ReWrite 6 Report post Posted October 13, 2009 OMFG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted October 13, 2009 Utifra slik du beskriver det, så ser det ut som du har gode odds. Men, saken er at man vet faen meg aldri med kvinnfolk. De kan likesågodt gjøre én ting, og mene noe helt annet. Men tatt historien din i betrakning (at dere allerede har rota), så virker det for meg som hun vil mer siden hun sa ja til foodz 'n movies. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinadø grett 0 Report post Posted October 13, 2009 PICS OR IT DIDN'T HAPPEN Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 13, 2009 Etter det jeg hører så er det bare å go for it, bare finn rette tiden å gjøre det på, gjerne først sats på lett kino-kos først Kjenner til problemet med å vinkle det meste negativt sånn sett... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elgen 0 Report post Posted October 13, 2009 Virker jo ganske greit, men med kvinnfolk vet du aldri. Plutselig ombestemmer hun seg, og vil ikke mer. Dette bør da du vite på forhånd, helst ved å lese tankene hennes. Men lykke til ellers. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 13, 2009 Aaah, klassisk situasjon. Det første som slår meg er at dette er en dame som har hatt dårlig erfaringer med gutter/menn - gjerne nylig. Tipper det skal litt jobb til før hun sier/viser hva hun eventuelt føler. Det som er greia nå er at du er i en JÆVLIG viktig del av fasen. Dere har en god tone, som viser henne at du er mer enn et pent ansikt ( ), men hun er fortsatt usikker på deg. Som jeg skrev over så tror jeg hun er forsiktig når det kommer til det motsatte kjønn og du kan brenne deg om du går for fort frem. Under middagen så ville jeg prøvd å stryke henne på hånden når det passer seg. Eksempelvis om hun sier noe morsomt og begge ler. På kinoen ville jeg holdt meg innenfor rekkevidde slik at hun kan holde rundt arma di om dere ser en skummel film, eller legge hodet på skuldra di om det er romantisk, men det er en MYTE at kino er det perfekte stedet å legge inn nådestøtet. Når du følger henne hjem etter kinoen, så ta tak i hånden hennes og lei henne. Om det er mulig så kysser du henne, om det ikke er naturlig når dere står utenfor døra hennes så er det ikke et problem. Du har vist interesse for henne ved å gjøre små fremstøt, nok til at hun skjønner at du ikke bare vil være kompisen hennes, samt du har oppført deg meget bra. Jenter føler seg ofte litt "løse" om de har rota med deg på fylla og man går for fort frem for tidlig. Gi henne tryggheten ved å vise at du er interessert, slik at hun ikke gjorde en feil i helga, men oppfør deg skikkelig likevel. Gi oss en update etter daten! Lykke til Edit: Satan dette kan jeg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 13, 2009 Jøsses PzN the playa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted October 13, 2009 Will Update! Point beeing er at hun skal hjem til Sverige til Jul og finne ut om hun vil tilbake eller ikke.. Så kan ikke drøye det for lenge. Hadde jeg fått historien presentert av en annen kompis så hadde jeg sagt: GO FOR IT! Men i mitt hode lager jeg 100 av scenarioer om hvorfor hun er slik hun er, der ingen av dem ender med meg som holder rundt henne.. Jaja, jeg er kjempeflink med damer på fylla har jeg hørt, men i edru tilstand er det alltid litt verre for en gamer-lamer som meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 13, 2009 Det jeg sier er: Go for it, men med litt moderasjon i begynnelsen. Hun drar til jul - fair enough, men du har 2 måneder på deg enda. Det er ikke akkurat dårlig tid Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted October 13, 2009 Med en gang du begynner å tvile og overanalysere er du hvertfall garantert å gå på trynet Ser ikke helt problemet med historien. Eneste er at du må ha positive vibber på første edru date etter fyllahookup før du kysser. Samtidig må du ikke være mindre deg selv eller usikker. Har ikke gått på smellen selv, men en venn av meg var på fylladealeren med en venninne av meg. Flere ganger. Så begynte han å skysse henne hver gang de møttes som om de var kjærster, også edru og hun likte det dårlig og stoppet alt med han. edit: hjelper også å ha en ide om hva hun vil, som i eksempelet over følte jenta at ting gikk alt for fort framover og fikk cold feet. Mennesker, jenter og gutter kan enten bli tiltrukket eller skremt av folk som går sakte eller fort fram. Helt avhengig av hvem de er og hvor de er i livet. Umulig å si noe generelt om hva som er riktig, annet enn at en smart ting kan være å snakke med henne litt og få en feeling på hvor hun står i forhold til dating generelt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 13, 2009 http://www.realsocialdynamics.com/ kremt Quote Share this post Link to post Share on other sites
thyes 1 Report post Posted October 14, 2009 Sier som alle andre her, at ifølge det du skriver virker det som om hun er interessert ^^ Følg PzN sin 1-2-3 liste, hehe Var omtrent akkurat slik jeg ble kjent med madammen. Vi rota på fylla i påsken, og helga etter inviterte jeg henne hjem til meg for å se film. Jeg foreslo også kino, men hun ville heller se film hjemme hos meg, noe jeg syntes var perfekt. Jeg mener at kino blir litt for "upersonlig", hvis du skjønner. Masse andre folk overalt, høyt volum etc. Kanskje ikke den beste plassen å bli bedre kjent på? Jeg tok det også veldig slow. Hadde ikke lyst å gå for fort fram, som jeg gjorde meg ex'en. Endte med at jeg ble lei etter halvannen måned. Første gang hun var på besøk hos meg, satt vi bare å prata litt først og hørte på musikk for å bli litt kjent med hverandre (jeg er så heldig å ha en dame som har samme musikk/filmsmak som meg ) Etter det så vi en hel film, uten noe som helst "kosing". Vi så 3 filmer totalt den kvelden, hehe. Sånn ca i midten av andre filmen, strøyk jeg forsiktig over handa hennes og holdte den, hun så på meg og smilte. Jeg kyssa henne ikke engang den kvelden, ville ta det så sakte som mulig. Gikk for first base neste gang hun var på besøk. Jeg er jævlig glad jeg tok det sakte med henne. Hun hadde ikke vært i et forhold før hun ble sammen med meg, og var/er generelt ganske skeptisk til gutter. Vi trives veldig godt sammen, og jeg får rett og slett ikke nok av henne Even though, så kjenner jeg til det der med negative tanker. Det er noe forbanna dritt. Jeg er også jævlig sjalu av meg, og det er heller ikke noe positiv ting. Jeg har vel egentlig ingen erfaringer bak meg som tilsier at jeg burde være sjalu, og jeg stoler absolutt på henne, men jeg kan ikke noe for det. Andre her som har det problemet? ^^ Oh and good luck, trådstarter! Ordner seg nok sikkert, skal du se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 14, 2009 Jeg er alltid en sucker for topicer med "Dame" og "problem" i seg - men denne virket jo rimelig grei imo. Helt klart at dama er interessert, og det virker jo som om du er i stand til å ikke oppføre deg som en sjenert apekatt (finnes det?) i edru tilstand. Mao: Sjansene dine virker gode. Tror jeg ville fulgt PzN sine råd og bare lagt inn små følere i løpet av kvelden, og sett hvordan hun reagerer. Er hun åpen for den type kontakt, er veien kort til litt klinings - men ikke rush det om det ikke føles helt naturlig der og da. Dere har god tid til å komme dit Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted October 14, 2009 Jeg sier at du skal tenke godt over hva du vil gjøre. Hun skal kanskje flytte til Sverige og forekommer det noe forelskelse mellom dere før den tid OG hun flytter tilbake til Sverige, da er det jo ganske kjett for begge dere to. Men du kan gjerne komme i senga mi og få holde rundt meg når fruen min ikke er her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 14, 2009 Thyes: Jeg tror nok det med sjalusi er noe man vokser mer og mer av seg. Tenker ikke bare på alder her, men også at man vokser inn i et forhold. Jeg har aldri vært en særlig sjalu person. Hell, jeg har tidligere tenkt: "Faen, håper hun roter med noen på byen slik at jeg har en unnskyldning til å gtfo av det forholdet her". Klart, det er forhold som ikke har fungert for helt andre grunner og kan ikke sammenlignes med det jeg er i nå. For min del er så mye følelser ganske nytt, og det merker jeg ved at jeg kan bli skeptisk til andre gutter. Det er todelt for min del: Først og fremst fordi jeg vet at det er ekstremt mange "opptatte" jenter som egentlig gir faen i typen etter noen drinker - Og jeg har ødelagt en del forhold så jeg vet hvordan gutter kan være. For det andre så går det litt på det med alder, siden dama mi er en god del eldre enn meg. Sjalusi koker ned til én ting: Usikkerhet. Det jeg har jobbet med er å tenke logisk. "Ok, nå sendte eksen hennes en melding til henne. Men hun ligger i MINE armer, det er JEG som skal knulle vettet ut av henne i kveld og det er MEG hun vil ha. Jeg har egentlig ingen grunn til å være sjalu". Sjalusi er vanskelig å styre, men man må bare prøve å stole på kjæresten og tenke rasjonelt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted October 14, 2009 Hva skjedde med å spille hard to get a. Det er ikkenoe damer tenner mer på enn en mann som gir henne en kald skulder. Fakta faen. Evt, what Entreri Said. