Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Luremus

MW2 på PC blir et rent konsollspill

Recommended Posts

Ungene får pc til 12.000 av pappa, men spill skal ikke kjøpes = Alle spill blir consolespill uansett om de også kommer på pc.

Shitkids.

skjer med at steam unlock daten står til 12. når spillet slippes 10. a? får beskjed nå at the game is not available in my country, men er vel kanskje bare fordi det er før release.

ekkelt plagsomt får håpe det låses opp i natt. regner med det blir 7!! rå timer med sp også får vi bare håpe at mp ikke er HELT ræva.

Truth has been spoken.

Spillet er i rute fra Absoluttspill.no og bør ligge å kose seg i postkassa når jeg kommer hjem imorgen :)

Ungene får pc til 12.000 av pappa, men spill skal ikke kjøpes = Alle spill blir consolespill uansett om de også kommer på pc.

Logisk.

Shitkids.

faen ta som du griner as

Har ikke planer om å få meg Mw2 med det første men hvis dette blir en standard innen pc gaming blir jeg trist... skikkelig trist :D

Shitkids.

Kvalitet > kvantitet.

Sau.

Har ikke planer om å få meg Mw2 med det første men hvis dette blir en standard innen pc gaming blir jeg trist... skikkelig trist :D

Do you want some Prozac with the Whine? Du er trist som faen.

Flere som har problemer med å laste ned/installere/logge seg på online delen av Mw2?

Nå vurderer jeg snart å selge desktoppen, kjøpe meg en laptop for surfing og gjøre gaminga på PS3...

var på Start-It i Stavanger idag med en kompis. Han skulle kjøpe ny PC til privat bruk. Jeg lurte på hvorfor han kjøpte laptop istedenfor stasjonær siden han spiller spill en gang iblant. Han sa at siden han har tilgang til PS3, så trenger han ikke gaming-PC lengre.

Allikevel er det nok ikke døden. PC-gaming har flere spill-serier og sjangre som ikke fins på console. De fleste MMOs er jo PC-exclusives. Samme med Blizzard sine spill (SC, Diablo, WC). Massive RTS vil man også slite med på console.

de har bestemt seg for en linje, tror neppe dem forandrer på det selv om 10000+++ signer en petition. De vet like godt som alle her at av de 10k som har skrevet under så kjøper 9500 av dem spillet uansett, de tjener penger og er fornøyde. eneste måten og forandre noe sann på er om ingen kjøper spillet når de har sterke meninger om dette her, men det skjer aldri uansett.

Truth has been spoken.

Akkurat det samme med Spore, alle sa "jaa vi gidder ikke å leie spill!11oneone", men det hjelper ikke når det er gaming/IT-communities som skriker. Mesteparten av pengene som tjenes ligger i alle randomsa som ser Mw2 og tenker "Hey! det så fett ut!"

Men, nå skal det jo også sies at det greine med Spore førte til at det var det mest nedlastede spillet i hele 2008, så nå får vi se hvordan utviklingen til MW2 blir :D

Håper virkelig at Co-op blir bra, for da kjøper jeg det til ps3 og spiller det der istedet. Konsollspill på PC = Bleh

Split-screen co-op på PS3 (med projector vel å merke) er drittkult!! Har rundet Spec-ops-tingen på hardened. Vi starter på Veteran ikveld. Zero Punctuation-reviewen kjente jeg meg jæææææææævlig godt igjen i :D

Shitkids.

faen ta som du griner as

Ja. Forstår du ikke hvorfor?

Shitkids.

faen ta som du griner as

Du kjøpte MW2 på PS3? Og hvis ja, hvorfor?

Spilt mw2 hele uka på pc og har kost meg med venner til tusen og hakke klart å løsrive meg.

Men det som stopper meg og vennene mine nå som vi har blitt gode er at utenom kjedelig random prestiges så går det ikke ann å ta et skritt videre..

Og da kommer lysten til å spille til slutt til å dø ut, og ordet sprer seg og da gidder ikke folk å kjøpe spillet til pc.. og det er noe jeg syns er utrolig kjipt for jeg klarer ikke konsoll.

Spilt hver dag siden lansering, ikke noe tegn på å gå lei enda nei :D

Langt mer hekta på dette enn jeg var med COD4.

Har spillt et par dager nå, ser at jeg kommer til å bli lei forholdsvis fort. Men ikke enda! Dog sykt lavt nivå på spillerne, tror jeg spiller mot konsollnoobs innimellom.

Kanskje alle begynnar å spela gamle spel igjen no.

Full BF.no serverpark i BF2 og V.nam :grr:

Fordelen er at man ikke trenger kjøpe ny PC så ofte da lengre :grr:

Nei, kjeppdeng konsoll-FPS!!

Da 90 % av alle PC-spill er porter fra konsoll og et 8800 GT kort sparker mer rumpe enn alle konsoller til sammen, så trenger jeg ikke oppgradere en skit på PC'n før PS4 eller Xbox 720 kommer.

Kanskje alle begynnar å spela gamle spel igjen no.

Full BF.no serverpark i BF2 og V.nam :grr:

I'm in! :grr: Hadde vært en drøm!

Da 90 % av alle PC-spill er porter fra konsoll og et 8800 GT kort sparker mer rumpe enn alle konsoller til sammen, så trenger jeg ikke oppgradere en skit på PC'n før PS4 eller Xbox 720 kommer.

Prøv Borderlands eller Shattered Horizon...

Shitkids.

faen ta som du griner as

Du kjøpte MW2 på PS3? Og hvis ja, hvorfor?

Jeg og en kompis kjøpte det sammen ja. Vi kjøpte det på PS3 fordi jeg ikke har god nok PC til å drive spillet, og fordi jeg har PS3 med projector og godt lydanlegg, så for meg veier dette mer positivt enn kronglete kontrollere (mangel på mus og tastatur) I tillegg så er det koseligere å spille i stua sammen enn hver for oss på individuelle PCer i separate rom. Split-screen co-op på lerret funker så ei kule! :grr: