Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
BcK

FlashForward

Recommended Posts

Akkurat sett de to første episodene og må si de klarte å suge meg inn med en gang. Masse mystikk, scary ukjente personer og så langt er karakterene veldig lett å like biggrin.png

Noen andre som ser på?

Så første episode forrige uke, var litt treigt helt til slutten hvor det ble til "god damn it! nå må jeg følge med på dette også :<"

haha, ja, hadde samme greia her. Elsker serier som vet å holde på publikum biggrin.png

Har sett dei to fyrste episodane. Fekk ikkje akkurat bakomsveis, men dei var absolutt inne på noko. Skal følgje med litt vidare.

Har også sett de 2 første episodene. Veldig spennende og fengende serie som jeg absolutt skal følge videre med på.

Eneste minuset jeg kan si er at de går vel fort frem.

Litt mye kliss... :) Spes 1. episoden!

... men jeg kommer nok til å måtte se på fremover! Kult at serien sendes i Norge så kjappt etter release i USA.

Ja, må innrømme at det overrasket meg. Ikke akkurat et område norsk TV er kjent for å være flinke på

Haha ja ble sjokka selv,

Flashforward. Den så spennende ut. Får ta en titt på torrentnetverket. Vips bare en episode ute ? Hva søren...

Den 3 kom episode nr 2 ut. Nr 3 kommer om 3 dager ' />

Kan ikke vente, må se NÅ ! p

Ja, må innrømme at det overrasket meg. Ikke akkurat et område norsk TV er kjent for å være flinke på

forige sesong av 24 lå jo bare 4 episoder bak usa i norge

Ja, men dette er ikke en serie som har holdt på en stund. Er første sesong og da er det jo litt risk å bare hive seg på, men her har de jommen tatt sjansen tongue.png

Så på den igår og ble heeeelt forbløffet. Den var dritkjedelig de første 10-20 minuttene, men den ble mer spennenede, og på slutten av første, når dem ser på kameraene ohmy.png Must Watch! Skal se ep 2 og 3 idag tenker jeg

har faktisk ingen serier jeg følger med på om dagen, så positivt overrasket og glad over å ha noe hyggelig å se på de neste månedene, likte første episode godt smile.png

må si meg enig. Denne har potensiale.

Oh, har lasta ned to første episodane, men berre sett ca 15 minutt av første enno.

Skal prøve å få med meg greia på tv2, evt. ta det opp når det går der og sjå det på eit meir formuftig tidspunkt.

Synd Canal Digital og TV2 ikkje har noko avtale om HD enno, då hadde det vore enda kjekkare.

Serien blir sendt torsdagar 2145 på Tv2 med reprise laurdagar 2200 på TV2 Zebra.

Har sett de to første episodene. Litt treigt, men meget spennende endelser på begge.

Jeg tror denne serien kan bli dritbra.

Har sett de to første episodene. Litt treigt, men meget spennende endelser på begge.

Jeg tror denne serien kan bli dritbra.

Det er dette eg fryktar.

Lost og Heroes har dette problemet, det er ikkje så fantastisk når det står på, men avslutninga på kvar episode er såpass spanande, at ein gjerne vil sjå neste episode uansett.

Eg lar meg ikkje lure av dette, og har slutta med både Heroes og Lost.

Ja, men dette er ikke en serie som har holdt på en stund. Er første sesong og da er det jo litt risk å bare hive seg på, men her har de jommen tatt sjansen tongue.png

Brannon Braga er rimelig "safe bet" når det gjelder serier da...

Ja, håper de ikke rævkjører det og melker kua for det den er verdt. 2 sesonger hadde vært mer enn nok ' />

Oh and Danilov fra enemy at the gates p

Har sett de 3 første episodene nå og syns dette var evig mye bedre enn "gå i sirkel og aldri komme til døra" seriene Heroes og Lost. Historien går framover nesten hele tiden og plottet virker spennende uten å bli like absurd som visse andre serier.

Fra et annet forum:

Forfatterne har allerede planer om enten 3 sesonger, eller så mye som 7 sesonger.
Høres passende ut med 3 sesonger, så jeg håper de stopper der.

Lost og Heroes har dette problemet, det er ikkje så fantastisk når det står på, men avslutninga på kvar episode er såpass spanande, at ein gjerne vil sjå neste episode uansett.

Heh, blir for sykt å sammenligne den beste serien på TV for tiden med makkverket Heroes.

edit: la meg gjette, du ga opp Lost i sesong 2?

forfatterene har sagt at de håper på penger til 2 sesonger til etter første, de sier de trenger 3 for å fortelle hele historien. men planen dems er også å stoppe etter de 3. husker desverre ikke hvor jeg leste det.