Zaxo 185 Report post Posted December 9, 2009 Denne her du skal koble deg til? http://www.nettavisen.no/nyheter/article2776694.ece Virker jo koselig da.. Skulle bare hatt det i Bergen.. Her er det så mye fjell at anti-air er unødvendig.. Bergen er så mye mye bedre enn Oslo.. eod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 9, 2009 Denne: (kanskje samme greia) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=596351 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted December 9, 2009 Bare ikke treff huset mitt Talgmar. Det er baserape! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Liger 0 Report post Posted December 10, 2009 Jeg er flau over Stoltenbergs engelsk Verry, verry impårtnnt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted December 10, 2009 Hallo, han er en Stoltenberg. De har Solberg-genet i seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lore 32 Report post Posted December 10, 2009 Hvis han hadde Solberggenet i seg så burde han vel strengt tatt ikke rygget på den bilen. Ser fram til at nobelfadesen er over, for jeg har aldri vært så flau over å være norsk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted December 10, 2009 Stakkars Obama. Han sitter nå å hører på den altfor lange talen til Jagland, som ikke akkuratt må sies å være den mest begavede mannen når det kommer til engelsk aksent... "Vått ju hæv dønn!" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted December 10, 2009 Det her er bare grusomt flaut, orker ikke så på engang!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted December 10, 2009 Haha, den engelsken til Jagland var knall. "..and therefore we give you this fredspris..". Da knakk jeg sammen. Det tyder på at Obama ikke er populær hos alle. http://www.vgtv.no/?id=27580 se fra 5.30 og ut. Ingen som vil håndhilse på Obama :// Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted December 10, 2009 Fra 5.30 og utover så er det jo Obama som presenterer sine folk for Stoltenberg, derfor er der det bare Jens som håndhilser. Bare hør etter hva Obama sier. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 10, 2009 God tale. Reflektert syn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted December 10, 2009 Utrolig hvor mange som egentlig satt å duppet av litt uti Obamas tale... Det er jo ganske frekt. Forøvrig er Obama en imponerende taler. Han hadde da ikke noen form for papirer han leste fra nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Blf 1 Report post Posted December 10, 2009 Fra 5.30 og utover så er det jo Obama som presenterer sine folk for Stoltenberg, derfor er der det bare Jens som håndhilser. Bare hør etter hva Obama sier. Ah. Hadde ikke på lyd, så det virket som alle hilste kun på jensemann. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted December 10, 2009 God tale, fuck the haters! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Silverstone 0 Report post Posted December 10, 2009 Utrolig hvor mange som egentlig satt å duppet av litt uti Obamas tale... Det er jo ganske frekt.Forøvrig er Obama en imponerende taler. Han hadde da ikke noen form for papirer han leste fra nå? Bruker han ikke de to glass-lignende skjermene sine? Telepromter ellerhva faen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted December 10, 2009 Utrolig hvor mange som egentlig satt å duppet av litt uti Obamas tale... Det er jo ganske frekt.Forøvrig er Obama en imponerende taler. Han hadde da ikke noen form for papirer han leste fra nå? Haha ja så du kongen ? Han lå i en 45* vinkel i stolen Akkurat som faren min når han kjeder seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted December 10, 2009 Det var ikke akkurat overraskende. Kongen går jo nesten i en permanent halvkoma, er nesten hans varemerke det Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted December 10, 2009 Obamas talte eide, Jaglands tale fikk meg til å le "BØTT, vi hævv givven the pis prais to Obamma" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted December 10, 2009 Syns Jagland fikk godt frem poenget med Fredsprisen, at det aldri ville bli redusert til en kun en "stamp of approval", men også en motivasjon i videre fredsarbeid. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted December 10, 2009 Og nå kan vi fråtse i artikler som - Hos Dagbladet: Not well dønn Han sa jo lite om klima Hun sa bare "Oh my god!" Glemte å trekke ut stolen for Michelle Obama Mette-Marit og Haakon på freds- prisutdelingen, Stjernespekket i Oslo Rådhus. Se alle kjendisene her. Smilende kong Harald ventet pent på Obama, Og Michelle måtte børste dressen til sin mann. Dette skrev Obama i gjeste- boka - Hvor langt er det til København? Presidenten gratulerte gravide Rita - Skoene er sexy, spisse og moderne, Se Michelle Obamas transatlantiske klesskift - Once in a life time- opplevelse, Bømlo-søstrene Yngalill, Haide og Nina tror de så skyggen av sin store helt i den svarte presidentbilen. - Dette er den største dagen sikkerhets- messig i mitt liv Michelle fikk julekaker og eplesaft Les her dere! Og hos Vg er det like fantastisk Obama reddet av dama Sølvgutter sang for fru Obama...og fikk servert en overraskelse Hello, Oslo! Helt Konge! Obama kom til Oslo - E6 stengt Rybak: - Jeg har store problemer Vg var faktisk ikke like kronisk som Db, men det blir vel bare verre fremover -- Faen, synes det var flaut å se det på tv, og avislesinga får meg til å skjemmes over å være norsk.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ReWrite 6 Report post Posted December 10, 2009 Og ikke minst så forhindrer Obama at Spice kan levere overtidsmat til avtalt tid! Dont mess med maten min Obama! Nåde deg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted December 10, 2009 Sykt bra tale av Obama. fappa meg gjennom halvparten. Jagland derimot ville jeg ikke hatt til toastmaster på et utdrikningslag engang. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted December 10, 2009 HAHA. Jagland eier jo vilt. HAHA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted December 11, 2009 Hva skjedde egentlig med denne limoen han egentlig skulle cruise rundt i? Gadd dem ikke ta den med? Og hva var greia med alle de Black-Hawksa som sto på Gardermoen, hva ble/skulle dem brukes til? Og det var en variant av Black-Hawk, var det ikke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted December 11, 2009 Blackhawks i tilfelle en 24 situasjon skulle oppstå, slik at de kunne deploye marines. Hadde sikkert funnet et par LCACS uti fjorden óg. Quote Share this post Link to post Share on other sites