Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Plaindog

Risen

Recommended Posts

Har prøvd demoen på pc og spilte gjennom, til tross for at det ikke kjører tilfredstillende på min gamle hardware.

Voiceactingen minnet meg om en britisk såpe-serie, og det var litt uferdig her og der. Etter min mening spiller småting som dette liten rolle for selve spillet.

Risen demoen falt i smak (men smak er som bak, full av dritt). Gameplayet var strålende så lenge det varte, håper fullversjonen fortsetter like bra.

...Skal nok kjøpes etter en liten pc-makeover.

Edited by Tilfeldig

Jobber meg gjennom... liker det veldig godt så langt. Kjører alt av settings på max..flyter godt, og ikke oppdaget noen store bugs ennå. smile.png

For de som har pc:

Det virker som det er ett grafikkproblem med nvidia 6XXX og 7XXX-kort.

Problemet involverer mørk og "tåkete" grafikk. Dette problemet hadde jeg også selv med mitt nvidia 7800gtx. Det er til nå ingen løsning på problemet, men utviklerne skal visstnok jobbe med det.

Jeg skal prøve å holde meg oppdatert, og eventuelt gi beskjed når/hvis problemet blir løst.

Edit:

Risen burde ikke kjøpes til konsoll! Det viser seg å være en elendig port fra pc. Grafikken skal være forferdelig dårlig, modellen til hovedkarakteren på konsoll er enda ikke oppdatert til den nyeste versionen. Så det sier vel sitt.

Edit 2:

Problemet skal være løst i den seneste hotfixen.

Hotfix

Edited by Tilfeldig

Har prøvd spillet jeg å. og jeg må si jeg likte det veldig godt, men det er mye snaking og mysterie løsning som kan bli litt kjedelig iblant eller er det topp smile.png

Sitter å spiller Risen nå om dagen. I dette spillet har de greid å lage en utrolig bra atmosfære. Kjører alt på max og jeg må si jeg koser meg noe jævlig når jeg er ute i naturen. Nettene er spesielt kule. Springe rundt med fakkel er bare amazing. Det eneste jeg mangler på det visuelle er Antialiasing. Om jeg prøver å tvinge det på via catalyst driverne får jeg en slags "hvit ramme" rundt skjermen når jeg spiller, så jeg slo den av.

Dette spillet anbefaler jeg rpg nerds å spille

Bor han under ei bru og er skikkelig trollete? Risen altså.

Nei, han er en sjokolade.

riesen_cz.jpg