Devy 0 Report post Posted September 20, 2009 Er det virkelig ikke noen som følger med på denne serien? Synes at denne serien virkelig er værdt en tråd så flere får øyene opp for den! Liten review fra IMDB "FX has done it again. Another excellent show that we sit on the edge of our seats during, and wait impatiently for all week. If the common opinion that shows improve the longer they run rings true for this one, then I predict a perfect rating by season 3 and it will be in the running for all time great. The timing couldn't be more perfect with the great "The Shield" coming to a timely close. Sons of Anarchy takes on a classic Hamlet premise with a dead dad under potentially shady circumstances, a wavering prince, (or in this case vice president of the biker club), wondering what the right path for him is. Should he take the more philosophical path of his deceased predecessor or the hard core gangster approach of his mothers current husband and president of the S. O. A. biker club. The first season is only half over and my wife and I are already dreading the wait for season two. A special kudos for Katey Sagal, I didn't expect her to be able to shed the memory of Peggy Bundy of "Married With Children" but she has been able to create a strong Queen of the club character that is easy to love and hate all at once. Find the time for this one, It's like a white trash Sopranos with a story line that actually goes places. " Sons of Anarchy har akkurat startet sesong 2 og den ser foreløbig like god ut som første sesong. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 20, 2009 Er stor fan av The Shield og FX, men denne serien har jeg aldrig hørt om. Har ikke sett den bli omtalt på noen forum for tv-serier? Håper den er i nærheten av The Shield kvalitet. Takk for tipset. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted December 2, 2009 *bumb* Da ver sessong 2 ferdig Må si denne sessongen overgikk den første by far lett den beste serien i høst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 2, 2009 Ble faktisk tipset om denne serien av en dame. Bra tips. Har vel sett alt nå unntatt "dagens" episode (som sikkert vil sees i løpet av kvelden). Synes spesielt sjefen i klubben og kona er artige biker karakterer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fenzan 0 Report post Posted December 3, 2009 begynte å se Soa forrige uke, og det endte med at jeg pløyde gjennom alt rimelig fort Liker serien veldig godt og håper den fortsetter i samme bane . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted December 10, 2009 Stor fan av The Shield, så denne må sjekkes ut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 7, 2011 Bump. Ny episode ute nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted September 7, 2011 gleder meg som en unge ;P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted September 7, 2011 blir fantastisk! skal se den straks SAMCRO! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted September 7, 2011 elsker serien og gleda meg sykt til nye sesongen,lasta ned siste og har den på play list. bare usikker på om jg skal prøve holde meg til 2-3 episoder til har kommet ut,,slike serier digger jg se fler av gangen(hvis dere skjønner xD) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted September 7, 2011 Artig sesong start! Skjønner deg Knert Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted September 7, 2011 Endelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knert 4 Report post Posted September 21, 2011 oh så nyeste nettopp,,<3 vil ha ny episode nuh=) hehe håper vi får se mye mer til Mr.Danny Trejo,,<3 digger den mannen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted October 2, 2011 mange rå episoder om dagen!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 30, 2011 Hva syns dere om sesongen så langt? Syns den episoden som kom i natt(?) var konge Gleder meg til sesongens siste episode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 12, 2012 Ny episode ute. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted September 12, 2012 Hadde jeg helt glemt - thanks for reminding me.. *DL* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Java 25 Report post Posted September 12, 2012 Kjøpt s4 nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted September 12, 2012 Ser ut som det blir en bra sesong dette også Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted September 13, 2012 Tig kommer sikkert til å gå full rambo og dø Quote Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted September 27, 2012 WTF 1 Opie WTF 2 "Half Sack" http://abcnews.go.co...20#.UGSkQaMYNLg "The best we're piecing together now is that it appears that some type of altercation occurred inside of the house resulting in the death of the woman. Then this individual ran outside, had an altercation with a couple of neighbors, ran back into the house and by the time we got here, he had fallen or had somehow died on the driveway," said Smith.Lewis is considered a suspect in the homicide investigation, the LAPD said in a statement. A neighbor and a handyman were badly beaten in a confrontation they had with the suspect. Police also said that the body of a cat was found in Davis' house. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted October 24, 2012 (edited) Likte ikke slutten på episoden som kom igår! Edited October 24, 2012 by Enradoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 24, 2012 The fack just happend?! Ikke akkurat det jeg forventa på slutten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 24, 2012 Bare jeg som ikke hadde noe imot den slutten? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 14, 2012 Likte ikke slutten på episoden som kom igår! Hmm, hvor er spoilertaggen når du trenger den? Mener du når "sutrefjes" fikk pryl i fengselet - for det er det beste som er skjedd i hele serien - eller når de finner ut hvem som står bak "home invasions"?? Quote Share this post Link to post Share on other sites