er også helt trygt, jeg hadde tidligere kraftig eksem (som i da jeg var fem eller no) og jeg hadde et sånt falskt arr en hel helg uten problemer for et par år siden. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 28, 2009 Er ikke Joker litt oppbrukt da ? Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 28, 2009 Faktisk enig med zen0x her. Jokern er zzZZzZ Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 28, 2009 nuff said 10 laken for den der hos festmagasinet....satan at jeg ikke tenkte på dette før Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 28, 2009 Det kostymet der er garantert en innretning som gjør at du ikke får av maskin uten å rive av ønsiktshuden i tillegg, helt i tråd med Saw filmene (som suger) Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted October 28, 2009 Ettersom det visstnok blir fest her på lørdag, kan vel ikke være kjip, så datrenger jeg tips til hurtigløsning selv.. Noen som har no artige ideer? Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 28, 2009 Gå som ei slut, instant success hos guttene! HEHE Neida, men er bare å tenke på en karakter fra en film eller en kjent person - Som egentlig kler seg vanlig, men har visse særtrekk ved seg. Legg til de særtrekkene så er du good 2 go. Share this post Link to post Share on other sites