toffe 0 Report post Posted October 9, 2009 Heisann! Tenkte å starte en tråd hvor folk kan forklare hva dem samler på ? Noen som har noe spesielt ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
toffe 0 Report post Posted October 9, 2009 Feil forum ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cornell 0 Report post Posted October 9, 2009 Jeg samler på PC muser =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 9, 2009 Samler ikke på noe spesielt for øyeblikket. Men har en god del mynter(god tilstand) fra 17-1800 tallet som jeg fikk av min godeste farmor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 9, 2009 Samler en hel del på musikk, fortrinnsvis cd-er og lp-plater ' /> Ingenting som å høre på en ny cd, bla i bookleten og kose seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted October 9, 2009 Samler en hel del på musikk, fortrinnsvis cd-er og lp-plater ' /> Ingenting som å høre på en ny cd, bla i bookleten og kose seg Samlar också på musik...:] Har några gigabytes på datorn.. :3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FearHawk 0 Report post Posted October 9, 2009 Samla på parfumer, PC-muser, spill og en masse annet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted October 9, 2009 Samler på norske tusenlapper.. Så hvis det er noen der ute som har noen til overs, er det bare å sende pm.. Samler også på pistoler, navlelo og brukte qtips.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted October 9, 2009 Russisk/Sovjetisk militaria Pengene har ikke strukket til så mye mer enn en M-21 uniform i Flora med komplette merker til en Spetsnazoperatør fra enheten "Vityaz", beret, finlandshette i TAIGA-camo, AKS-74 (AEG) (med ekte bærerem som rullet ut fra fabrikken i 93 og var en fast følgesvenn til en viss "Dima Kherpina" under den første krigen i Tsjetsjenia). Også en russisk AK-74-bajonett fra 83 (tror jeg). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted October 9, 2009 Fotball Drakter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red-FoX 0 Report post Posted October 9, 2009 glasscola korker. faktisk. Er bare en myte at det finnes skjeldne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted October 9, 2009 har driiiiiiiiiiiiitmange modellbiler i størrelse 1:18. 45-50 stk. og så har jeg veeeeldig mange colaflasker/bokser i forskjellig design. forskjellige land osv. jeg og min far samler på rare ting. den bilsamlingen innbiller jeg meg er verdt masse penger! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted October 9, 2009 Samler på fotballdrakter fra det engelske ligasystemet. Ja, jeg er anglofil. Samler også på billetter fra f.eks. landskamper, kino osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 9, 2009 Samler vel på zippoer på en måte, men det er vel det nærmeste jeg kommer noe å samle på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 9, 2009 dildos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leln 2 Report post Posted October 10, 2009 frimerker: norge stemplet, danmark og ungarn. resten av verden også, men det har jeg ikke så mye peiling på. Mynter norge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted October 10, 2009 Samler på alt jeg ser bruken i Quote Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted October 10, 2009 Samler på kills fra cod4 og bf2 høhø Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted October 10, 2009 samler på spill og spillkonsoller. tror jeg hadde 20-25 konsoller sist jeg talte, med ca. 15-20 spill til hver. Har kjøpt lite det siste året tho. Med andre ord: alt det dere nostalgisk tenker tilbake til og synes er kult, har jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted October 10, 2009 Kondomer utgått på dato Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted October 11, 2009 Kjønnshår. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted October 11, 2009 Jeg tror forøvrig jeg har en over gjennomsnittlig stor samling av det på badegulvet jeg også. Edit: hypp på å kvitte deg med en mega drive som virker, zillyduck? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted October 11, 2009 Jeg samler på triste tanker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted October 11, 2009 Samler på HEADSHOT! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tilfeldig 0 Report post Posted October 11, 2009 Samler på sinne og kvitteringer for kjøpte spill. Quote Share this post Link to post Share on other sites