Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xoerror

AfterVLan09

Recommended Posts

Sadolfen satte sine spor til meg da, fikk meg faktisk til og spille flatout 2:)

Men han hadde et svakt øyeblikk ang vlan og mannfolk seinere på kvelden da, se link.

CLICK ME

:):D

Fydda! Ja ja, jeg skal vel opp til Trondheim en tur om et par uker så da kommer jeg på døra di og skamtafser deg!! :cry:

Sadolfen satte sine spor til meg da, fikk meg faktisk til og spille flatout 2:)

Men han hadde et svakt øyeblikk ang vlan og mannfolk seinere på kvelden da, se link.

CLICK ME

:):D

Fydda! Ja ja, jeg skal vel opp til Trondheim en tur om et par uker så da kommer jeg på døra di og skamtafser deg!! :cry:

Call me, 2$ and i tafs hole day. special price for you my friend. no highfives, just cuddle and hugs.

Er det snø der oppe i nord? Må jeg ta vinterhjula på "dasspapirekspressen" før jeg kjører? Hehe... Men Ramstad, du kan jo være med å drikke noen øl på lørdagen??

Er det snø der oppe i nord? Må jeg ta vinterhjula på "dasspapirekspressen" før jeg kjører? Hehe... Men Ramstad, du kan jo være med å drikke noen øl på lørdagen??

Siden du kjører slede så annbefaler jeg vell vinterdekk ja;) Og er lett med på noen pils om jeg er hjemme.

Han må kjøpe seg en minnnebrikke ekstra, lol... Sry Torkel, det la jeg ikke merke til når jeg så på handlekurven din. sad.png

Uansett. Beklager for skokasting og høylytt klaging første kvelden, jeg koste meg tross hva det enn så ut som :cry:

Haha m0lder, du var tilogmed borte og kjefta på meg ... *stolt*

Ja det var da faen ikke rart :) Satt å så deg på storskjerm i CoD4 finalen... ække mulig de skuddene du har. Jeg skal spille totalt uforutsigbart neste gang jeg møter deg, så kan du ha det så godt med gulleskudda dine :D

gg btw

Uansett. Beklager for skokasting og høylytt klaging første kvelden, jeg koste meg tross hva det enn så ut som :cry:

Haha m0lder, du var tilogmed borte og kjefta på meg ... *stolt*

Ja det var da faen ikke rart :cry: Satt å så deg på storskjerm i CoD4 finalen... ække mulig de skuddene du har. Jeg skal spille totalt uforutsigbart neste gang jeg møter deg, så kan du ha det så godt med gulleskudda dine :)

gg btw

Henrix var jo nærmest sørpe full under finalen i CoD4. Dette var kanskje grunnen til at han var så avslappet (til å være ham) og klarte å gulle inn noen sniper-skudd... :D

Men det var en flott finale, og det var herlig å se den på storskjerm (, selv om jeg neste gang heller skal spille i finalen...do NOT assign me as teamleader...I AM A WARRIOR!!!!)

Ellers et KANONBRA lan. Kommer DEFINITIVT til å "komme" på 10-eren!

Det verste blir å måtte vente heeeelt til våren for å se dere igjen... :cry:

Tok-ell. Man får neppe tak i matchende 1 stk rambrikke til slike 3x sett da. Finn et 2x eller 4x brikketjafse sett.

Send meg PM med nr så plages vi kanskje neste helg Rammstadt, ein mensch brennt!

tror jeg vurderer sterkt et innhopp på dette lanet til våren, vel og merke hvis noen syntes jeg er verdt å gå god for...

Ser også ut som det kan bli flere fra Trønderland til neste vlan;) mulig det blir en minibusstur:D

Ser også ut som det kan bli flere fra Trønderland til neste vlan;) mulig det blir en minibusstur:D

Awesome!

BsE har planer om LAN 21-24 mai, så har et ønske om at voksenlan ikke havner på denne datoen.

BsE har planer om LAN 21-24 mai, så har et ønske om at voksenlan ikke havner på denne datoen.

Dato for VoksenLAN 10 blir publisert snart, og det er ikke 21 - 24 Mai :)