Sign in to follow this  
Boller_brus

Heroes of Newerth

Recommended Posts

Noen som vet når europeiske servere blir stabile igjen? Smålei av å sitte på USE med en fin liten delay..

Dog langt bedre med den delayen enn de utrolig dårlig serverne til EU

Virker som om NL serverne er de mest stabile EU serverne, men ja lagg begynner å bli veldig irriterende.

Søtt at de skriver "server stability fix" på annenhver patch.

DE-servere fungerer også rimelig greit. Er ikke så mange tyskere der heller!

Er det noen her på bruket som spiller noe mer avansert enn pubgames? Skirmish mot andre klaner e.l.?

Kunne tenkt meg å finne et par aktive spillere å ratte med.

Jeg er lett med. Du kan ikke fatte hvor lei jeg er av å spille public med folk som ikke har evnen til å hverken spille eller lære av de som er bedre enn dem selv..

Men nei, har aldri prøvd noe mer avansert enn pub-games til nå.

patchen i dag ser ut til å ha fikset på time-outs iallefall, og har akkurat spilt et par games som har vært helt lagfrie :-)

Så hva er yndligs heroes da ?

Jeg digger å spille : Vodoo jester aka Witch doctor fra dota, digget ham i dota

og digger fortsatt å spille ham :D

Forsaken archer? Er det hero? Om vi snakker i nærheten av den irriterende jåla med ispiler i Dota, så ser jeg for meg en tung tid i møte :D

Hvilken hero jeg liker..?

Jeg har alltid likt pudge/devourer egentlig. Den har ikke en like god effektivitet i HoN som i Dota, men desto mer utfordrende egentlig. Funker vel greit så lenge man holder seg unna -em games.

Kraken er jo utrolig koselig da, med sin fasjonable ulti. Og desto tettere laget samarbeider, desto bedre kan utfallet bli (kraken + tempest/legi/hellbringer... nam)

Jeg syns egentlig armadon er en av de beste jeg. Den supre slowen gjør så utrolig god nytte av seg, spesielt når tidlig i spillet. Har man skaffet seg shieldbreaker, så er det jo ikke måte på hvor mye man kan redusere armoren med! Men arma krever jo også at du har et laget som ikke er totalt bortevekk iom at han er best til å gjøre fienden sårbar, ikke lasthits.

Kom vel klokka 1-2 inatt. :D

- AOE skill som "rooter" folk til bakken

- Dele opp autoattack i 3 piler (75% dmg på hver)

- Passive skill - creeps man dreper blir til skjelletter som lever et par minutter, kan ha opp til 8 skjelletter i lvl4

- Prøvde ikke ultien, men tror han skyter et par nukes (piler) i en rett linje.

Edit: Oh, Devourer er også utrolig gøy å spille. Ganske kjedelig hvis man failer early/midgame siden det ikke er mye herofarming lategame.

Late game er jo staff of masters et must rett og slett.. Og da kan han gjøre rimelig heavy skade om du har en øks (+25str) eller to.. Man kan jo også gå andre veien og heller ta med seg.. ugh, husker aldri hva det heter, men item som gir skade aura. Da blir det fort litt skade da og.

Men devourer i en game med disablers.. Det er bare å gi opp... Da har man rett og slett nubbekjangs med mindre man sitter ute i skogen til enhver tid. Og selv da kan det bli problematisk.

Kjører som regel Shamans Headress, SoTM, Behemoths Heart (i den rekkefølgen), og etter det kjøper jeg random luxury items.

Du tenker på Mock of Brilliance (dmgaura). Har faktisk aldri prøvd den på Devo, men det må jo funke utrolig fett sammen med Rot/Decay.

Det der var noe av det dummeste jeg har sett..

Eneste "nerfinga" som er på den Turretn er at det ikke er mulig å øke tiden det tar å "sikte inn" på nytt. Men om man har chain lightning, så er det jo null prob.. Ikke får jeg Turretn til å angripe bygninger heller, heldigvis..

Problemet slik jeg ser det er at når han "mekker" på turretn så øker den med 100 i attack speed.. 100!!! Det er det dobbelte av warp! Og i tillegg tar den med seg hva man selv har av items. Så om man har Storm chaser (eller hva den nå heter) så blir det automatisk 150 ekstra fart, kun fra ett item + selve skillet.

Ser for meg en patch komme rimelig fort som nerfer den fyren noe så innihelvete :D

Men da kan han jo bli ganske artig, for da gjelder det jo for teamet å holde engineer unna harms way (iom at han kan gjøre en kjempenytte med towers). Og så blir det hakket viktigere med timing til når han skal gå i kamp og sette opp turretn sin.

Dog må jeg si at det var stilig når Turretn stacket med items. Dog er den jo en jævel uten at engineer mekker på den, såeh..

Senk mana Turretn har. La den ha 4/7/10/12 skudd tilgjengelig (har en god del mer nå tror jeg). Reduser farten man øker Turretn med ved hjelp av "mekking". 25/50/75/100 -> 10/20/35/50.

Gjør man dette vil man redusere muligheten for at både engineer og turretn kan skyte løs på fiender samtidig med double items.. Gjør Turretn mer eller mindre avhengig av mekanikeren for å fungere.

Kan hende burde Turretn bli gjort slik at kun når mekanikeren står og mekker på den, stacker itemsa. <-- syns jeg var en god ide.. :D

Hatt en runde her nå.. og jeg begynner virkelig å bli irritert på concede.. Man spammer jo concede bare det går bittelitt dårlig.. Sikkert en del i frykt for at man skal få dårlig KD også.

Så imo burde det vært en del av statsen som fortalte hvor mye enkelte kjørte spams. Enten det er snitt på antall concedes per game vota, eller det er prosentvis av games denne spilleren har lagt ut vote om concede.. En eller annen måte som ikke blir helt urettferdig i det minste..

Concede burde jo være når det virkelig ikke er håp igjen.. Om noen spillere forlater servern eksempelvis.. Når det er 5v5 og stillingen er bittelitt skjev, da burde ikke concede blitt brukt!

Hater concedespammers

Jeg glemmer vt! damn it..

Skjerpings her i gården.

Og hvis han er det så muter han

Greit, hadde litt problemer med mutn.. Og nå har jeg problemer med sensitivity.. Så hvorfor ikke bare bruke push to talk? Tror det fra nå av..

*Zax trekker seg tilbake til hiet sitt og spiser pizza*

Gratz. :grr:

Forresten, spiller du alene eller med venner? Føler at i 70% av matchene jeg spiller alene er jeg utrolig uheldig med lagene, så nå kommer jeg meg ikke over 1500 engang. :/

psr'en er strengt talt ødelagt atm, eneste måten å faktisk komme seg oppover er å vinne massive streaks på typ 10 matcher. De har planer om å endre psr til å skalere etter average k/d/a samt creep kills / denies og andre statistikker som man kunne ha. - Jeg ligger på 1650, og har en k/d på 1.7, med massivt flere assists enn kills i tillegg til dette(54% win rate e.l.), og stadig ser jeg folk på 0.x k/d med færre assists i forhold til kills, færre creep kills/denies, og lavere win rate, men fordi de har vunnet de siste 20 matchene på å ha flaks med å ikke få feederne på laget sitt, så sitter de på over 1700. great success!