Sign in to follow this  
=BsE=Chaser

BsE LAN

Recommended Posts

Det er mange spillere som har vært eller hatt tilknytning til BsE på en eller annen måte. For de av dere som lurer på hvem som står bak de man har brukt lange tider sammen med på vt er dette en flott mulighet, vi prøver nemlig å arrangere et BsE-LAN. Dette blir over en helg (21-24 MAI 2010) med stor tafse faktor. Skal dette bli noe av må vi minst få med 10stk.

Ingenting er skrevet i stein, men nåværende plan er:

• Start: 21 mai 2010
  • Slutt: 24 mai 2010
  • Sted: Sarpsborg, 50+ min fra oslo ca.
  • Bygg: En skole vi får leid.

Det er enda usikkert om vi får skaffet internett gratis, men til nå koster det deg bare reisen. Er også mulighet for å sitte på med medlemmer som kjører.

Det jeg ønsker å vite er hvor mange her som ønsker å være med på noe slikt. Send meg en PM følgende info, så tar jeg kontakt:

• navn
  • nick
  • kontaktmuligheter (tlf/msn)
  • annet info (trenger transport ell)

Videre kan det være greit å merke seg Elverum er hovedansvarlig for LAN'et med støtte fra meg. Skulle det være noe du lurer på er det bare å ta kontakt med noen av oss.

De som ønsker å være med bør også ta en titt innom vårt forum www.clanbse.org/forum

Edit:

Vi har nå 9 påmeldte til LAN :lol: De som kommer er da :

• Chaser
  • Cappadocius
  • Elverum
  • Smule
  • Pazuzu
  • Henrix (søtmos)
  • DSJ
  • Baghera
  • Leroi

Sweet! Veldig bra initiativ, tror dette skal bli bra. Regner med det er ekstra tafs til alle som møter opp med BsE-armbånd?

Slå det sammen med VoksenLAN.

Vi har lokale i Ski (faktisk) og har satt dato 13 -> 16 Mai.

Dette er foreløpig hemmelig info :lol:

BsE-LAN! :lol: Alt kan kombineres.

Hvis det skal bli en del av VoksenLan, vil jeg ha en egen avskjermet del der høyttalere er lov, fri aldersgrense og ingen alkohol.

Godt du ser dine egne begrensninger Sad0lf... :lol:

:)
( Ikke kødd med BsE, vi spiser små forumtroll til frokost... )

Jeg var jo faktisk innom bse i 2-3 ukers tid som bf2 inf, betyr dette at jeg kan turen?

Sweet! Veldig bra initiativ, tror dette skal bli bra. Regner med det er ekstra tafs til alle som møter opp med BsE-armbånd?

Selvfølgelig er det det, blir også utdelt bonustafs til de som stiller i BsE-uniform :lol:

Ramstad, tror det skal være plass til en tøs som deg.

Er dette lan bare for folk innen BsE?

Tror vi tar et opplegg for BsE-ere og eks-BsE-ere først og fremst. Er det "bekjente" av oss så kan det jo hende de kan få stå på venteliste i tilfelle vi ser at det blir åpning for det? Anser du deg som en slik "bekjent" så gi beskjed. :lol:

Ehh, hvorfor poster dere dette på bf.no da, og ikke clanbse.noe?

Det gjør vi (også):

De som ønsker å være med bør også ta en titt innom vårt forum www.clanbse.org/forum

Ikke sikkert at alle eks-medlemmer er innom forumet vårt like ofte som bf.no-forumet.