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted October 14, 2009 Hohoho Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 14, 2009 Hva skjedde med å spille hard to get a. Det er ikkenoe damer tenner mer på enn en mann som gir henne en kald skulder. Fakta faen.Evt, what Entreri Said. Det funker når du vet dama er litt interessert, ikke når du ikke har peiling. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted October 14, 2009 Vel, med den metoden fåru kjapt svaret da. Win Win! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted October 14, 2009 No offence talg.. Men i denne diskusen så har pzn overveldende mye erfaring.. Hans (e)-penis hva forhold og damer angår, kan vel sammenlignes med resten av forumets erfaring summert.. Men ja, man får vel svaret kjapt nok med din taktikk også.. Om det er svaret man vil ha er dog usikkert.. Jeg er bare evig takknemlig for at jeg slipper å finne det ut i min egen stue Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted October 14, 2009 Pingler! <<lurekjepp til dé grader. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 14, 2009 Jaja, jeg er kjempeflink med damer på fylla har jeg hørt, men i edru tilstand er det alltid litt verre for en gamer-lamer som meg Drikk kontinuerlig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 14, 2009 Pzn, lyst å pimpe damer til meg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted October 14, 2009 Go for it for sure, man! Ser ingenting negativt i din post så.. :] Quote Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted October 14, 2009 Oppdatering: I går hang jeg med dama til kompisen min, da han studerer i Gjøvik og hun jobber i Oslo.. Så vi chilla den hjemme i kollektivet der jeg bor med Cecion, faldmo, xen og 2 andre gamerlamere.. Jeg foreslo for henne at vi skulle opp og spise på Mcdonaldsen der "min" svenske jobber, og hun synes det høres ut som en bra ide.. Vi hopper i bilen og kjører oppover bare vi 2. Vi møter en litt lettere stresset jente bak disken, men likefullt så smiler hun og virker glad for og se oss begge.. Forhåpentligvis Vi prater raskt, og jeg slenger ut på slutten av ren impuls "Jeg henter deg kl 21.. da du slutter sant?" .. Hun blir litt paff og svarer: "Ja, gjør så!" .. Og jeg som skulle spille det helt smooth.. :S Returnerte da kl 21:00 for og hente henne, og siden bilen min kun har 2 seter så ble det bare oss 2.. vi kjørte litt før vi parkerte og jeg sa jeg skulle følge henne hjem... jeg stod ved døren og ventet på at hun skulle snu seg for og gi meg en klem slik at jeg kunne traske hjemover, men hun åpnet døren og holdt den åpen for meg slik at jeg kunne komme inn.. Smooth! Vel oppe så satt vi oss i sofaen, så litt på tv, prøvde og skaffe nett via trådløst da de ikke har nett selv i leiligheten, så gikk vi sammen ned vasken hennes som hun måtte sette på. Pratet og tullet som vanlig, prøvde og snike inn litt touchy touchy vor det føltes naturlig osv. Kom opp igjen, og hun ville da sette på en film vi kunne se.. Som sagt så gjort, men vi ente opp på hver våres ende i sofaen. Og da stagnerer jeg, hvordan skal man snu det til kosing? Prøvde meg med en litt tørr "Du vet at du overhode ikke kan komme lengre unna meg nå? Eller vent, kanskje hvis vi fjerner puten bak ryggen din så kommer du enda et par cm unna?" .. Da så hun bare på meg og lo, mens hun plantet de nå barbente beina sine under lårene mine for varme.. Så der satt jeg, litt småfrustrert fordi jeg ikke skjønner kroppspråket hennes, men plutselig begynner hun og dytte på meg med beina, komme borti meg tilfeldig osv.. Så jeg prøver og stryke henne litt på armen, noe som ente med han hun sa "Jag ser på film, sluta nu!" .. Og igjen dumbstrucked satt jeg der.. Slik fortsatte det ut igjennom filmen.. hun dytter og leker litt med meg, jeg prøver og eskalere og hun trekker seg unna. Fortsatt like blid.. Når jeg går etter filmen gir hun meg en god klem og stryker meg lett på ryggen før jeg går.. Jeg er helt på jordet, jeg har klart dette mange ganger før, og tolke folk, og ro slikt i land. Men nå.. nei jeg vet ikke. Hun spiller et helt annet spill en meg virket det som.. Kommentarer? Btw, jeg prøver og holde meg stille ut dagen idag, for vi har en "date" i morgen der vi skal spise middag og se på film sammen.. Så ser vi om hun tar kontakt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites