Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Obama faktisk..

Recommended Posts

Hvis han hadde Solberggenet i seg så burde han vel strengt tatt ikke rygget på den bilen.

Ser fram til at nobelfadesen er over, for jeg har aldri vært så flau over å være norsk :grr:

Stakkars Obama. Han sitter nå å hører på den altfor lange talen til Jagland, som ikke akkuratt må sies å være den mest begavede mannen når det kommer til engelsk aksent...

"Vått ju hæv dønn!"

Haha, den engelsken til Jagland var knall. "..and therefore we give you this fredspris..". Da knakk jeg sammen.

Det tyder på at Obama ikke er populær hos alle. http://www.vgtv.no/?id=27580 se fra 5.30 og ut. Ingen som vil håndhilse på Obama ://

Fra 5.30 og utover så er det jo Obama som presenterer sine folk for Stoltenberg, derfor er der det bare Jens som håndhilser. Bare hør etter hva Obama sier.

Utrolig hvor mange som egentlig satt å duppet av litt uti Obamas tale... Det er jo ganske frekt.

Forøvrig er Obama en imponerende taler. Han hadde da ikke noen form for papirer han leste fra nå?

Fra 5.30 og utover så er det jo Obama som presenterer sine folk for Stoltenberg, derfor er der det bare Jens som håndhilser. Bare hør etter hva Obama sier.

Ah. Hadde ikke på lyd, så det virket som alle hilste kun på jensemann.

Utrolig hvor mange som egentlig satt å duppet av litt uti Obamas tale... Det er jo ganske frekt.

Forøvrig er Obama en imponerende taler. Han hadde da ikke noen form for papirer han leste fra nå?

Bruker han ikke de to glass-lignende skjermene sine? Telepromter ellerhva faen

Haha ja så du kongen ? Han lå i en 45* vinkel i stolen :grr:

Akkurat som faren min når han kjeder seg

Det var ikke akkurat overraskende. Kongen går jo nesten i en permanent halvkoma, er nesten hans varemerke det :grr:

Syns Jagland fikk godt frem poenget med Fredsprisen, at det aldri ville bli redusert til en kun en "stamp of approval", men også en motivasjon i videre fredsarbeid.

Og nå kan vi fråtse i artikler som -

Hos Dagbladet:

Not well dønn

Han sa jo lite om klima

Hun sa bare "Oh my god!"

Glemte å trekke ut stolen for Michelle Obama

Mette-Marit og Haakon på freds- prisutdelingen, Stjernespekket i Oslo Rådhus. Se alle kjendisene her.

Smilende kong Harald ventet pent på Obama, Og Michelle måtte børste dressen til sin mann.

Dette skrev Obama i gjeste- boka

- Hvor langt er det til København?

Presidenten gratulerte gravide Rita

- Skoene er sexy, spisse og moderne, Se Michelle Obamas transatlantiske klesskift

- Once in a life time- opplevelse, Bømlo-søstrene Yngalill, Haide og Nina tror de så skyggen av sin store helt i den svarte presidentbilen.

- Dette er den største dagen sikkerhets- messig i mitt liv

Michelle fikk julekaker og eplesaft

Les her dere!

Og hos Vg er det like fantastisk

Obama reddet av dama

Sølvgutter sang for fru Obama...og fikk servert en overraskelse

Hello, Oslo!

Helt Konge!

Obama kom til Oslo - E6 stengt

Rybak: - Jeg har store problemer

Vg var faktisk ikke like kronisk som Db, men det blir vel bare verre fremover

--

Faen, synes det var flaut å se det på tv, og avislesinga får meg til å skjemmes over å være norsk.. :grr:

Og ikke minst så forhindrer Obama at Spice kan levere overtidsmat til avtalt tid!

Dont mess med maten min Obama! Nåde deg!

Sykt bra tale av Obama. fappa meg gjennom halvparten.

Jagland derimot ville jeg ikke hatt til toastmaster på et utdrikningslag engang.

HAHA. Jagland eier jo vilt.

HAHA

Hva skjedde egentlig med denne limoen han egentlig skulle cruise rundt i? Gadd dem ikke ta den med?

Og hva var greia med alle de Black-Hawksa som sto på Gardermoen, hva ble/skulle dem brukes til? Og det var en variant av Black-Hawk, var det ikke?

Blackhawks i tilfelle en 24 situasjon skulle oppstå, slik at de kunne deploye marines. Hadde sikkert funnet et par LCACS uti fjorden óg.