Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
pinadø grett

Denne artikkelen bringer det nordiske pisset mitt til kokepunktet.

Recommended Posts

Ganske sikker på han er den eneste egypteren som påstår han er homofil men som har 3 barn med 2 norske kvinner og dømt for 8 voldtekter.

Er nok ganske sikkert ja.. Begynner dog å bli lei alle voldtektssakene i media som involverer innvandere. Uansett om det er media som vinkler det slik, og det ikke stemmer overens med hva man ser i statistikker, så er det fremdeles synet jeg får; mange innvandere voldtar.. Ikke bra!

Og ingen kan si det er feil for det er ganske enkelt følelsen jeg har.

synes statistikken blir litt feil i denne tråden, for om en invandrer gjør 10 forbrytelser så virker det som om han blir regnet som 10 invandrere.

Når det er snakk om 16.000 voldtekter feks , så tviler jeg på at det er 16.000 voldtektsmenn og heller ikke 16.000 ofre. I incest saker blir jo ofte ofret utsatt for voldtekt over en lengre periode. Om ikke det fungerer slik at man har "førstegangs voldtekt" og om man blir voldtatt etter det så blir det ikke regnet som voldtekt.

Som oftest er jo de som lager disse avissakene "kjenninger" av politiet, dvs at de har gjort kriminelle handlinger før (som sikkert har hvert i avisen også)

Så det reele tallet på kriminelle invandrere vil jeg anta er lavere enn antallet registrerte forbrytelser av invandrere. Om ikke så fungerer hvertfall rettssytemet her til lands.

Fatter egentlig ikke hvorfor folk orker å sitte på forumet her og være hobbyrasist uansett, viser bare at folk ikke har tenkt over sin egen eksistens så veldig grundig

Elsker rasismekortet.

Et flott tegn på total ignoranse.

elsk.

Det er jo faen meg du som er ignorant i denne tråden her. Sannsynlighvis en bondeknøl som aldri har satt sin fot i Oslo, men allikavel veit ALT om hvilke PROBLEMER vi har her. Rasismekortet funker, fordi mange FRPere er rasister, så enkelt er det. Ialfall utrolig fremmedfiendtlige. Og media biter selvfølgelig rett på, fordi "sjokkavsløringer" om kriminalitet selger.

Og media biter selvfølgelig rett på, fordi "sjokkavsløringer" om kriminalitet selger.

Og hva er du villig til å gjøre med det? Situasjonen forbedrer seg ikke av seg selv. Enten må media få munnkurv i slike saker (= sensurering, et typisk kjennetegn ved kommunistisk totalitarisme), eller så må de som forårsaker overskriftene fås inn på bedre tanker eller elimineres. Jeg foretrekker det siste. Det gjelder ALLE kriminelle. For nordmenn innebærer det bedre mekanismer som fanger opp de som kommer skjevt ut for det går aldeles galt.

Dessuten, trenger man å sympatisere fullstendig for å stemme et visst parti? Tviler på at "de fleste" FRP-ere er det dere kaller rasister (i såfall ville vi hatt et alvorlig samfunnsproblem, noe jeg ikke har sett store antydningene til ennå). Men vil tro de fleste som stemmer FRP er enige i at Norge har et stort problem med hvordan innvandring håndteres pr i dag, og FRP ihvertfall er det partiet som mest sannsynlig vil gjøre noe med det om de får innflytelse nok. Uansett, begge ekstremiteter vil føre til et omdømmeproblem i utlandet (FRP tolkes som rasister, og sosialistisk tankegang fører til en tolkning at Norge er en frihavn for alle, uansett bakgrunn og hensikter).

Har ennå ikke møtt en åpenbart rasistisk FRP-er (dog ligger enkelte her på forumet i grenseland), men har møtt min andel av ignorante sosialister som tror de kan trumfe igjennom alt med en god dose politisk korrekthet og retorisk pirk som man stort sett ellers bare finner i amerikanske rettssaler. Seriøst, hvor mange i dette landet er det som ikke har en eneste venn eller bekjent av utenlandsk opprinnelse? Ikke så mye som 23% ihvertfall. Høyre, som jeg sympatiserer mest med, har også en streng innvandringspolitikk som ikke er så veldig langt unna FRPs. Kan dermed Høyrevelgere også klemmes inn under det altetende rasismekortet?

Elsker rasismekortet.

Et flott tegn på total ignoranse.

elsk.

Det er jo faen meg du som er ignorant i denne tråden her. Sannsynlighvis en bondeknøl som aldri har satt sin fot i Oslo, men allikavel veit ALT om hvilke PROBLEMER vi har her. Rasismekortet funker, fordi mange FRPere er rasister, så enkelt er det. Ialfall utrolig fremmedfiendtlige. Og media biter selvfølgelig rett på, fordi "sjokkavsløringer" om kriminalitet selger.

Å så sinna!!!oneone!111

Skaff deg oppdragelse lille drittunge, og slutt å sitt å drite deg ut på et forum med den mindreverdighetskomplekse e-penisen din.

At du er så jævla trang i nøtta at du bruker rasismekortet slik du gjør viser bare at du har minimalt forståelsesevne og evner til å se flere sider ved én sak, ikke uvanlig hos små breiale drittunger.

Det er ingen her som påstår at vi veit ALT om noe som helst, så dette tar du vel fra din egen livlige ignorante fantasi.

At du også presterer å påstå at DU vet at MANGE FRP`ere er rasister, og derved trekker den enkle konklusjon at vi her inne også er rasister så er du faen meg tettere i nøtta enn hva jeg trodde var mulig.

Vet du i det hele tatt hva rasisme er? Jeg begynner faen meg å lure. Prøv å bevis din påstand, at mange FRP`ere hater raser kun pga hudfarge.

Makan til stigmatiserende premietosk.

Prøv å utvid horisonten din litt du kjakan, før du pådrar deg strekk i de 2 hjernecellene dine.

Ett paradoks ved de mest høylytte rasismehylerne er at de temmelig ofte støtter kommunisme, en ideologi som gang på gang har vist seg å ende i et totalitært styre som tar livet av millioner av innbyggerne som lever under det kommunistiske styret. Disse menneskene, som forherliger en ideologi som de siste 100 år leder klart på antall titalls millioner mennesker drept på de mest grusomme måter, for småting som f.eks å kritisere det kommunistiske styret, er faktisk så forbanna frekke at de våger å anse seg selv som en form for dommere over innvandringsdebatten og gi meningsmotstandere rødt kort ved å kalle dem rasister. Selv om det var sant at vi var rasister, hva er verst ? En som ser ned på folk som har en annen hudfarge, eller en som støtter massedrap på mennesker som ikke mener det samme som ham selv ?

Jojo, men det kan jo vinkles begge veier. De mest høylytte kapitalistene er også de som står med kursiv i de aller fleste bankene i landet. Lett å støtte kapitalisme når man er rik og kapitalisme er eneste som gjør at man forblir rik. Man kan jo ikke dømme en side for ytterkantene.

Imo har denne tråden spunnet ut i personangrep og off topic (opprinnelig var jo dette om Norges rapport til FN, nå er det den samme standard innvandringsdebatten jeg vet minst et annen tråd har) så det er egentlig bare å stenge hele greia. Den har gått i en status quo med random blafring av linker til innvadrer-kriminalitet og motlinker med hvor mange nordmenn som gjør noe galt. Denne diskusjonen har begynt å tilføre ekstremt lite til hvilken som helst debatt. Det har blitt en krangletråd rett og slett.

Jojo, men det kan jo vinkles begge veier. De mest høylytte kapitalistene er også de som står med kursiv i de aller fleste bankene i landet. Lett å støtte kapitalisme når man er rik og kapitalisme er eneste som gjør at man forblir rik. Man kan jo ikke dømme en side for ytterkantene.

Kapitalismen har ihvertfall ført til større felles lykke for et land og dets innbyggere enn kommunismen har, ergo er den bedre. Men ekstremiteter fører sjelden til noe godt annet enn å lære seinere generasjoner at det ikke funker, så tror vi skal være glad for den blandingsøkonomien vi har. Problemet med kommunismen er at den strider så mot våre instinkter at den må innføres med tvang, og siden ideologien er fundert på misunnelse så vil aldri dens håndhevere klare å holde seg til grunnprinsippene særlig lenge. Makt korrumperer, og desto raskere når dens kritikere er brakt til taushet.

Btw, en tråd dør av seg selv når den blir uinteressant.

Kommunismen er den ideologien som er mest effektivt sett, hvis og bare hvis, menneskene var blottet for følelser. Men så lenge vi har misunnelse, sjalusi, gleder whatever; så dyrker ikke ren kommunisme til noe særlig positivt.

Maur har et nesten kommunistisk styre.. Effektive som fy, men ikke akkurat et særlig godt liv tongue.png

Ett paradoks ved de mest høylytte rasismehylerne er at de temmelig ofte støtter kommunisme,...

Fram med hakapiken ! Soviet-lakeier på fære ! :)