Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mentalpro

Weeds

Recommended Posts

Er ikke sesong 5 ferdig alt?

alert SPOILER!
Ble ikke Weeds sesong 5 avsluttet i episode 13, da Silas slo inn skallen på Pilar med en krokketkølle?

Etter 2 sesong av Weeds så har heile serien gått ned i dassen. No er det bare ein trist og kjedelig serie.

Etter 2 sesong av Weeds så har heile serien gått ned i dassen. No er det bare ein trist og kjedelig serie.

Mulig det. Syntes det tok seg litt opp i sesong 5. Men sesong 3 og spesielt 4 var litt kjedelig. Når uansett aldri ned på bunnivået der Lost og Heroes har landet... :lol:

Heldigvis dukker det stadig opp nye serier en kan se.

Er ikke sesong 5 ferdig alt?

alert SPOILER!
Ble ikke Weeds sesong 5 avsluttet i episode 13, da Silas slo inn skallen på Pilar med en krokketkølle?

Stemmer det !

Sluttet veldig sånn plutselig. What ferdig ??? :lol:

Mulig det. Syntes det tok seg litt opp i sesong 5. Men sesong 3 og spesielt 4 var litt kjedelig. Når uansett aldri ned på bunnivået der Lost og Heroes har landet... :lol:

Veel for og rette på det AlcatraZ sa så har bare serien blitt mer og mer populær for hver sesong :)

Mener det var det jeg leste på Wikipedia.

Uansett jeg synes det er en knall serie. Der vi har følgt med denne løse dama og hennes håpløse "veninne" Scilia ;) Og ikke minst Andy og dophode Dough :happy:

Gleder meg som en unge til sesong 6

Weeds Sesong har bynt.

Anbefaler på det sterkeste å bruke denne siden for info. om sendeskjema til amerikanske serier.

Så unngår du (kanskje) å drite på draget, om tv-serier iallefall. :lol:

Mulig det. Syntes det tok seg litt opp i sesong 5. Men sesong 3 og spesielt 4 var litt kjedelig. Når uansett aldri ned på bunnivået der Lost og Heroes har landet... :)

Helt enig. Synes sesong 5 tok seg veldig opp. Spesielt scene med Nancy og Andy, når hun ammet og slikt. Priceless :D Sesong 3 og 4 var mye kjedeligere.

jeg hadde en pause under sesong 3, men plukka opp igjen litt uti sesong 4 (joda, sett det jeg gikk glipp av i s3 også). Må si serien har holdt seg ganske konsis i kvalitet selv om plottet har gått laaaaaangt utafor "soccer mom selling pot".

Misliker måten de slutter sesonger på tho, på det punktet har faktisk Lost alltid vært mestere.

Var artig. Andy og Doug i fristaten :)

Nancy just can't change her wicked ways :tafse:

Håper bare den ikke blir slik en døll roadtrip som sesong 6 var. Men, 2 første episodene var ikke så verst.

Kjempehyggelig å se gjengen igjen. Stussa fælt over "previously"-delen siden jeg ikke huska noe av det de viste.... Fant ut jeg har, av ukjente grunner, ikke fått med meg de to-tre siste episodene fra forrige sesong. No problem, fant ut av det som mangla lett :p

Episoden var nå knall uansett

Ikke fått sett den enda, men serien begynner ikke bli litt utbrent og sliten slik jeg synes var tilfellet med forrige sesong? Kommer sikkert til å fortsette å se serien uansett da men :Congrats:

Forvirrende avslutning. Her har de prøvd og være effektive og klint alt inn i 2 episoder og failet i mine øyne.

Eneste som var morsomt her var Dough, eller hva han heter (Han som ledet sekten)